Se indlæg
 Udskriv debat
Billige billetter i Nov. og til og med d. 8-12-2005
paulsenp
falang yao skrev:
Hej poulsen,

Det er "pudsigt" og tilfredstillende at se at Thai Travel nu følger, markedsmekanismen da de nu har fået konkurrence fra flere sider på det "lukrativ" marked til Thailand.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Hej falang yao,

Jeg ved såmænd ikke om der er noget pudsigt ved det, og jeg ved heller ikke om Thai Travel "følger efter" ATC. Jeg nævnte blot overfor min datter, at jeg havde hørt om billige billetter hos ATC, og så sagde hun, at det havde de også hos Thai Travel. Bureauerne har vel fået samme tilbud fra Thai Airways. Jeg ved ikke hvor meget bureauerne tjener på billetterne, men de store udsving i priserne i løbet af året er styret af Thai Airways.

Venlig hilsen,
Peter

falang yao
paulsenp skrev:
[Hej falang yao,
Jeg ved såmænd ikke om der er noget pudsigt ved det, og jeg ved heller ikke om Thai Travel "følger efter" ATC. Jeg nævnte blot overfor min datter, at jeg havde hørt om billige billetter hos ATC, og så sagde hun, at det havde de også hos Thai Travel. Bureauerne har vel fået samme tilbud fra Thai Airways. Jeg ved ikke hvor meget bureauerne tjener på billetterne, men de store udsving i priserne i løbet af året er styret af Thai Airways.Venlig hilsen, Peter

Hej Poulsen,

Spørg lige Kanut og andre som havde prøvet at "prutte" (ikke ondt ment) om priserne hos Thai Travel ved at bruge ATC som "målestok", så kunne de lige pludseligt også få den samme pris og han kunne også stryge sin fortjeneste ("dumping"Wink ) for at få kunderne tilbage i"folden". Selv om han prøvede senere at lægge lidt "x-tra"på da Kanut skulle afhente billetterne.
M.h.t. fortjeneste, undrer det mig at du ikke kender den (indsider viden Grin ), men at du ikke kan oplyse den er fair nok. Jeg kan røbe at for de "små" rejsebureauer er den typisk på 2-300kr, ikke noget man bliver "millionær" af.

Til Christian-s,
Største "trussel" kommer ikke fra Rejsefeber og deslige, men fra de andre såsom :Kitty ovenover Denn Jai, en anden på Islands Brygge, plus et par Phillipinske bureauer, for både du og jeg kender til de Internet baseret selskaber men det gører den almindelig Thai ikke, derfor havde Thai Travel en slags "monopol" på rejser til Thailand med Thai Inter .

Redigeret af falang yao d. 22/11-2005 15:09
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

christian-s
Nogle der ved om det gode tilbud også gælder en enkeltbillet fra Bangkok til København ?
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

falang yao
Hej allesammen,
Så følger der lidt mere info, nu med China Airlines og Austrian Airlines.
China Airlines operer åbenbart med en 45 dages billet kontra de andres selskabers 30 d.,(ved ikke om det hænger sammen med den mulighed for forlængelse af 30 dages "fri" opholdsvisa).
Tilbudet lyder på :

45 dages billet med faste datoer :

CPH eller BLL-AMS-BKK-AMS-BLL eller CPH = 5200kr til og med d. 9-12-2005.

6 mnd. billet med flere (?) ændringsdatoer af hjemmerejse :

CPH/BLL-AMS-BKK-AMS-BLL/CPH= 6200kr

(Start og slut lufthavn SKAL være den samme ).

Alle priser er inkl.alle skat og afgifter. Der vil IKKE blive pålagt en x-tra afgift når billeten er betalt og afhæntet, ved tilfælde af "senere forhøjelse"af fx.benzin afgift.

Derudover tilbyder China Airlines :

45 D. billet fra d. 31-12-2005 til d. 26-6-2006 = 5500kr.
6 mnd.billet --------- " " " ----------> " " " ...... = 7000kr

AUA Austrian Airlines tilbud til Phuket :

CPH-VIE-PKT-VIE-CPH fra d. 10-1-2006 ---------------> ???

1 mnd. billet = 5700 kr

3 mnd. billet = 7000 kr

Billetter til andre selskaber og destinationer formiddles ligeledes hos A-T-C, halmtorvet 6, Tlf. # 33 26 26 12 --18.

falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
christian-s skrev:
Nogle der ved om det gode tilbud også gælder en enkeltbillet fra Bangkok til København ?

Hej Christian-s,

Desvære NEJ, og en enkelt billet BKK-CPH er oftes dyrere end en BKK-CPH-BKK Sad Sad Sad

falang-yao@dansk-thai.dk

paulsenp
Hej igen Falang Yao,

Når jeg ikke kender Thai Travels avancer, er det fordi jeg aldrig har spurgt.

Jeg ved dog, som du også selv nævner, at det kun er nogle få hundrede kroner, da det passer godt med de rabatter, min kone og jeg får, når vi køber billetter.

Netop de små avancer, siger jo også, at lavpristilbudene styres af Thai Airways.

Jeg kunne forestille mig, at Thai Travel ikke har reklameret med de billige tilbud, fordi de først har givet dem til stamkunderne, men det er ikke noget jeg ved med sikkerhed.

Venlig hilsen,
Peter

Buggymann
Vi gav 4500 kr med sas og to overnatninger i Bangkok på hotel
det er da billigt nok.
parkpean
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
Spring til debat: