Se indlæg
 Udskriv debat
Hvordan er Stable lodge standard i dag ?
tingtong
her har jeg booked 3 dage i november, har ikke boet der før

http://www.agoda....hotel.html

bannok
Jeg har boet paa Stable Lodge utallige gange, og har intet at klage over. mange af vaerelserne er nylig renoverede, og de har ogsaa foet en bar ud til vejen.
det traadloese internet virker helt fint, isaer naar du sidder nede i gaarden.
Maden er fin, det er ikke saa mange steder i Thailand du kan faar dansk mad, og ja du skal betale for morgenmaden, men den er til gengaeld ogsaa god, der er mange hoteller i Bangkok der har gratis morgen, men det vil jeg sku ikke kalde morgenmad.
Faktisk kan mine Thai venner skidegodt lide maden der.
Damerne og mandfolkene der severer der er meget soede. Vaerelserne er rene og alle stikkontakter virker og alle paerer lyser naer du taender kontakten.
Beliggenheden er kanon, det er midt i Sukumvit og det er 5 til 10 minutter til skytrain.
Naar jeg er i bangkok er Stable lodge altid mit foerste valg.
Jeg skal lige tilfoeje at jeg bor i Thailand.
Jeg har en del daarlige erfaringer med andre hoteller i Bangkok, fvor hotellet ikke stod mal med prisen.

Gaarden er ogsaa rigtig hyggelig om aftenen, og saa er det ogsaa boerne venligt hotel, jeg har alt godt at bringe Stable Lodge, har boet der 15 til 20 gange, saa jeg taler af erfaring.

Lung Yao
Top High Class Fashion skrev:
.................................................................................................
.....................................................................................................
Hvorfor er folk så sure på stalden det er jo ikke et folkekøkken de driver men en butik hvis folk ikke kan lide det eller ikke har råd så bliv da vækGrin

Nej, men måske at De driver den som "et folkekøkken" Tuttelu Tralla, dog til andre priser. Jeg har aldrig boet der, dog har jeg kigget forbi og lige været i "stuetagen"/haven, da jeg skulle besøge nogle venner der boede på hotellet lige overfor. Det jeg så på Stable Lodge, imponerede mig ikke, og jeg er ellers ikke særlig "kræsen", kun at jeg ønsker at få HVAD jeg betaler for (ikke mindre) Guitar.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
sank skrev:
Smile Har boet mange steder i BK men aldrig på Stable ? og undre mig når nogen siger det ligger godt ?? er det så tæt på floden eller tæt på Metro ? De fleste gange nu bor vi altid på New Siam Riverseid det er lige ved Færgestedet så den bruger vi meget og så har vi jo Khaosan med hele det gedemarkedet lige op i gaden ? og går man syd på langs floden kommer der flere morsomme markeder og så er man ved Grand Palace ? og går man lidt op kommer det såkaldte Tyvenes Markede. Mener prisen på Hotellet starter ved 1800 ? Morgenmad og E net.

NEJ, men kun et "spytkast" fra Soi NaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaNa Friends
Så kan du selv regne resten Angel

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao skrev:
sank skrev:
Smile Har boet mange steder i BK men aldrig på Stable ? og undre mig når nogen siger det ligger godt ?? er det så tæt på floden eller tæt på Metro ? De fleste gange nu bor vi altid på New Siam Riverseid det er lige ved Færgestedet så den bruger vi meget og så har vi jo Khaosan med hele det gedemarkedet lige op i gaden ? og går man syd på langs floden kommer der flere morsomme markeder og så er man ved Grand Palace ? og går man lidt op kommer det såkaldte Tyvenes Markede. Mener prisen på Hotellet starter ved 1800 ? Morgenmad og E net.

NEJ, men kun et "spytkast" fra Soi NaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaNa Friends
Så kan du selv regne resten
Angel

.

Det eneste, vi kan regne ud, er, hvordan du tænker. Det er ikke alle, der tænker som dig !

hn

Lung Yao
hn skrev:
.........................................................................................................
[Det eneste, vi kan regne ud, er, [b]hvordan du tænker. Det er ikke alle, der tænker som dig ![/b] hn

TAK, må jeg citerer dig for at "JEG i det mindst tænker", modsat mange af dem som besøger/besøgte den ber(ømt)ygtet gade .
Du skal ikke bilde mig ind at dem (dog ikke alle) som vælger lige netop ovennævnte hotel gører det KUN for dennes "Frikadeller og Stegt Flæsk med persille sovse" Rolll
Glemt lige det som Robbie Willams har "tushet" på brystet:

[img]http://cdn-www.robbiewilliams.com//sites/default/files/imagecache/thumbnail-large/news-blogs/ChacunaASonGout.jpg[/img] is not a valid Image.Angel

.
Redigeret af Lung Yao d. 01/10-2011 20:12

sank
Friends Jo Lung så er jeg nogenlunde med ? men foretrækker Floden Pfft

Lung Yao skrev:
hn skrev:
.........................................................................................................
[Det eneste, vi kan regne ud, er, [b]hvordan du tænker. Det er ikke alle, der tænker som dig ![/b] hn

TAK, må jeg citerer dig for at "JEG i det mindst tænker", modsat mange af dem som besøger/besøgte den ber(ømt)ygtet gade .
Du skal ikke bilde mig ind at dem (dog ikke alle) som vælger lige netop ovennævnte hotel gører det KUN for dennes "Frikadeller og Stegt Flæsk med persille sovse" Rolll

.

Selv tak !

Jeg kender ikke så mange af dem, der besøger Stable Lodge, og jeg har ikke boet der siden 2005, men jeg lagde da mærke til dengang, at den lille swimmingpool var populær hos folk med børn. ( men i øvrigt også hos os andre)

Jeg prøver ikke at bilde dig noget ind, jeg vil bare konstatere, at af os to er du den, der er mest fikseret på, hvad der sker i Soi Nana ! Cool

hn

Hvem driver i øvrigt stedet i dag ?

Første gang jeg boede der, - for 11 år siden, var det to danskere, Steffen og en til, hvis navn jeg desværre ikke husker, der forpagtede stedet. Steffens makker havde vist ikke et godt helbred, der var for mange kilo at slæbe rundt på.

Dengang for 11 år siden mødte jeg også Svalle på Stable Lodge, der er sikkert nogle af jer, der ved, hvem han er. Bor han stadig i Thailand ?

Driver de stadig stedet ?

hn

jesperfrb
Ved at Steffen stadigvæk er der, så ham få 3 uger siden!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

milex
@tingtong, det er et udmærket middelklasse hotel. Flink betjening, kæmpeværelser, roligt, morgenmaden lala. Ligger ret langt nede i soi 4. Har boet der flere gange, men er nu begyndt at bruge Boss Suites, lidt længere nede, men helt nyt og perfekt morgenmad.

ABS
hn skrev:
ABS skrev:
hugoboerge skrev:
Ja, værelserne er under al kritik til prisen. Det er mega dyrt i forhold til hvad du får. Maden er i mine øjne kun OK. Men når man tænker på at man ikke sidder i Danmark, så kan man vel ikke klage. Regner da med at det er der Julen skal holdes i år. Har en bekendt som har boet på et nyt hotel på hjørnet af Soi 8. Skulle være god og i samme prisklasse. Ligger på højre hånd når du kommer ind på Soi 8.

Kan kun vaere Adelphi.

Nej ikke Adelphi. Der boede jeg selv så sent som August sidste år. Det jeg refererer til ligge helt oppe i starten af Soi 8.

Jeg fandt lige Adelphi på Nettet. Det ser pænt ud, men det er vel ikke rimeligt at sammenligne Stable Lodge med det, for Adelphi's priser ser ud til at være ca. 50% højere.

Det i starten af Soi 8, hvilket prislag ligger det i ?

hn

Som sagt så var det en bekendt der havde boet der. Mener han sagde THB 1600 per nat inkl. morgenmad. Kan ikke lige huske hvad det hedder. Men skulle være til at finde et nyt hotel lige rundt hjørnet på Soi 8.
Ja, ingen samligning på Stable og Adelphi. Adelphi er mega hotel i forhold til Stalden, med en OK morgenbuffet inkl i prisen

We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
sula
hn skrev:
Hvem driver i øvrigt stedet i dag ?

Første gang jeg boede der, - for 11 år siden, var det to danskere, Steffen og en til, hvis navn jeg desværre ikke husker, der forpagtede stedet. Steffens makker havde vist ikke et godt helbred, der var for mange kilo at slæbe rundt på.

Dengang for 11 år siden mødte jeg også Svalle på Stable Lodge, der er sikkert nogle af jer, der ved, hvem han er. Bor han stadig i Thailand ?

Mener Svalle bor i chiang mai det gjorde han ihvertfald sidst jeg hørte til ham

Driver de stadig stedet ?

hn

hugoboerge
http://www.on8ban...

Saa maa det vaere dette her. Foerste hotel paa hoejre haand soi 8. Indgang er dog paa Sukhumvit Road. Jeg kender ingen der har boet der.

hugoboerge
http://www.scanda...ws_id=6707

Her er lidt historie omkring Stable Lodge.

http://www.scanda...ws_id=9162

Her er saa lidt mere omkring Mermaid Hotel som Joergen Lundbeck er ved at faa faerdiggjort paa Soi 29.

Jeg er ikke klar over om Admiral's Pub er aabnet.

filihankat
Jeg forstår ikke helt kritiken af Stable Lodge - slet ikke når den kommer fra nogen som aldrig har boet der. Jeg har boet på stalden flere gange og har altid været glad for stedet. Gode værelser, god beliggenhed, god mad, sødt personale, hyggelig gårdhave. Hvad mere kan man forlange af et hotel i Bangkok til omkring 300 kr.?

Jer der skriver om at der er "mange bedre hoteller i området til billigere priser" kunne i ikke lige smide nogle links herind?

mvh. filihankat

ABS
Nu har folk vel lov til at have meninger og komme med ros eller ris, som man har lyst. Jeg skrev og har boet der et par gange, den gang Buddha var der, at maden er OK, værelserne er ringe til prisen.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
kanut
Stable Lodge er top $ Yo baby
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

sune
Lung Yao skrev:
hn skrev:

[img]http://cdn-www.robbiewilliams.com//sites/default/files/imagecache/thumbnail-large/news-blogs/ChacunaASonGout.jpg[/img] is not a valid Image.Angel

.

Jeg vil da tager derind i ugen der kommer, for at konstatere at det du siger Lung er rigtigt..

Glæder mig allerede, og så kan også få frikadeller....Angel

Frank
filihankat skrev:
Jeg forstår ikke helt kritiken af Stable Lodge - slet ikke når den kommer fra nogen som aldrig har boet der. Jeg har boet på stalden flere gange og har altid været glad for stedet. Gode værelser, god beliggenhed, god mad, sødt personale, hyggelig gårdhave. Hvad mere kan man forlange af et hotel i Bangkok til omkring 300 kr.?

Jer der skriver om at der er "mange bedre hoteller i området til billigere priser" kunne i ikke lige smide nogle links herind?

mvh. filihankat

Hvem er det som er kritisk overfor Stable Lodge, men ikke har boet der? Og jeg har inden dit indlæg set tre steder nævnt som alternativ til Stable Lodge - dog kun ét med link.

Du forstår ikke kritikken? Er det fordi du mener, at hvis du synes godt om stedet, så må alle synes godt om det? Vi spiser jo heller ikke alle som tam eller gammel ost.

Der er sikkert forskellige typer værelser, men det vi havde var meget lille, og alt interiør var ganske nedslidt - tapetet nærmest ulækkert. Airconditioneringen kunne indstilles, men havde i praksis kun to indstillinger: slukket eller maxpower

Betjeningen i receptionen var alt andet end venlig. Til gengæld smagte maden godt, betjeningen var fin, og det var hyggeligt at sidde i gårdhaven med en aften Chang.

Menukortet kan downloades her:
http://www.stable...urant.html
. Her fremgår en af mine yndlingsaversioner mod stedet.. Hvis man efter ris og nudler i lange baner har fået en ubændig lyst til MEDISTER PØLSE MED RØDKÅL OG KOGTE KARTOFLER, så ser man til sin glæde, at man for 350 baht kan få det der. Er det så prisen? Nej. For at på Stable Lodge er man nødt til at læse det med småt, selv på menukortet. Og nederst i hjørnet står der "+10% SERVICE + VAT". Så kan altså selv få lov til at regne den reelle pris ud. Det forudsætter naturligvis, at man ved hvad VAT betyder, og hvis man ved det, så hvor meget VAT udgør. Jeg mener at VAT er lig med 7 %. Prisen bliver altså 350+17%=409,50 baht. Når man betaler 409,50 baht for en portion mad, så synes den mindste service at være at beregne prisen for kunden.

Jeg er ikke forarget over prisen i sig selv - jeg kunne nemt selv være parat til at betale det efter en måneds tid på ris og nudler. Men jeg synes det er lidt bondefangeri over metoden. Hvorfor skriver de ikke bare prisen, som man skal betale?

Spring til debat: