Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Risengrød
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 26/09-2011 12:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
AL 48 Det ville jeg også gøre frem for at bruge Thaikurt´s opskrift. Vand i risengrød eller grød til ris a lá mande,--ALDRIGAngry Det må være en slankeopskrift. God appetit. Det smage udmærke og det skulle være slankemad så gør det hele ikke noget da jeg jo god af tabe et par kilo med da jeg så spise ris a lá mande med piskefløde dag efter så har jeg ikke tabt en gram men nok tage på.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 26/09-2011 16:34
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ang risengrød i microovn så se her http://www.anjaso...cipeID=557 ps jeg syntes engang at du kurt sage du aldrig ville have noget med julen at gøre nu når du var i thailand,,og at jeg så kaldt dig mister Scrooge men nu kan jeg se at du har haft besøg af de tre ånder (fortidens, nutidens og fremtidens ånd....er livet ikke bare herligt god jul til dig kurt og din famile når det bliver jul igen
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 26/09-2011 17:05
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Tak dutling for linket, nu skal hun dælme få igen hende der har givet mig rådet. Så det ikke mig der er helt sindsyg hæ hæ
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 26/09-2011 17:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
dutling68 Vi holder stadig ikke jul her i huset da vi er buddhister Derfor kan man jo godt spiser risengrød. For os er d 24 det et hele almindelig dag børnene skal i skole og om aften skal vi havde thaimad. ![]() Jeg fik bare lyst til en gang risengrød da det er mange år siden jeg sidst har fået det ![]() Livet er dejlig især hvis man hele december slippe for at skal høre julemusik
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.