Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Jule arrangement
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 12/12-2011 06:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Robert Kronberg skrev: hn skrev: jesperfrb skrev: Jeg tror jeg ville prøve "Kontoret", som ligger på "Second road" i Jomtien, kender parret fra DK, og de lavede god mad der! Jeg vidste ikke, at der var en ' Second Road ' i Jomtien. Eller mener du Second Road i Pattaya ? Hedder restauranten virkelig kontoret ? Hej hn, Second Road i Jomtien er relativ ny, men den findes. Hilsen, Robert Ny og ny--den er vel 4-5 år gammel, men de bygger jo stadigväk på den ![]() Ja, den hedder Kontoret, og ligger ved siden af Erling's gamle bar Corner, som igen ligger for enden af Soi 7. Erling döde jo for ca 1 års tid siden, og hans kone driver/drev Corner videre, men er kört forbi et par gange de sidste par måneder, men det ser ud til at väre lukket--nogen som ved om hun har slået igen? Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/12-2011 08:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ingolf skrev: Robert Kronberg skrev: hn skrev: jesperfrb skrev: Jeg tror jeg ville prøve "Kontoret", som ligger på "Second road" i Jomtien, kender parret fra DK, og de lavede god mad der! Jeg vidste ikke, at der var en ' Second Road ' i Jomtien. Eller mener du Second Road i Pattaya ? Hedder restauranten virkelig kontoret ? Hej hn, Second Road i Jomtien er relativ ny, men den findes. Hilsen, Robert Ny og ny--den er vel 4-5 år gammel, men de bygger jo stadigväk på den ![]() Ja, den hedder Kontoret, og ligger ved siden af Erling's gamle bar Corner, som igen ligger for enden af Soi 7. Erling döde jo for ca 1 års tid siden, og hans kone driver/drev Corner videre, men er kört forbi et par gange de sidste par måneder, men det ser ud til at väre lukket--nogen som ved om hun har slået igen? Ok, så ved jeg, hvor den er. Jeg har krydset den et par gange, men da den ser meget ufærdig ud har jeg ikke tænkt på den i sammenhæng med Second Road. Så må jeg hellere tage en tur på kontoret for at se, hvad de kan byde på. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/12-2011 15:04
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Var idag forbi kontoret, Jo, de har jule arrangement med bla. flæskesteg. Kiggede ikke nærmere på skiltet med retterne eller prisen, da vi ikke selv holder jul i Jomtien. |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 13/12-2011 15:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Hej, Lidt vrøvl her Man tager da forhåbentlig til thailand for at opleve landet og kulturen - ellers burde man blive hjemme.)Når man ikke har været i Danmark og holde jul i 6 år kan det da være helt hyggeligt med lidt julefjas, jeg skal da have and og flæskesteg, og lidt kulørte lamper . Men, enig stress og jag kan undværes. Hold alle jeres egen bedste jul. ![]() [img]http://spillopper.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image. http://thailinks.dk |
|
|
|
| rickyn |
Lagt på d. 13/12-2011 17:37
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
ban-chang skrev: hmm ja det villle da være ondtsvagt at ikke fejer jul .men rigtig nok uden stress og jag . men en god and og steg skal der til .Hej, Lidt vrøvl her Man tager da forhåbentlig til thailand for at opleve landet og kulturen - ellers burde man blive hjemme.)Når man ikke har været i Danmark og holde jul i 6 år kan det da være helt hyggeligt med lidt julefjas, jeg skal da have and og flæskesteg, og lidt kulørte lamper . Men, enig stress og jag kan undværes. Hold alle jeres egen bedste jul. ![]() [img]http://spillopper.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image. http://thailinks.dk |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 20/12-2011 15:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Hvad med thaimad i København Juleaften? http://www.aok.dk...0caf%C3%A9 [img]http://www.grumpyexpat.com/blog/Sataporn-Christmas-2009---1.gif[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















Man tager da forhåbentlig til thailand for at opleve landet og kulturen - ellers burde man blive hjemme.)
