Se indlæg
 Udskriv debat
Update til VOIPdiscount
Peder1968
savarden skrev:
.....
en voipdiscount konto kan sættes op på både en android og iphone og ringe op via wifi... 3G er også ok hvis du er inde i de lidt større byer i Danmark...
......
mvh

Savarden

Virker også ganske udmærket ude på landet sålænge du har almindelig mobildækning Cool

Lung Yao
Peder1968 skrev:
...................................................................................
Jeg må bøje mig....
Selvom det stadig står 1 cent/min. på hjemmesiden, kan jeg godt se de sidste kald konen har lavet koster 1,5 euro cent pr. påbegyndt minut.... Tuttelu Tralla

Fordi, både DIG og mange andre overser det som står skrevet med næsten "udvisket" tal:

Out of Freedays?
............................................................. Eur/min..............Incl. VAT
Thailand (Landline & Mobile) SuperDeal!**.....0.015 .............. 0.017

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

TG950
Lung Yao skrev:

P.S.
måske fordi vi bor i Jylland Tuttelu Tralla )
Er det en "pirat version" Tuttelu Tralla, A spørger bare, fordi min kan ikke tage de "jyske bogstaver" Grin

.

ja, det er jo lige det de " jyske bogstaver " vil jo ikke have noget med bogstaver fra djævle øen at gøre, vi overgiver os aldrig og deler vores bogstaver med jer Hehe-guy
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

sony
Sjovt lige for tiden kan jeg kun bruge voip discount når jeg ringer med lebara for jeg ingen forbindelse
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: