Se indlæg|
Her lempes udlændingepolitikken
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 04/10-2011 02:01
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Jeg vil starte med at sige-jeg er ikke vildt meget inde i alt dette,men derfor gør man sig jo sine tanker alligevel. Jeg syntes, at det er gode tiltag der er kommet frem her,fra den nye regerings side,som forhåbentligt,kan hjælpe mange der ønsker at bo i danmark-blandede ægteskaber. Så mener jeg, at man allerførst bør lære og finde ud af, at verden og også danmark,er et multietnisk samfund,hvor vi forhåbentligt kan lære at leve sammen på en god måde og lære af hinanden,istedet for at bekæmpe hinanden. Fuldstændig enig i, at de der ikke kan og vil indordne sig,må sendes hjem igen-sådan må det være. Men nu råber alle op om, at den hellige GUD, arbejde,er det eneste salig gørende-var det ikke bedre, at give de mennesker der kommer til landet,en mulighed-et eller andet fastlagt tidsrum,hvor de kunne få lov til at falde til og lære lidt om hverdagen i danmark-inden man kaster dem hid og did,mellem uddannelse og arbejde. Jeg er helt med på, at arbejde og det fællesskab det giver,er en rigtig god ting,men syntes bare, at det må være ret og rimeligt, at folk får en rum tid, til at lære hverdagen at kende først. |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 04/10-2011 03:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Mener at 24 års regel er en skændsel. Sålænge den stadig er der, rager div. lempelser mig en papand. Ingen lov i Danmark forbyder en 18 pige og en 18 årig dreng begge Danske i at gifte sig. Men en 25 årige Dansk gut må ikke gifte sig med en F.eks. 22 årige Thaipige. Hvor er vi henne?
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| L |
Lagt på d. 04/10-2011 08:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Nogen der ved hvornår dette skulle træde i kraft ? Og hvornår gebyrer ophæves ? yaak, at man lige har betalt for 2 x fornyelse af ophold. Nå men dejlige tiltag og de 100,000 ned til 50,000 er sørme da også noget folk kan mærke. (jeg måtte selv slippe 60,000 for et par år siden) |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 04/10-2011 09:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Det er indskrevet i regeringsgrundlaget og er derfor noget man vil gennemfører i løbet af regeringsperioden. Dvs. det kan praktisk set først kan ske næste år eller i værste fald om 4 år.... ![]() Jeg håber også det er noget de vil putte i finansloven 2012. Vi har også en fornyelse af opholdstilladelsen næste år. Det vil være dejligt at slippe for de ca. 1900 kr. som det koster. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 04/10-2011 09:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Peder1968 skrev: Det er indskrevet i regeringsgrundlaget og er derfor noget man vil gennemfører i løbet af regeringsperioden. Dvs. det kan praktisk set først kan ske næste år eller i værste fald om 4 år.... ![]() Jeg håber også det er noget de vil putte i finansloven 2012. Vi har også en fornyelse af opholdstilladelsen næste år. Det vil være dejligt at slippe for de ca. 1900 kr. som det koster. 1725 kr... har selv lige betalt det i sidste uge gange to personer....ialt 3450 kr for 2 års ophold. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 04/10-2011 12:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
sudsakhon skrev: Lung: Hvad mener du med "jurist korsfarer"? Du beskriver mit erhverv som om det skulle have noget at gøre med den igangværende diskussion. I allerhøjeste grad da jeg mente at du tilhørte en højere intellektuelle klasse Hvad bilder du dig egentligt ind? Ingenting,jeg har lærte på den hårde måde af "Jenteloven", kun prøver at give dig lidt modspil, men så spiller du "fornærmet". Jeg synes du skulle holde dig til kammertonen, og afholde dig fra at komme med den slags nedværdigende sproganvendelse. Det burde du godt selv kunne finde ud af! Det gøre jeg skam også, for ellers ville du have belæg for at lægge sag an imod mig for DEFAMATION Men så vidt jeg kan se på de sidste par indlæg: Så skulle det hjælpe på integrationen at fjerne det, trods beskedne, så ial fald eksesterende tiltag.. Hvad ville I selv så gøre, der var så meget bedre? Revidere den: Fx. eksempel ramme dem på pengepungen, det er noget som de SELV kan forstå, for det "gører ondt" når jeg fx. ser 3 afrikanske familier her hvor jeg bor at de flyttede ind som flytninger: far-mor- 2 børn og nu er de henholdvis 6 og 7 medlemmer, (kun den enes families far har arbejde) og hvem betaler "gilden" : DU , JEG og alle os andre. At konerne og pigerne går med tørklæde på hoved rører mig en fjer, for det er ikke det som gører dem til bedre eller dårligere samfundsborgere. Men du og mange andre synes at det er : Åh så dejligt, når I ser/hører om disse tiltag: http://www.faqs.o...g-Inc.html The Danish Capital of Texas http://www.dkhous...ws1200.pdf Noget som også forfindes i Marbella/Spanien, Jomtien/Thailand og mange andre steder rundt i verden, uden at nogle kræver at De skal integreres med djævelens magt(bål). KORSFARER: Skyldes dine seneste evige angreb på ventrefløjen (igen og igen, i samme rille: EL- SF, jeg kunne have forstået og acceptere det, hvis vi skrev 1982 og ikke 2011. Og så forsætter du på den anti-muslimsk bølge, ved at "hylde" Jonni Hansen under et andet tråd, noget som i mine øjne har afsløret dine politiske preferencer. Jeg hverken dømmer eller fordømmer dig, men du kunne i det mindste bekende "rent Flag", og stoppe med at betegne dem som her på DTW er venstreorienterede eller har sympati for venstre fløjen, som værende "lalende naive idioter", for du skriver nok, men desvære lever ikke selv op til det: Hvorfor skulle det ikke trænge igennem? Jeg har bare en anden holdning. Selvfølgeligt må du have det, du acceptere bare ikke og nedgører dem der har en anden mening end din Og jeg ville slutte enhver diskussion i fremtiden med dig ved at henvise til dine udtalelser i tråden her, som får mig til at miste den lille smule respekt jeg havde for dig : Svar 44: ![]() http://www.dansk-...owstart=40 . Redigeret af Lung Yao d. 04/10-2011 12:52 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/10-2011 12:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Fra det første indlæg: De såkaldte FN-kvoteflygtninge skal fremover ikke udvælges efter, hvorvidt de kan integreres i Danmark. ![]() |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 04/10-2011 13:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
@Lung Vær venligst være med at anvende denne fornærmende sprogbrug. Hvad du mener om mit hverv og min måde at forvalte dette på, er denne diskussion uvedkommen. Jeg er ganske godt klar over, atjeg ikke kan leve op til din standard for hvad man må sige, hvordan man må formidle det og hvad man må interessere sig for. Mener du, at du føler trang til at udfordre mig, skal du være velkommen til dette. Men hold dig til emnet. Mon ikke jeg overlever, at du ikke har respekt for mig og mine meninger. Selvfølgeligt må du have det, du acceptere bare ikke og nedgører dem der har en anden mening end din Og hvad er det så du gør.? Jeg har en anden holdning end du, til mange områder. Og det skal så nedgøres? Lung.. Prøv i øvrigt at læse regelementet... Og så læs dine hadske udfald igennem igen GRUNDIGT. Redigeret af sudsakhon d. 04/10-2011 13:16 |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 04/10-2011 13:56
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
ganske underholdende dialog mellem to personligheder
Peter
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 04/10-2011 14:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
paulsenp skrev: ganske underholdende dialog mellem to personligheder ![]() Absolut..... ![]() Og i andre tråde er der påstande om, at thaipiger og såmænd også danskere uden højere uddannelse er mindre begavede!............hahahahaha ![]() Det er sgu en børnehave....
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 04/10-2011 14:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
paulsenp skrev: ganske underholdende dialog mellem to personligheder ![]() Peter, Derfor hvis jeg kunne skrive Thai, ville det være noget i retning af : ฉันมีอาการปวดหัว........ ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/10-2011 18:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Peder1968 Jeg håber også det er noget de vil putte i finansloven 2012. Vi har også en fornyelse af opholdstilladelsen næste år. Det vil være dejligt at slippe for de ca. 1900 kr. som det koster. At pivene over at skulle betale 1900 kr for at fornyelse af opholdstilladelsen og så regne med at alle andre statsborger skal betale fordi man vil havde en thaidame til at bo dammark. Det må være rimelig at alle selv betale i sted for at tørre den af på andre statsborger. Jeg må selv hver år betale for visa så jeg forsat kan bliver i thailand jeg har ikke mulighed for at andre skal betale det for mig, sådan er reglene en gang og det er der ikke noget at gøre ved hvis jeg vil bo i thailand. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 04/10-2011 18:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
thaikurt1 skrev: ja fuck de småpenge mener jeg lige har betalt 2x1700 kr
Peder1968 Jeg håber også det er noget de vil putte i finansloven 2012. Vi har også en fornyelse af opholdstilladelsen næste år. Det vil være dejligt at slippe for de ca. 1900 kr. som det koster. At pivene over at skulle betale 1900 kr for at fornyelse af opholdstilladelsen og så regne med at alle andre statsborger skal betale fordi man vil havde en thaidame til at bo dammark. Det må være rimelig at alle selv betale i sted for at tørre den af på andre statsborger. Jeg må selv hver år betale for visa så jeg forsat kan bliver i thailand jeg har ikke mulighed for at andre skal betale det for mig, sådan er reglene en gang og det er der ikke noget at gøre ved hvis jeg vil bo i thailand. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2011 18:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
fckguld Ja du lyder som en af de virkelig poppulære, hos både konen og hendes familie. Store armbevægelser ja fuck de småpenge mener jeg lige har betalt 2x1700 kr Flot indlæg der sætter tingene på plads. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 04/10-2011 19:02
|
|
yan skrev: Store armbevægelser,kald du bare det- ha ha - Jeg mener at alt andet har større betydnig end lige det gebyr, jeg ønsker ikke blive personlig- men kan 3400 vælte livet, så ser det sgu trist ud- men måske din virkelighed- så sorry , ikke min mening træde på nogen.
fckguld Ja du lyder som en af de virkelig poppulære, hos både konen og hendes familie. Store armbevægelser ja fuck de småpenge mener jeg lige har betalt 2x1700 kr Flot indlæg der sætter tingene på plads. DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
|
Lagt på d. 04/10-2011 19:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
fckguld skrev: yan skrev: Store armbevægelser,kald du bare det- ha ha - Jeg mener at alt andet har større betydnig end lige det gebyr, jeg ønsker ikke blive personlig- men kan 3400 vælte livet, så ser det sgu trist ud- men måske din virkelighed- så sorry , ikke min mening træde på nogen.fckguld Ja du lyder som en af de virkelig poppulære, hos både konen og hendes familie. Store armbevægelser ja fuck de småpenge mener jeg lige har betalt 2x1700 kr Flot indlæg der sætter tingene på plads. Hvis nogen mener gebyret er højt, så er en virkelighed, at du så opfatter det som fucking småpenge, ja det fortæller vel mere om dig end dem der bare gør opmærksom på at det vil være dejlig at slippe for gebyret. Og tænk jeg skal hverken betale gebyr eller have en kone kæreste til Danmark, men har bare en politisk mening om reglerne. Så det er min virkelighed, at jeg tænker på andre der ikke har en guldske i en ene ende. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 04/10-2011 19:54
|
|
yan skrev: Ved ikke hvad dit motiv er på denne side - der findes bingo haller og væresteder for typer som dig, københavn kommune har også mange aktiviteter- brug dog dem , eller der kan du måske ikke komme mere- nemmere være klæg og fræk her . prøv bidrag med noget positivt , du skal nok nå 500 indlæg alligevel . tillykke med rekorden - for den din på denne side - professor på 29 dage i ALT
fckguld skrev: yan skrev: Store armbevægelser,kald du bare det- ha ha - Jeg mener at alt andet har større betydnig end lige det gebyr, jeg ønsker ikke blive personlig- men kan 3400 vælte livet, så ser det sgu trist ud- men måske din virkelighed- så sorry , ikke min mening træde på nogen.fckguld Ja du lyder som en af de virkelig poppulære, hos både konen og hendes familie. Store armbevægelser ja fuck de småpenge mener jeg lige har betalt 2x1700 kr Flot indlæg der sætter tingene på plads. Hvis nogen mener gebyret er højt, så er en virkelighed, at du så opfatter det som fucking småpenge, ja det fortæller vel mere om dig end dem der bare gør opmærksom på at det vil være dejlig at slippe for gebyret. Og tænk jeg skal hverken betale gebyr eller have en kone kæreste til Danmark, men har bare en politisk mening om reglerne. Så det er min virkelighed, at jeg tænker på andre der ikke har en guldske i en ene ende. DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 04/10-2011 19:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
thaikurt1 skrev: Peder1968 Jeg håber også det er noget de vil putte i finansloven 2012. Vi har også en fornyelse af opholdstilladelsen næste år. Det vil være dejligt at slippe for de ca. 1900 kr. som det koster. At pivene over at skulle betale 1900 kr for at fornyelse af opholdstilladelsen og så regne med at alle andre statsborger skal betale fordi man vil havde en thaidame til at bo dammark. Det må være rimelig at alle selv betale i sted for at tørre den af på andre statsborger. Jeg må selv hver år betale for visa så jeg forsat kan bliver i thailand jeg har ikke mulighed for at andre skal betale det for mig, sådan er reglene en gang og det er der ikke noget at gøre ved hvis jeg vil bo i thailand. for min skyld må visa gebyret gerne være 4 gange så højt i Thailand for udlændinge, for hvad bidrager i ellers med til det Thailandske samfund, ikke en skid vil jeg mene. eller hvad med om den gang du selv flyttede til thailand for at bo sammen med en thai, og den thailandske stat forlange at få 43000 THB. før du kunne få lov til at dele adresse med vedkommende, vil nok mene at der vil komme et ramaskrig af dimensioner hvis det var virkelighed. i de fleste FS forhold ( læs: bosidende i DK ) er der som regel altid en eller to der har fuldtidsarbejde og dermed betaler til det danske samfund. derfor er det ikke rimeligt at man skal betale gebyr for at forlænge sit ophold her i DK. og ej heller et klage gebyr, og det så uanset om man får medhold eller ej. Redigeret af TG950 d. 04/10-2011 20:16 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/10-2011 20:29
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
TG950 skrev: thaikurt1 skrev: Peder1968 Jeg håber også det er noget de vil putte i finansloven 2012. Vi har også en fornyelse af opholdstilladelsen næste år. Det vil være dejligt at slippe for de ca. 1900 kr. som det koster. At pivene over at skulle betale 1900 kr for at fornyelse af opholdstilladelsen og så regne med at alle andre statsborger skal betale fordi man vil havde en thaidame til at bo dammark. Det må være rimelig at alle selv betale i sted for at tørre den af på andre statsborger. Jeg må selv hver år betale for visa så jeg forsat kan bliver i thailand jeg har ikke mulighed for at andre skal betale det for mig, sådan er reglene en gang og det er der ikke noget at gøre ved hvis jeg vil bo i thailand. for min skyld må visa gebyret gerne være 4 gange så højt i Thailand for udlændinge, for hvad bidrager i ellers med til det Thailandske samfund, ikke en skid vil jeg mene. eller hvad med om den gang du selv flyttede til thailand for at bo sammen med en thai, og den thailandske stat forlange at få 43000 THB. før du kunne få lov til at dele adresse med vedkommende, vil nok mene at der vil komme et ramaskrig af dimensioner hvis det var virkelighed. i de fleste FS forhold ( læs: bosidende i DK ) er der som regel altid en eller to der har fuldtidsarbejde og dermed betaler til det danske samfund. derfor er det ikke rimeligt at man skal betale gebyr for at forlænge sit ophold her i DK. og ej heller et klage gebyr, og det så uanset om man får medhold eller ej. Hej TG950, Øhm, jeg betaler da skat og skaber arbejdspladser (i det ganske små) og i min opfattelse på nogle bedre betingelser end traditionelle arbejdspladser i Thailand. Hilsen, Robert |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 04/10-2011 20:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Robert Kronberg skrev: TG950 skrev: thaikurt1 skrev: Peder1968 Jeg håber også det er noget de vil putte i finansloven 2012. Vi har også en fornyelse af opholdstilladelsen næste år. Det vil være dejligt at slippe for de ca. 1900 kr. som det koster. At pivene over at skulle betale 1900 kr for at fornyelse af opholdstilladelsen og så regne med at alle andre statsborger skal betale fordi man vil havde en thaidame til at bo dammark. Det må være rimelig at alle selv betale i sted for at tørre den af på andre statsborger. Jeg må selv hver år betale for visa så jeg forsat kan bliver i thailand jeg har ikke mulighed for at andre skal betale det for mig, sådan er reglene en gang og det er der ikke noget at gøre ved hvis jeg vil bo i thailand. for min skyld må visa gebyret gerne være 4 gange så højt i Thailand for udlændinge, for hvad bidrager i ellers med til det Thailandske samfund, ikke en skid vil jeg mene. eller hvad med om den gang du selv flyttede til thailand for at bo sammen med en thai, og den thailandske stat forlange at få 43000 THB. før du kunne få lov til at dele adresse med vedkommende, vil nok mene at der vil komme et ramaskrig af dimensioner hvis det var virkelighed. i de fleste FS forhold ( læs: bosidende i DK ) er der som regel altid en eller to der har fuldtidsarbejde og dermed betaler til det danske samfund. derfor er det ikke rimeligt at man skal betale gebyr for at forlænge sit ophold her i DK. og ej heller et klage gebyr, og det så uanset om man får medhold eller ej. Hej TG950, Øhm, jeg betaler da skat og skaber arbejdspladser (i det ganske små) og i min opfattelse på nogle bedre betingelser end traditionelle arbejdspladser i Thailand. Hilsen, Robert fint nok, bare fortsæt med det. man skal jo som bekendt betale sin skat med glæde. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.