Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
hvad ejer min thaikone.
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 20/08-2011 04:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Rawirot skrev:
Vi er rigtig mange som er godt gift og har været det i mange år. For mit eget vedkommende ca 20 år. Blot tror jeg at dem der måske har haft dårlige oplevelser enten har brug for at "få luft " eller er blevet bitter og derfor har svært ved at se andres lykke i livet. Eller også er de bare flest her på siden ![]() Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 20/08-2011 06:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
chilis skrev: Prøv nu at la det vende lidt rundt. Der blir snakket om vi kan stole på vores Thaikoner. Hvad de ejer o.s.v. i Thailand. De har ikke så meget. Men hvad med os? De spøger sjælent. Jeg er træt af at det kun går den ene vej. Mange af os dansker er da lukket som en sild. Jeg er sikker på at mange af Jer der skriver nu her har en del i er lukket med. Og nu hved jeg godt at jeg får tæv på siden nu. Men det kan jo kun komme fra dem der er lukket. Så er vi nok to, der får tæv. For naturligvis skal åbenheden også gå den anden vej. Man gemmer da ikke "lig i lasten" over for en man oprigtigt vil dele sit liv med. Men jeg tror du har ret,- der er nok en del der "gemmer på noget". Derfor er de måske også mere bange for at konen også gør, og derfor er mere mistænksomme. Hej |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/08-2011 06:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Undrer mig lidt over spørgerens spørgsmål. Kan man virkelig flytte sammen med en anden, oven i købet gifte sig uden at vide noget om modpartens baggrund. Da jeg for 10 år siden mødte min hustru fortalte vi da hinanden alt om vor fortid, tænk at slæbe rundt med lig i lasten som så pludselig dukker op en dag. Vi har fra dag et været fælles om så at sige alt, jeg ville da være bekymret for hende hvis jeg nu gik bort (hvilket jo er meget sandsynligt på grund af alder) men der kan jo hele tiden ske en ulykke, så havde hun stået der uden at vide hvad der var hendes og hvilket der var familiens i Danmark, på samme måde som hun fortalte mig om sine besiddelser, og vi lavede hurtigt et testamente for hver, tinglyst efter alle regler her i Thailand. Bortset fra, det så kan det også undre mig, hvad fanden tale rman så om når man møder hinanden? Kommer til at tænke på en kammerat jeg havde i Danmark for mange år siden. Han var modefotograf og gik jo gang på gang i fælden når han skulle fotografere de unge skønheder, og de endte som man nu engang, gør i sengen. Han sagde en dag til mig: "Ved du hvad? Jeg er egentlig træt af de unge tøser, for når vi har elsket, så har vi intet at tale om, de har ingen historie at fortælle. Så fra nu vælger jeg kun modne kvinder!" Så hvad taler i så om i din familie Hus Hans! Det lyder også som om du aldrig har besøgt din hustrus hjemland, måske skulle du overveje det. Det blev min, indtil da, største oplevelse i Thailand da jeg så min kones hjemby og mødtte hendes familie, så hendes hus og hendes marker og stoltheden for hende, da hun præsenterede det hele for mig. Held og lykke med fremtiden! Skeptikeren |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/08-2011 12:49
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Igen et glimrende indlaeg fra Skeptikeren. |
|
|
|
| Wittaya |
Lagt på d. 20/08-2011 14:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Glimrende indlaeg..........hmmm, der er vel logik for selv de svageste perlehoens det det der bliver skrever, dem der er ikk har fattet pointet...Bliv for helvede i Danmark...endnu engang maa jeg sige : lad nu vaere med at goere det svaerrere end det er.
Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/08-2011 16:09
|
Wittaya skrev: Glimrende indlaeg..........hmmm, der er vel logik for selv de svageste perlehoens det det der bliver skrever, dem der er ikk har fattet pointet...Bliv for helvede i Danmark...endnu engang maa jeg sige : lad nu vaere med at goere det svaerrere end det er. Underligt indlaeg, hvorfor blive i Danmark ? hvis der er bedre her i Thailand (hvis man synes det). |
|
|
|
| Wittaya |
Lagt på d. 21/08-2011 03:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Jeg mener at hvis man er saa utryg ved kvinder i Thailand, saa er det da ikke stedet man skal bo.
Med venlig hilsen Wittaya.
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/08-2011 10:54
|
Jeg aner ikke om det kun er Thai kvinder man skal vaere utryg ved, men det afhaenger vel ogsaa af personen dvs hvilken baggrund har hun ? osv. Selv en Thai kvinde af god familie kan finde paa utroskab. Men nu er vi en del personer der har valgt at slaa os ned I Thailand og det er saa vores valg. Thai filosofi er "at saa laenge man ikke ved noget eller fortaeller noget" saa goer man ingen fortraed. Hvis man er glad for sin Thai kone saa skal man ikke taenke saa meget, det kommer der som regel ikke noget ud af. Mistro virker ogsaa den anden vej, Thai kvinder ved at deres Thai maend er dem utro (mia nois osv) og det goer de som regel ikke noget ved, mens nogen skaerer en vis legemsdel af og smider den ud til aenderne. De mere sofistikerede sender den gennem koedhakkeren. Farang maend som bor her i Thailand har maaske svaert ved at undgaa de fristelser der findes her i Thailand med hensyn til damer. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.