Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Dansker fundet død på hotel i Phuket
|
|
| chilis |
Lagt på d. 20/07-2011 23:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 76 |
Til dig kan jeg kun sige snakker du om en undervandsbåd. Du er sgu for dum. Hvor er din hjerne??? Prøv at sige noget istedet for alle de flosker der kommer her. Du har intet sagt, Så er jeg blind hvis da. Come on . |
|
|
|
| chacha |
Lagt på d. 20/07-2011 23:20
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
hvor blev tråden af...![]() |
|
|
|
| chilis |
Lagt på d. 20/07-2011 23:24
|
enig med Chacha. |
|
|
|
| chris70 |
Lagt på d. 20/07-2011 23:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 133 |
Filihankat!! Respekt? Vi snakker så meget om respekt her på DTW, du respektere ikke Thailænderne og han respektere dem ikke, men respekt er ikke noget man bare får, det er noget man optjener til. En boss har arbejdernes respekt og omvendt. Jeg for min del kan ikke respektere dem når jeg ved at min billet koster 3 til 4 gange så meget når jeg ser et show i Alcazar i Pattaya eller går ind på et af de national parker de har rundt omkring i Thailand. Hvad ville turisterne tænke om os hvis de skulle betale dobbelt så meget som os for at komme i Tivoli? Jeg snakker ikke om en lille tuc-tuc driver som tager 5 bath mere fra mig en for en taier men om Thailand som en helhed. Jeg kan ikke give min lille familie ude på landet respekt når de aldrig bringer det tilbage de låner eller åbner mine pakker bare fordi vi ikke lige er hjemme når posten kommer eller siger tak når jeg har betalt deres hospitals ophold på et privat hospital, et ganske almindelig tak er så lille, men fylder så meget. Den måde de tænker om os falanger er måske lidt bedre end den måde de tænker og behandler folk fra de omkring liggende lande så som Laos og Cambodia, de bliver ikke regnet for mere end det skidt de træder på. Der var et rov mord i Bangkok for et par år siden, en pige bliv dræbt og hendes guld bliv stjålet, hende der gjorde det var fra min lille landsby og en tidlig morgen bliv hun så afhentet til afsoning i Bangkok. Hele landsbyen var i oprør for hende som bliv dræbt var jo ikke engang fra Thailand, hun var fra Cambodia? og på toppen af det hele havde hun ikke engang visum til Thailand. |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 20/07-2011 23:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 196 |
Det er efterhånden ikke mange gnister der skal til for at tænde en bål herinde, det for en til at tænke på om der i det hele taget kommer noget positivt ud af at være medlem af en sådan webside. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 21/07-2011 00:59
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
chris70 skrev: Filihankat!! Respekt? Vi snakker så meget om respekt her på DTW, du respektere ikke Thailænderne og han respektere dem ikke, men respekt er ikke noget man bare får, det er noget man optjener til. En boss har arbejdernes respekt og omvendt. Jeg for min del kan ikke respektere dem når jeg ved at min billet koster 3 til 4 gange så meget når jeg ser et show i Alcazar i Pattaya eller går ind på et af de national parker de har rundt omkring i Thailand. Hvad ville turisterne tænke om os hvis de skulle betale dobbelt så meget som os for at komme i Tivoli? Jeg snakker ikke om en lille tuc-tuc driver som tager 5 bath mere fra mig en for en taier men om Thailand som en helhed. Jeg kan ikke give min lille familie ude på landet respekt når de aldrig bringer det tilbage de låner eller åbner mine pakker bare fordi vi ikke lige er hjemme når posten kommer eller siger tak når jeg har betalt deres hospitals ophold på et privat hospital, et ganske almindelig tak er så lille, men fylder så meget. Den måde de tænker om os falanger er måske lidt bedre end den måde de tænker og behandler folk fra de omkring liggende lande så som Laos og Cambodia, de bliver ikke regnet for mere end det skidt de træder på. Der var et rov mord i Bangkok for et par år siden, en pige bliv dræbt og hendes guld bliv stjålet, hende der gjorde det var fra min lille landsby og en tidlig morgen bliv hun så afhentet til afsoning i Bangkok. Hele landsbyen var i oprør for hende som bliv dræbt var jo ikke engang fra Thailand, hun var fra Cambodia? og på toppen af det hele havde hun ikke engang visum til Thailand. Kan forstå på dit indlæg,at hele din opfattelse,af Thailændere og respekt,bunder i økonomi. Hvad med turist stederne derhjemme-er priserne der, ikke højere end i resten af landet? Man kan så vende det om og sige-ok. forskellen er så, at vi er så grove, at vi tager dobbelt betaling af vores egne landsmænd også-i modsætning til Thailænderne. Jeg kan jo af gode grunde ikke udtale mig om, hvorfor du ikke føler de respekterer dig-kan kun sige, at det er som du selv siger-noget man skal gøre sig fortjent til-og det gælder nok også her i landet,så det kan vel være muligt, at du ikke har gjort dig fortjent til deres respekt-hvad ved jeg. Ja, der ER da mange ting,som irriterer en, i deres være måde og måde,at tænke på-men-du er i et fremmed land,med en fremmed kultur-som du garranteret,af og til forstår lige så lidt af,som vi andre. Men vi må,syntes jeg hele tiden have for øje, at de HAR en helt anden baggrund samt opvækst og værdi-grundlag end vi vesterlændinge har-men derfor,er de vel ikke dårligere mennesker end vi-og slutteligt,er det jo nu engang sådan,at kan man ikke lide lugten i bageriet....osv.-hvilket igen får mig til,at undres over,hvad visse personer egentlig laver i Thailand-hvorfor rejser de ikke bare hjem,hvor alt er åh så dejligt og rigtigt. Ja, overholde aftaler kan de altså ikke,hvilket har irriteret mig meget,men jeg HAR resigneret overfor det-sådan ER de bare og det bliver nok ikke anderledes,før om 200 år-har spurgt ind til det hos damen-og hun kiggede underligt på mig,da jeg spurgte om ikke de som børn lærte, at være hjemme på bestemte tidspunkter-nej, det kendte hun ihvertfald intet til-og er det generelt-ja, så kan man vel godt,et eller andet sted forstå deres holdning,på det punkt-for hvordan skal de vide anderledes,hvis ikke de har lært det hjemmefra. Det med at farangen ALTID betaler,hvis man foreksempel er på restaurant eller lignende,er igen en manglende forståelse for deres kultur-det er simpelthen deres måde, at vise dig respekt på-ligesom det er at gøre det modsatte,hvis en thai vil betale og du insisterer-så vil han tabe ansigt. De mener og tænker, at en farang,der kan rejse helt til Thailand-købe hus osv.-ja, han har da mange penge,hvilket han jo også har-i forhold til dem-og så er det vel naturligt at han betaler, eftersom han er den der har råd. Men langt hen ad vejen,syntes jeg-at ved at sætte og bede dem overholde mine få regler,så kommer man utroligt langt-for mit vedkommende,har jeg direkte sagt til familie og venner, at sådan og sådan,er mine regler og de der vil,kan overholde dem, eller også må vores veje skilles. Det er muligt, at de ikke forstår det,men de overholder og respekterer det-tror nogen gange, at vi faranger også går i den anden grøft og er bange for at støde dem,hvis vi pludselig sætter vores grænser og forlanger lidt af dem.Det tror jeg ikke, at vi skal være-indenfor rimelighedens grænser,selvfølgelig. Jeg har da oplevet familie medlemmer,der havde en adfærd,som jeg ihvertfald ikke ville have med at gøre-og det sagde jeg til vedkommende-derefter ændrede vedkommende totalt væremåde og røg nærmest i den anden grøft.Personen skulle bare lige have stolen for døren-for herom ingen tvivl-nogen af dem, vil simpelthen se hvor langt de kan gå og hvor meget de kan malke dig for. Men nej-jeg forstår ikke den udbredte utilfredshed,der er blandt udlændinge(ikke kun danskere)hernede-lær dog lidt om baggrund og kultur og brug ellers din normale sunde fornuft-og du kommer meget langt-hvad vil folk med alt den utilfredshed?De der ikke kan se ret meget positivt i Thailand og Thailændere-rejs dog hjem for pokker, istedet for at forpeste dit eget og andres liv,med dit evindelige brok. Ja, undskyld-det er bare mine tanker og meninger. |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 21/07-2011 01:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 128 |
chilis skrev: Til dig kan jeg kun sige snakker du om en undervandsbåd. Du er sgu for dum. Hvor er din hjerne??? Prøv at sige noget istedet for alle de flosker der kommer her. Du har intet sagt, Så er jeg blind hvis da. Come on . Hvordan vil du opnå respekt, når du i den grad udstilling hvor middelmådig, du er udstyret. ![]() Du ber om respekt i den ene sviner efter den anden ![]() Er du tabt ved fødslen eller var du uden ilt, så forstår jeg dig til en vis grad,så vil jeg have medlidenhed med dig, men her og nu er du slet og ret til grin. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| chilis |
Lagt på d. 21/07-2011 02:55
|
Slseskid. Det er kun dig der er til grin. Hvad har du sagt om den mand der er død. Intet. Du vil bare gerne høres og være lidt karlsmart. Ta dig en tår kaffe og slap af. |
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 21/07-2011 03:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 276 |
filihankat skrev: olejensen skrev: filihankat skrev: chris70 skrev: Læs lige artiklen een gang mere: Politiet ved ikke hvordan han har fået de kvæstelser i ansigtet og de har endnu ikke taget kontakt til vores ambassade? Det lyder ikke så godt. Her inde må man jo helst ikke sige noget om det dejlige folkefærd. Var det 280 engelsmænd der bliv slået ihjel i Thailand? Du må sådan set sige hvad du vil, men hvis du ikke bryder dig om Thailand og thailænderne, så forstår jeg ikke hvad du laver her på dansk-THAI website. Ja måske skal man undlade, at skrive om det virkelige liv i Thailand, så er man måske værdig til en plads på en dansk-thai hjemmeside. Men de dør sku alligevel, men selvfølgelig skal vi da lukke øjne og ører for vi elsker jo landet og vore koner eller luderbarerne. Så ikke se ikke høre og slet ikke tale om det forjettede land med kun positive sider. Gud fader og amen eller dur ikke, hvad siger en buddist for det er da det mindste vi kan gøre hvis vi mener noget med Thailand. Man kan vel forvente en smule respekt for en mand der er død - uanset omstændighederne og årsagerne. Og man kan vel også forvente bare en smule respekt for Thailand og thaierne på dette website. Men almindelig repekt og anstændighed kender du jo tydeligvis ikke meget til. Desværre. Hvad i alverden bilder du dig ind, at mene man ikke kender til almindelig repekt og anstændighed, fordi man mener det er iorden at komme med kritik af både Thailand og thai befolkning, det er en debatside, og jeg har overhovedet ikke taget stilling eller udtalt mig om ham der er afgået ved døden, for aner intet om det og har derfor så stor respekt ikke, at udtale mig. Og til sidst, nej jeg har ingen respekt for de mennesker der ikke kan tåle, at høre kritik på en debatside. Der er da også nogle stykker der burde bosætte sig i Thailand da de skriver grimt om Danmark og særligt danske kvinder, så hvad laver de der andet end får deres penge som Thailand og thaier kan nyde godt af. |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/07-2011 04:33
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lidt uhyggeligt hvad en dansk drukmås død kan føre til i en debat. Ingen aner en skid om hvad der er sket, men straks er der mord og vold iblandet. En nævner et kæmpetal med aflivede englændere, skønt alle herboende ved at 95% af tilfældene er døden sket ved hjælp af sprut og stoffer med hjælp fra diverse køretøjer. Prøv dog for en gang skyld at læs andet end EB!!!!!!! Men kendetegnende for alle disse dansk/thai sider er at det er danskere bosiddende i Danmark der ved mest om Thailand. Jeg tror kun jeg har fundet nogle få stykkker her på sitet der virkelig ved hvad Thailand og thaikultur er. Kunne nævne et navn som Rinpoche f.eks. som virkelig ved hvad han taler om og der er flere. Forunderligt er det også at alle disse kritikere af især deres thaikvinder vælter sig i de sædvanlige floskler om snyd og bedrag. Efter 10 år her er der ikke tvivl i mit sind om at i de fleste tilfælde er problemerne selvforskyldt, fordi man ikke gider sætte sig ind i den kultur og levemåde man nu engang har i Østen. Og den er anderledes, komplet anderledes, og det er deres land, så at begynde at kræve at de fandeme bare har at ændre adfærd er jo i sig selv en stupid indgang til et samliv. Det er så helvedes nemt at sætte sig over på den lokale dansker bar og så sidde og hælde vand ud af ørerne og høre på ligesindedes måde at tackle problemerne på og så vakle hjem ud på natten og tro at den lille thaidame er lykkelig for at se en ildelugtende farang vælte omkuld og kræve sex og omsorg. Alt det har de jo prøvet i århundreder med thaimænd, tror I så de gider gentage successen med en farang???? Og det gælder især dem som har inviteret deres kvinder til DK og så ter sig på samme vis. Men det er vel ikke nemt hvis man har et problem med at styre alkoholen. Har lige haft besøg af en god ven fra DK som også er thaigift han behandler sin hustru som jeg, med ligeværdighed og gensidig respekt og de lever lykkeligt som min hustru og jeg gør det. Vi har store økonomiske problemer grundet røveri af hele hvor rørlige formue (nej det var ikke en thai men en araber fra Algier) så vi lever på sultepensionen fra DK, men hvad gør fruen nu krybben er tom: Hun tager et lån i sit hus og sine rismarker oppe i Isaan og så klarer vi lige de daglige hurtler. Det er kærlighed mener jeg. De betjente på stationen i Soi 9 som har vores sag (dem som I rakker så meget ned på med hensyn til korruption m.m.m). Informerer os om ikke daglig så dog tit om sagens udvikling, men desværre så har disse forbrydere forlængst sendt pengene til Algier, og der er ingen udleveringsaftale. Eneste trøst er at de får minst 10 år i Hilton Bangkok uden mulighed for benådning. Men alene det at få en høflig besked fra en thaibetjent er vel tegn på at man har opført sig anstændigt. Nok om det, tal dog pænt til hinanden, livet er alt for kort til alt den svinske tale. Og HDF du har fuldstændig ret i din betragtning omkring det positive i at deltage. Men når man ser en af de andre sites med tidligere medlemmer herfra udgyde sig mod og om hinanden så siger jeg sikke en retirade-snak. Skeptikeren |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 21/07-2011 09:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Hvis det var muligt at give et "plus karma" på denne hjemmeside, havde Skeptikeren helt sikker fået et af mig for oventående indlæg. Kan kun være helt enig med ham. |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 21/07-2011 10:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Også en "tomle op" herfra til skeptikeren. Super indlæg som man kan lære meget af. mvh. filihankat |
|
|
|
| Wittaya |
Lagt på d. 21/07-2011 10:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Fint indlaeg fra Skeptikeren, dog skal man have mere end 10 aar i straf faa at ende i Hilton !
Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 21/07-2011 10:56
|
olejensen skrev: filihankat skrev: olejensen skrev: filihankat skrev: chris70 skrev: Læs lige artiklen een gang mere: Politiet ved ikke hvordan han har fået de kvæstelser i ansigtet og de har endnu ikke taget kontakt til vores ambassade? Det lyder ikke så godt. Her inde må man jo helst ikke sige noget om det dejlige folkefærd. Var det 280 engelsmænd der bliv slået ihjel i Thailand? Du må sådan set sige hvad du vil, men hvis du ikke bryder dig om Thailand og thailænderne, så forstår jeg ikke hvad du laver her på dansk-THAI website. Ja måske skal man undlade, at skrive om det virkelige liv i Thailand, så er man måske værdig til en plads på en dansk-thai hjemmeside. Men de dør sku alligevel, men selvfølgelig skal vi da lukke øjne og ører for vi elsker jo landet og vore koner eller luderbarerne. Så ikke se ikke høre og slet ikke tale om det forjettede land med kun positive sider. Gud fader og amen eller dur ikke, hvad siger en buddist for det er da det mindste vi kan gøre hvis vi mener noget med Thailand. Man kan vel forvente en smule respekt for en mand der er død - uanset omstændighederne og årsagerne. Og man kan vel også forvente bare en smule respekt for Thailand og thaierne på dette website. Men almindelig repekt og anstændighed kender du jo tydeligvis ikke meget til. Desværre. Hvad i alverden bilder du dig ind, at mene man ikke kender til almindelig repekt og anstændighed, fordi man mener det er iorden at komme med kritik af både Thailand og thai befolkning, det er en debatside, og jeg har overhovedet ikke taget stilling eller udtalt mig om ham der er afgået ved døden, for aner intet om det og har derfor så stor respekt ikke, at udtale mig. Og til sidst, nej jeg har ingen respekt for de mennesker der ikke kan tåle, at høre kritik på en debatside. Der er da også nogle stykker der burde bosætte sig i Thailand da de skriver grimt om Danmark og særligt danske kvinder, så hvad laver de der andet end får deres penge som Thailand og thaier kan nyde godt af. Jeg kan sagtens tåle kritik, men nu handlede tråden jo om en dansker som er afgået ved døden på Phuket, og så benytter du lige lejligheden til at komme med en sviner om Thailand og "luderbarerne" som du kalder dem. I mine øjne er det ikke respekt for en afdød at man giver sig til at svine alle andre til. |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 21/07-2011 11:02
|
chris70 skrev: Filihankat!! Respekt? Vi snakker så meget om respekt her på DTW, du respektere ikke Thailænderne og han respektere dem ikke, men respekt er ikke noget man bare får, det er noget man optjener til. En boss har arbejdernes respekt og omvendt. Jeg for min del kan ikke respektere dem når jeg ved at min billet koster 3 til 4 gange så meget når jeg ser et show i Alcazar i Pattaya eller går ind på et af de national parker de har rundt omkring i Thailand. Hvad ville turisterne tænke om os hvis de skulle betale dobbelt så meget som os for at komme i Tivoli? Jeg snakker ikke om en lille tuc-tuc driver som tager 5 bath mere fra mig en for en taier men om Thailand som en helhed. Jeg kan ikke give min lille familie ude på landet respekt når de aldrig bringer det tilbage de låner eller åbner mine pakker bare fordi vi ikke lige er hjemme når posten kommer eller siger tak når jeg har betalt deres hospitals ophold på et privat hospital, et ganske almindelig tak er så lille, men fylder så meget. Den måde de tænker om os falanger er måske lidt bedre end den måde de tænker og behandler folk fra de omkring liggende lande så som Laos og Cambodia, de bliver ikke regnet for mere end det skidt de træder på. Der var et rov mord i Bangkok for et par år siden, en pige bliv dræbt og hendes guld bliv stjålet, hende der gjorde det var fra min lille landsby og en tidlig morgen bliv hun så afhentet til afsoning i Bangkok. Hele landsbyen var i oprør for hende som bliv dræbt var jo ikke engang fra Thailand, hun var fra Cambodia? og på toppen af det hele havde hun ikke engang visum til Thailand. Jeg forstår godt dine pointer. Ikke alt i Thailand er fantastisk. Det jeg ikke forstår er, hvorfor du opholder dig i Thailand, gifter dig med en Thai eller tager på ferie i landet når der sker så mange forfærdelige ting. Det er simpelthen over min fatteevne. Sorry. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 21/07-2011 11:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Jeg kan kun give skeptikeren 10 ud af 10 for hans indlæg, synz oz at jeg mange gange har opfordret til en god tone blandt os, i bund og grund har vi jo alle stort set samme interesse, men der skal godtnok læses mange linier for at få noget rigtigt positivt ud af dette site.... Nogen gange har jeg haft rigtigt meget lyst til at slette min profil her fra DTW, men har da heldigvis ikke fået det gjort endnu. Som skrevet står er det et debat-site, men alt for ofte drejer tråden af til det rene helved og verbale slagsmål... tror dog ikke mine ord kan ændre dette fænomen, men nu er det skrevet. Hav en fornøjelig dag
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/07-2011 11:19
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
flyer skrev: Jeg kan kun give skeptikeren 10 ud af 10 for hans indlæg, synz oz at jeg mange gange har opfordret til en god tone blandt os, i bund og grund har vi jo alle stort set samme interesse, men der skal godtnok læses mange linier for at få noget rigtigt positivt ud af dette site.... Nogen gange har jeg haft rigtigt meget lyst til at slette min profil her fra DTW, men har da heldigvis ikke fået det gjort endnu. Som skrevet står er det et debat-site, men alt for ofte drejer tråden af til det rene helved og verbale slagsmål... tror dog ikke mine ord kan ændre dette fænomen, men nu er det skrevet. Hav en fornøjelig dag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kan kun give dig 120% ret i dit indlæg, trist her og sidde og læse hvordan folk er så reskektløs overfor en der er død. Om han er død af den ene eller den anden grund er da fuldstændigt lige gyldigt, men derfor skal man da ikke sidde nærmest og svine manden til føj for pokker siger jeg bare. Men R.I.P. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 21/07-2011 12:47
|
filihankat skrev: Også en "tomle op" herfra til skeptikeren. Super indlæg som man kan lære meget af. mvh. filihankat Ja selv om jeg er ret enig med skeptikeren så forstår jeg ikke filihankat der er efter andre der udtaler sig om en død dansker og thaier. Lidt uhyggeligt hvad en dansk drukmås død kan føre til i en debat. Ingen aner en skid om hvad der er sket, men straks er der mord og vold iblandet. |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 21/07-2011 12:59
|
olejensen skrev: filihankat skrev: Også en "tomle op" herfra til skeptikeren. Super indlæg som man kan lære meget af. mvh. filihankat Ja selv om jeg er ret enig med skeptikeren så forstår jeg ikke filihankat der er efter andre der udtaler sig om en død dansker og thaier. Lidt uhyggeligt hvad en dansk drukmås død kan føre til i en debat. Ingen aner en skid om hvad der er sket, men straks er der mord og vold iblandet. Jeg er altså ikke "efter" nogen. Du bruger en tråd (som engang for længe længe siden handlede om en død dansker på Phuket) til at svine Thailand til. Kunne du ikke lige bøje det i neon for mig, hvordan det på nogen som helst måde var respektfuldt? |
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 21/07-2011 13:22
|
filihankat skrev: olejensen skrev: filihankat skrev: Også en "tomle op" herfra til skeptikeren. Super indlæg som man kan lære meget af. mvh. filihankat Ja selv om jeg er ret enig med skeptikeren så forstår jeg ikke filihankat der er efter andre der udtaler sig om en død dansker og thaier. Lidt uhyggeligt hvad en dansk drukmås død kan føre til i en debat. Ingen aner en skid om hvad der er sket, men straks er der mord og vold iblandet. Jeg er altså ikke "efter" nogen. Du bruger en tråd (som engang for længe længe siden handlede om en død dansker på Phuket) til at svine Thailand til. Kunne du ikke lige bøje det i neon for mig, hvordan det på nogen som helst måde var respektfuldt? Her har vi så mit første indlæg, som du kalder at svine Thailand til. Ja måske skal man undlade, at skrive om det virkelige liv i Thailand, så er man måske værdig til en plads på en dansk-thai hjemmeside. Men de dør sku alligevel, men selvfølgelig skal vi da lukke øjne og ører for vi elsker jo landet og vore koner eller luderbarerne. Så ikke se ikke høre og slet ikke tale om det forjettede land med kun positive sider. Gud fader og amen eller dur ikke, hvad siger en buddist for det er da det mindste vi kan gøre hvis vi mener noget med Thailand. Jeg ser intet der indikerer noget tilsvining, men det kan du måske forklare. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jeg kan kun give skeptikeren 10 ud af 10 for hans indlæg, synz oz at jeg mange gange har opfordret til en god tone blandt os, i bund og grund har vi jo alle stort set samme interesse, men der skal godtnok læses mange linier for at få noget rigtigt positivt ud af dette site....