Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Billigste fly til Bangkok
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 11/08-2011 17:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Thaifly skrev: Skal vi ikke stoppe den her... Thaifly er et binavn - kommentarerne er hentet ud fra mail. Det var kun for at tilbyde Jer herinde billige fly billetter - jeg nøjes bare med det jeg får fra andre kanaler. Folk skal vel have en chance ik. Nuuuuuuuuu bør du komme ud af busken eller tie....Tak SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 12/08-2011 06:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Jeg tror Thaifly er smuttet igen, det blev nok for varmt her inden. Det er nu dejligt vi kan hjælpe hinanden når sådan en fyr kommer og vil have de bette kun penge vi har til at rejse til Th for. Håber ikke der er andre som køber billetter ved ham, for det ser jo ikke godt ud det firma. Ubon.
![]() |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 11:14
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 88 |
ubon lynge skrev: Jeg tror Thaifly er smuttet igen, det blev nok for varmt her inden. Det er nu dejligt vi kan hjælpe hinanden når sådan en fyr kommer og vil have de bette kun penge vi har til at rejse til Th for. Håber ikke der er andre som køber billetter ved ham, for det ser jo ikke godt ud det firma. Sjovt nok var den første tanke der slog mig også, det var da dælme dyrt for billetter .Og så siger han det er billigt .Men tænkte ikke ligefrem at der var noget lusk som jer .Nå ja, ja det ligger i mine gener at være lidt godtroende! |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 15:40
|
|
Sicarius skrev: For tiden virker det som om at det er AirBerlin der har de billige rejser til Thailand .Jeg selv er lige fløjet hjem fra BK for 4 mdr siden .Kostede mig kun 2800 kr .Bruger som regel 2 forskellige søgermaskiner til at finde den laveste pris .Den her http://www.momond... ..og den her http://www.travel... .Der kommer lige en reklame på 5 sekunder .Så skal man klikke "SKIP AD" oppe i højre hjørne for at komme videre til siden! Jeg gør en tjeneste, og får lidt igen for det .Og tro mig det er meget lidt, men et eller andet sted skal man jo begynde! Håber ikke det gør noget? ![]() Links redigeret af Admin. Rødt bær givet for følgende brud i [url]reglementet[/url]: §21 - Det er ikke tilladt at reklamere for eksterne konkurrerende hjemmesider (*) - hverken direkte eller inddirekte uden tilladelse fra Adminstrationen, dog er relevant indhold på ikke-konkurrerende sider naturligvis tilladt. Er du i tvivl, så spørg en Administrator. *Definationen på en konkurrerende webside dækker over andre danske thai-relateret sider og thai-relaterede fora. Det er endvidere ikke tilladt at linke til eksterne websider med links, der indeholder en affiliate-kode af den ene eller anden slags. Dette gælder både links til kommercielle websider og til andre sider, hvor det gælder om at få andre ind via affiliate-kode. Således også hvis der ikke forsøges at tjene penge via et link, men blot at skabe trafik til den pågældende webside. - Admin - ja øv bøv ... glemte at det indlæg linkede ...havde fjernet det i mit signatur ..fordi een havde været så flink at priv mig om det ..er sgu så gammel og glemsom ... men hvornår bliver det røde bær igen sort?! You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
- Sir Winston Churchill |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 12/08-2011 17:47
|
Der var ADM nok lidt hurtig med det røde bær..........
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 17:50
|
|
SteenJ skrev: Der var ADM nok lidt hurtig med det røde bær.......... Jep ..uden advarsel ... får man ikke en advarsel først?
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 12/08-2011 19:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
et rødt bær, er vel en slags advarsel ![]() |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 19:47
|
|
tingtong skrev: et rødt bær, er vel en slags advarsel ![]() mener det virker mere som en straf end advarsel ..en advarsel kommer før en straf efter min opfattelse ..men det er måske bare mig? Man får en advarsel og så får man tid til at ændrer det der skal ændres ..bliver det ikke gjort får man en straf ... jeg fik et rødt bær ..men ingen formaning om at ændre noget ..Ergo straf ...uden advarsel .... Det virker lidt forkert efter min mening ..Mener at have læst at man først får en advarsel ... You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 12/08-2011 20:48
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Det overlever du nok, det er jo ikke verdens undergang, og vi er andre som har prøvet det. Hvis du glemmer det, kan det være, at det på et tidspunkt forsvinder "på mystisk vis", jeg havde selv et, måske kom jeg til at spise det?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/08-2011 20:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Sicarius skrev: tingtong skrev: et rødt bær, er vel en slags advarsel ![]() mener det virker mere som en straf end advarsel ..en advarsel kommer før en straf efter min opfattelse ..men det er måske bare mig? Man får en advarsel og så får man tid til at ændrer det der skal ændres ..bliver det ikke gjort får man en straf ... jeg fik et rødt bær ..men ingen formaning om at ændre noget ..Ergo straf ...uden advarsel .... Det virker lidt forkert efter min mening ..Mener at have læst at man først får en advarsel ... DU i lighed med alle os andre skal sætte dig inde i gældende regler (som er tilgængelige for alle). STRAF ville jeg mene var, hvis du her og nu var blevet smidt ud af DTW. DU (og os) får 2 chancer til at "dumme os"(overtræde reglementet) og næste gang er der ingen kære mor. Der er ikke blevet lavet noget forskel mellem DIG og alle os andre. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 12/08-2011 21:33
|
|
Ok! Skal så indrømme at jeg er typen der ikke lever op til RTFM .... så ja ..ris til egen røv ..
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 12/08-2011 21:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
ved ikke hvad du mener med RTFM, jeg har kun erfaring med MILF ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 12/08-2011 22:34
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
RTFM=Read the Fucking Manual???
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 12/08-2011 23:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
SteenJ skrev: Måske hjemme værnet kunne bruge ham , et hyggeligt sted for folk der drømmer om magt
Der var ADM nok lidt hurtig med det røde bær.......... DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 30/08-2011 17:50
|
Jeg kan huske der var indlæg om Airosvit over Kiev til Bkk, men kan ikke lige finde dem. Hvordan var efaring med at flyve med selskabet?????? De har nogle gode tilbud i Januar og der er ikke så lang ventetid. Hilsen Steen HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| uan |
Lagt på d. 30/08-2011 18:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
SteenJ skrev: Jeg kan huske der var indlæg om Airosvit over Kiev til Bkk, men kan ikke lige finde dem. Hvordan var efaring med at flyve med selskabet?????? De har nogle gode tilbud i Januar og der er ikke så lang ventetid. Hilsen Steen Aerosvit er ofte billigt. Et nyere selskab, som bruger et mindre fly fra Cph til Kiev. Jeg bankede hovedet i loftet da jeg skulle ind i flyveren. Kiev lufthavn er / var ikke særligt stor. Bemandet med personale som taler meget dårligt eller intet engelsk. Lidt forvirrende at finde rundt i pga dårlig skiltning trods at den er lille. Meget lidt udvalg af butikker / restauranter. Stort fly fra Kiev til Bkk. Oplevede 1 dags forsinkelse pga teknisk fejl. Absolut ingen kommunikation fra Aerosvit. De havde Thaiairways til at ordne indkvartering. Meget dårligt dog fint hotel. Min samlede bedømmelse: Hvis man vil flyve billigt. Ok. Men jeg flyver ikke Aerosvit igen, medmindre jeg får billetten gratis. Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.