Se indlæg
 Udskriv debat
date
Locturian
Jeg tror opslutningen på denne tråd er, at mænd er nogle grise - Og gamle mænd er gamle grise... Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Suk Rak Ning
Og så kan der vist ikke koges mere suppe på det

GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Robert Kronberg
Hej Mintz,

Mintz skrev:
"22/11-2005 klokken 21:46:40
Emne: Blind-Date
Hej Mintz
Hvor ser du bare dejlig ud på billederne.
Det er vel totalt utænkeligt, at du ikke har en kæreste/mand.???
Derværre er jeg nok født lidt for tidligt hvis det modsatte skulle være tilfældet. !!!!
Selv har jeg har næsten alt !!!
Arkitekt maa- god og velbetalt stilling siden jeg blev færdig på Det Kongelige Danske Kunstakademi - bor nær Gentofte sø - ynder at trave friskt rundt om søen og rigtig nyde naturen !!!
Efterfulgt af en rigtig god film på DVD'en eller lytte til rigtig god musik.
Har Thai-TV igennem Kabel-TV
Nyder at gå i Tivoli - sommer og vinter
Elsker god Thai mad
Undskyld at jeg på denne måde har " mast mig ind på dit privatliv", men jeg kunne bare ikke styre mig."

AHH .. havd tror han jeg er ? en dum thai ?Angry Er det man gøre når man skal have en thai som kæreste ? VELBETALT STILLING!

Okay, jeg trækker mine ord fra replik-boksen tilbage. Jeg troede en eller anden bare have lavet sjov, men at sende den slags er at overskride grænsen, og det ville man aldrig gøre til en dansk pige.

Til en dansk pige ville man heller aldrig skrive velbetalt job.

Så, jo korrekt, pågældende bejler udtrykker et lidt forkvaklet syn på Thai-kvinder, og jeg synes, at han og måske også den anden, der har skrevet til dig, burde skamme sig.

Man kan måske skrive sådan på en dating-side, men man kan altså ikke gøre det til en bruger i et debatforum.

Personligt mener jeg, at du bør forwarde alle sådanne henvendelser til Webmaster Kim, som fortroligt kan blokere dem, der opfører sig sådan. Det mener jeg.

Vi kan godt lave sjov og ballade, men der er en grænse, og den henvendelse var ikke lavet i sjov.

http://www.danishschool.dk/thailand/
rolan
til kronberg
jeg kan høre at du er en af dem der tænker at thaier kan købes når du tror det kun er thaier der oplever sådan noget

Locturian
rolan skrev:
til kronberg
jeg kan høre at du er en af dem der tænker at thaier kan købes når du tror det kun er thaier der oplever sådan noget

Det er jo ikke et nyt fænomen, at piger falder for fyre med pengepungen i orden, den rigtige stil, og den smarte sportsvogn - Det har jo været en trend blandt piger over hele verden, i mange mange år - Den eneste forskel her er, at der ikke skal så meget til at imponere thailændere, da vi i deres øjne virker rige, ligesom Bill Gates gør i vores... Tænk lige over den drenge...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Mintz
Selvom det sker med dansk-pige.. høre man så om det..? Nej vel...?
Goddag Wink

เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป
หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

rolan
Lagt på d. 24-11-2005 17:29

rolan skrev:
til kronberg

Det er jo ikke et nyt fænomen, at piger falder for fyre med pengepungen i orden, den rigtige stil, og den smarte sportsvogn - Det har jo været en trend blandt piger over hele verden, i mange mange år - Den eneste forskel her er, at der ikke skal så meget til at imponere thailændere, da vi i deres øjne virker rige, ligesom Bill Gates gør i vores... Tænk lige over den drenge...

--------------------------------------------------------------------------------
De danske udlændingeregler er hul i hovedet - Så se dog at få dem lavet om, så man ikke generalisere bare fordi NOGEN ødelægger det

det er ikke kun thai
rumænier russere bulgarer polaker (svenskereGrin) og man kan blive ved
Redigeret af rolan d. 24/11-2005 17:36

Webmaster
Hejsa Mintz,

Kan du ikke sende mig brugernavnet på afsenderen af den besked - nok bedst at du sender navnet via en PB.

Tak
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Buggymann
Hej håber at vi får løst problemet uden panikShockShockShock
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
crazy_guy77
Hej Mintz

Nu har jeg siddet og fulgt med i debaten her! Er helt enig med dig i de punkter du har nævnt.
Jeg havde en episode her d. 23-11-05 med en thai-pige som er en rigtig god ven. Vi er ikke kærester eller B-venner ( Eller hvad man kalder det ) men bare rigtige gode venner. Når men vi var så en tur i Kbh på strøget og hun skulle have nogle støvler. Vi kommer ind i butiken og kunne straks mærker på de ansatte og deres atitude hvad de mente om at jeg kom ind med en Thai-pige ( det skal lige siges at hun har boet heroppe i 2 år er ok god til dansk men hun snakker selvfølgelig engelsk for at gøre sig bedre forstående når hun er ude ). Min veninde og jeg snakkede lidt frem og tilbage om støvlerne og jeg gik hen og spurgte en af de ansattte om hun havde en anden str.
Uden at kigge på mig kiggede hun nedverdigende på min veninde og sagde at de ikke havde den str selvom det var mig der havde spurgt.
Jeg må nok indrømme at der sprang ballonén for mig. Hun fik en verbal overhalling så selv en sømand kunne blive i rød hovdet.
Jeg bliver så forbandet harm over at sådanne nogle ting stadigvæk sker her i DK.
Så jeg har fuld forståelse for at du reagere på den måde som du gør herinde.
Kan kun være enig med Locturian & Parkpean i denne tråd her.

Og til alle jer andre som sidder og siger at Mintz ser pæn og dejlig ud o.s.v. Hvad fanden er der galt med jer. Tror I at det er det hun har brug for at vide???? Ved måske godt at jeg begiver mig ud i en kæmpe diskution her men skulle lige have mine frustrationer udAngryAngryAngry

Og vil give webmasteren ret i at du burde give ham mail-adr til den snotdumme abe som har skrevet det til dig.
M.V.H
Crazy_guy77

crazy_guy77
Vil lige sige undskyld mit ordforråd.
Og så vil jeg lige sige at det jeg skrev ang hvad fanden der var galt med jer var ment at hvis hun var interesseret i det ville hun jo nok ikke være herinde men på dating/chat-side i stedet
M.V.H
Crazy_guy77

Efter hvad jeg kan læse mig frem til så er det da ikke fordi han tilbyder mintz en velbetalt stilling , men det er ham selv som sidder i en velbetalt stilling , det er da en væsenligt forskel Smile
jeppe

Suk Rak Ning
Vi bliver sq nok nød til at tilkalde ordensmagten. Shock.....lol

Suk.....................Cool

Jeg syntes ikke at det er i orden at sende den slags, men hvis man er en lille skrøblig porcelænsdukke, så tror jeg ikke man skal bevæge sig rundt på nettet, Mintz er 18 år, ja undskyld men det lyder som om hun er 8 år.................

Jeppe.

Det tror jeg vi alle er klar over !

Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/11-2005 06:46

Hejsa crazy_guy77

Ja jeg kan nu ikke se noget odiøst i at man fortæller folk de ser godt ud, hvis man mener det,
Og hvad vil du lige ha webmaster skal sige,,fy du må sørme ikke prøve at få kontakt med en pige herinde
Hvis der nu var en pige medlem herinde ville du så også hyle op hvis hun ville i kontakt med dig...ja DU ville sikkert, hjælp der er en tosset kælling som vil snakke med mig.
Jeg syntes du er underlig, og sikkert skide misundelig fordi du ikke selv lige var kommet på den ide,men du er for sent ude herman.
bamsen

crazy_guy77
Hej bamse
Det er ikke noget med misundelse at gøre og folk har da ret til at kontakte folk som de har lyst til. Men mener bare lige præcis det da var skrevet til hende ikke høre nogen steder hjemme andet end på dating-sider. Jeg forbinder ikke denne side her med dating på nogen måde, men om at få svar og nyttige oplysninger. Og selvfølgelig har folk lov til at fortælle hvordan hinanden ser ud. Men tror du selv på at det var derfor at hun satte billed på for at bliver bekræftet???
Ja jeg tror det ikke men kan da godt blive lidt i tvilv når du nu skriver det på den måde..
Men lad det ligge

Suk Rak Ning
Jeg er sikker på, at Mintz elsker at blive bekræftet og få noget opmærksomhed og det har hun så hermed fået

hejsa crazy_guy77

det havde ikke behøvet at blive lagt herind
Hun kunne bare ha svaret
Desværre jeg er ikke interesseret
så var der ikke blevet den diskution
Det var jo helt privat det som blev skrevet til mintz og ikke noget som skulle skriges ud
Jeg syntes det er helt ok at folk prøver lykkes,og ja man skriver vel det som man lige syntes er relevant
han sendte jo noget privat, og hvis hun havde savret privat så havde du og andre ikke havde behøvet at blive så forarget
bamsenPfft

latour82
Ja så er jeg tilbage igen, øv vil nogen sikkert mene.
Jeg har af og til kigget ind i mit frivillige eksil væk fra Webben, og da jeg læste lidt igår, så jeg jo dette emmne som jeg simpelthen ikke kunne holde mig fra at kommentere .

Jeg har jo ligesom Mintz modtaget private mails, ikke just med samme tybe indholdWink, men ikke desto mindre uønsket.
Ligesom Mintz ikke skriver her på siden for at date nye fyre, så ønsker jeg jo heller ikke at få ubehagelige og truende mail, blot fordi at man er debbatør her på siden.

Realistisk set havde Mintz nok ikke fået tilbud om en date med en fyr som er gammel nok til at være hendes bestefar, hvis hun ikke havde lagt et billede på sin profil, at det gav en eller anden stodder tanker om at kunne få et ungt "trofæ", og mente at han kunne score hende med alle sine penge, det er da dejligt at læse at hun er en pige med ben i næsen som kan sige fra og i overført betydning give stodderen fingeren.

Jeg er så ikke enig i hendes beslutning om at lægge hans date tilbud ud på nettet .
Det skortede ikke på opfordringer om at lægge de mail ud som jeg modtog i sin tid.
Det ville jeg ikke af flere grunde, for det første er en "PM" at opfatte som et brev, et brev offentligører man altså ikke sådan uden at man er enig med afsender af det, da afsender var anonym og ikke svarede på de mails som jeg sendte til ham, tja så mente jeg mig ikke i min ret til at offentliggøre dem, de var dog ikke af en karakter som gjorde at jeg ville spilde politiets tid med dem, og de var så de eneste jeg ville have vist de mails.

For det andet mener jeg at en offentliggørelse kunne have startet en "heksejagt" hvor en måske uskyldig kunne blive mistænkt, jeg havde/har selv en fornemmelse af hvem det er og det er fint nok for mig.

Så her har i mig så igen, om ikke andet mere forsigtig med hvilke indlæg hvor jeg skal give mit besyv med.

Niels

rinpoche
Hej Bamse,

Problemet er vel ligesom at Mintz følte sig forarget. Smile

Og iøvrigt Mintz mht din bemærkning omkring "velstillet", det ville vedkommende højst sandsynligt da også have brugt hvis han havde henvendt sig til en dansk kvinde.
Sådan noget optræder da også hyppigt i danske kontaktannoncer.
Nogle danske kvinder er materialistiske såvel som nogle thai kvinder, eneste forskel er måske antallet af nuller efter et-tallet Smile

Håber du bliver hængende på dette site.

mvh
rinpoche

rolan
ja jeg må nu også sige at jeg syntes heller ikke det er så slemt
ha n meller lige ud
havde det været bedre hvis han havde skrevet som han ville være en ven eller hjælper og så udnyttet situationen

og ja mintz kan og kunne godt lide den opmærksom hed hun fik ved at få a vide at hun ser godt ud og det kan jeg da godt forstå

jeg har den instilling at hvis piger damer går nedringet så man kan se brysterne ja så må de sku finde sig i at jeg kikker det er vel også derfor at de går sådan

Spring til debat: