Se indlæg
 Udskriv debat
karse seed
buster40
Lung Yao skrev:
Buster40,

Har du mulighed for at vise nogle billeder for at vi kan se hvordan du har klaret "problemet" m.h.t. varmen.
har persillen i en kasse på 50x50 cm. men alt andet er på fri jord,
Men er de placeret på et åbent sted eller i skyggen af træer eller bygning?

.

Hvis det er persillen du mener kan jeg godt tage et billed i morgen, men ved ikke lige om jeg kan oploade det her inde, da det er helt umuligt for mig at oploade profil billed til denne her side, har provet adskillige gange men det virker bare ikke her, men ellers jo der er skygge der hvor jeg har det, jeg startede med nogle smaa potter paa 10x10 har saa lige lavet en storer paa de ca.50x50 for ca. en uge siden, saa det er ikke rigtig oppe endnu, men det er de i de smaa krukker jeg har, saa prover lige at oploade et billed i morgen, ang. de andre ting er de hostet men de stod i fuld sol lys i urtehven, gaesset daekker jeg til de forste 14 dag saa er det omkring 5cm. hojt og kan godt klare sig, forsat god aften
Venlig hilsen
Boonta

buster40
buster40 skrev:
Lung Yao skrev:
Buster40,

Har du mulighed for at vise nogle billeder for at vi kan se hvordan du har klaret "problemet" m.h.t. varmen.
har persillen i en kasse på 50x50 cm. men alt andet er på fri jord,
Men er de placeret på et åbent sted eller i skyggen af træer eller bygning?

.

Hvis det er persillen du mener kan jeg godt tage et billed i morgen, men ved ikke lige om jeg kan oploade det her inde, da det er helt umuligt for mig at oploade profil billed til denne her side, har provet adskillige gange men det virker bare ikke her, men ellers jo der er skygge der hvor jeg har det, jeg startede med nogle smaa potter paa 10x10 har saa lige lavet en storer paa de ca.50x50 for ca. en uge siden, saa det er ikke rigtig oppe endnu, men det er de i de smaa krukker jeg har, saa prover lige at oploade et billed i morgen, ang. de andre ting er de hostet men de stod i fuld sol lys i urtehven, gaesset daekker jeg til de forste 14 dag saa er det omkring 5cm. hojt og kan godt klare sig, forsat god aften

Så er der et par billeder i mit foto album af persillen, kan trykke på bilderne så de bliver forstøret....
Venlig hilsen
Boonta

Lung Yao
buster40 skrev:
..........................................................................
Så er der et par billeder i mit foto album af persillen, kan trykke på bilderne så de bliver forstøret....

Hvor er så dit fotoalbum ?

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

buster40
Lung Yao skrev:
buster40 skrev:
..........................................................................

Hvor er så dit fotoalbum ?

.

Tryk på min profil/billed og så oppe i højre hjørne står der foto tryk der.
Venlig hilsen
Boonta

Lung Yao
buster40 skrev:
..............................................................

Tak, fandt dem nu. Er billede 2 og 3 dit eget "kompost bunke" ?

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

buster40
Lung Yao skrev:
buster40 skrev:
..............................................................

Tak, fandt dem nu. Er billede 2 og 3 dit eget "kompost bunke" ?

.

Nej det er muld jeg har købt hos div. gartner rundt omkring, men skal til at have lavet en kompost kasse inde så længe er ved at gøre klar, 2-3 er hvor i jeg lige har sået om som du kan se spire det allerede så småt, men held og lykke med det Pibe
Venlig hilsen
Boonta

Spring til debat: