Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Thailandsk flyselskab ansætter ladyboys
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 18/12-2011 14:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
filihankat skrev: Eller # 13 , hvor Hvem der ville bestemme HVAD og HVORDAN, Kro90 skal svare (eller ikke må) ........................................................................................................ ........................................................................................... Uha, uha. Nu blev professoren såret igen. Der er vist en som stadig ikke helt har fået luft for sine frustrationer.... Må jeg lige bede dig om at gå tilbage i tråden igen til indlæg nr. 8, og så se hvem det var der bragte "kloge-åge" diskusionen ind i denne tråd om ladyboys. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/12-2011 14:41
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 18/12-2011 14:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Jeg bad skam bare om, at lade være med at svine min person til. Det tror jeg godt at I kan finde ud af. Min person er ligegyldig i denne debat. Og ja, tak. Jeg HAR set at jeg er kommet til at poste 2 gange.. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/12-2011 14:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Gå ind på alle lokale Pattaya aviser på internettet, så vil du hurtigt opdage at det ikke er en påstand. De lyver, stjæler og overfalder, alene og i flok, bedøver turister så der af og til ses dødsfald. Nu er det jo ikke kun ladyboy der gør det det er også meget udbredt når det er thaikvinder. Nu har jeg nok også en hele andre indgangsvinkel til ladyboy en andre har og derfor nok mere tolerant over for dem. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 18/12-2011 19:46
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
sudsakhon skrev: HUsk, hvis man beder om dokumentation for en eller anden påstand, skal men ikke komme bagefter og brokke sig over at at man ikke forstår det og at ham som leverer dokumentationen er en "kloge Åge". Og at man evt. ikke gider trækkes med det som dokumenteres, fordi det er for kedeligt at sætte sig ind i. Se venligst tråd om debatkultur.. sudsakhon hvad er formålet med det indlæg udover at skabe splid og ballade. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 18/12-2011 20:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
John skrev: sudsakhon skrev: HUsk, hvis man beder om dokumentation for en eller anden påstand, skal men ikke komme bagefter og brokke sig over at at man ikke forstår det og at ham som leverer dokumentationen er en "kloge Åge". Og at man evt. ikke gider trækkes med det som dokumenteres, fordi det er for kedeligt at sætte sig ind i. Se venligst tråd om debatkultur.. sudsakhon hvad er formålet med det indlæg udover at skabe splid og ballade. Der er vel ikke noget "splid@ballade" i det indlæg ! Det er da soloklar info, hvis der er nogen der føler sig truffet over det indlæg er det da lige præcis dem der har et problem "tammai khun mai kaw jai løøj " ![]() |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 18/12-2011 22:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
@John Det vil jeg gerne svare på. Jeg gør det her, og ikke i PM, så kan andre læse med og også forstå sammenhængen. Der har været en masse palaver om at nogle brugere på DTW mener at der i debatter bruges for svære ord og at indlæg er generelt kedelige. Dette skyldes, at "universitsuddannede" er nogle røvhuller, der vil sætte sig op på en piedestal og hævde sig på andres bekostning. Jeg oprettede en tråd om debatkultur, i et håb om at kunne få nogle af de forskellige opfattelser afstemt. Personligt, forstår jeg ikke hvorfor at ethvert af mine indlæg afføder en hale af mere eller mindre underlødige personangreb, der intet har med sagen at gøre. Man må da kunne holde sig til emnet! Som jeg i tråden om debatkultur grundigt har beskrevet, stammer mange af de uønskede "sidediskussioner" fra at nærmest ethvert udsagn bliver mødt med strammere og strammere "krav" om millimeter nøjagtig dokumentation af enhver stavelse i udsagnet.. For mit eget vedkomne, kan jeg naturligvis dokumentere udtalelser af faglig karakter. Men så kommer man lige lukt ind i problematikken beskrevet øverst. Jeg læste denne kommentar: Sikken en påstand at komme med. Håber at du har dokumentation for din uhyrlige påstand. ... .... dine beskyldninger mod folk der ikke kan komme til at forsvare sig her. Eller kan man bare nedgører, tyvagtigører alle og enhver her ?? Min kommentar gik slet ikke på kommentatoren, men på det vandfald af dokumentationskrav der som regel følger. Dette er lige netop emnet for en igangværende debat i en anden tråd. Og som tilsyneladende stadig, efter de mange personangreb at dømme, stadig er brandvarmt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/12-2011 23:05
|
|
At PC air ansætter ladyboys-generer ikke mig, ved ikke engang hvilke ruter selskabet flyver. SÅ mon ikke vi kan undgå problemet. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 19/12-2011 00:17
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
girobank skrev: At PC air ansætter ladyboys-generer ikke mig, ved ikke engang hvilke ruter selskabet flyver. SÅ mon ikke vi kan undgå problemet. Det viile vaere interessant at faa stillet spoegsmaalet: "Coffee, tea or me ?". |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/12-2011 00:47
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
For at komme tilbage til emnet, og et svar til Vandango. Jeg har absolut ingen problemer med ladyboys, men jeg opsøger dem heller ikke hverken på luderbarer eller på Beachroad i Pattaya. Nok de to steder hvor de ikke så "fine i kanten" opsøger deres kunder. Jeg kender derimod et par stykker som er de sødeste og mest hjælpsomme personer,jeg nogensinde har mødt. Den ene hjalp mig endda en gang hvor jeg havde brug for hjælp. Jeg skylder hende stadig tak. Hvorfor skulle ladyboys som arbejder i Silom Paragon, i en 7/11 eller på et fly, være specielt tyvagtige? Tåbelig holdning og fordomsfuldt og mht. til at læse Pattaya aviser, viser det selvfølgelig at ikke alle ladyboys er helt fine i kanten, men det er der ved gud også mange andre inden for prostitutionsmiljøet, som ikke er. Der vil altid være en hvis risiko, ved at opsøge den slags steder. Det være sig i Pattaya, New York, Rio eller København. Hvis mig hvem du omgås, osv......... Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 19/12-2011 01:09
|
|
der er ingen grund til at pakke ladyboys i pty ind i vat, de er farlige....selvom natty omtaler dem som "piger" .selvfølgelig ikke hvis de er ansat i et fly....men ellers pas på....vær realistisk, tag forbehold, vær ikke naiv.det er almen viden...
Redigeret af d. 19/12-2011 01:20 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/12-2011 01:24
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Soi7 skrev: der er ingen grund til at pakke ladyboys i pty ind i vat, de er farlige....selvom natty omtaler dem som "piger" ...pas på....vær realistisk, tag forbehold, vær ikke naiv. Jamen der er ingen som skal pakkes i vat, jeg skriver jo netop at der findes brådne kar. Men nu er alle ladyboys jo ikke bosiddende i pty og beskæftiger sig med prostitution. Ladyboys findes overalt i Thailand og i mange forskellige stillinger. Altså, min pointe er sådan set, at man ikke automatisk er en forbryder fordi de tilhøre det som mange kalder det tredje køn. Flere skoler i Thaland har 3 toiletter, en for drenge, en for piger og et for dem som ikke synes at de hverken er dreng eller pige. Men de er åbenbart farlige pr. refleks. Men jeg kan da godt forstå at man føler sig snydt, hvos man tror man er gået hjem med en pige, og man så opdager at "pigen" har bryster og noget der hænger forneden ![]() Men det har da sgu da ikke noget at gøre med at et flyselskab har ansat et par katoys. Har nu også set en stewardesse på Thai som havde et faretruend stort adamsæble
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 19/12-2011 01:49
|
|
@ok
Redigeret af d. 19/12-2011 02:03 |
|
|
|
| esanboy |
Lagt på d. 19/12-2011 03:05
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
sudsakhon skrev: Esans.. Hvis du et øjeblik blander dig udenom hvordan jeg forvalter min tid, så kunne du tage og læse indlægget igen. Så ville du, og ander opdage, at emnet skam bliver debatteret.. men pga. alle mulige synes det er en anledning til at svine til, med alt muligt, der IKKE har med tråden at gøre, så er der fare for at det løber af sporet igen.. Nu er dette en debatside, så har vel lov til at blande mig lidt. Vil se godt ud at alle som du ikke er enige ,ed, skal holde op med at blande sig. Du er for meget af det gode. Vil give Vandango ret. Pas på de Katoys. Selvfølgelig er den nok OK med de stewardesser og man kan hellere ikke tage alle over en kam, men generelt, så har Katoys et dårligt ry og det er helt berettiget det ry. Så hvorfor skule han have et rødt bær for at sige sandheden? Du Hr. universitetsuddannede overkloge, burde have et bare for at opføre adm. til at give Vandango et. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 19/12-2011 04:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
så ramte vi vidst bunden.![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 19/12-2011 06:14
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
http://www.bangko...i-ladyboy/ Proev at check hvor skrappe i er. God fornoejelse. Ansatte i perfumeafdelingerne i Siam Paragon, Emporium, Central osv ser ud til at vaere ladyboys, jeg kan ikke se noget farligt ved dem. |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 19/12-2011 08:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Kære sudsakhon Mit indlæg nr 8 Mon ikke Webmaster er god ved dig og sletter dit røde bær, og så giver dig et nyt for dine beskyldninger mod folk der ikke kan komme til at forsvare sig her. Dit nr. 12 0g 13 Han kalder det for en uhyrlig påstand og truer med røde bær, kalder det, nedgørelse og tyvagtiggørelse.. Jeg er ikke istand til at give røde bær og derfor heller ikke istand til at true med dem. Tro du har fået et og andet galt i halsen. Kim
|
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 19/12-2011 08:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
sudsakhon skrev: Personligt, forstår jeg ikke hvorfor at ethvert af mine indlæg afføder en hale af mere eller mindre underlødige personangreb, der intet har med sagen at gøre. Man må da kunne holde sig til emnet! Emnet i denne tråd var så et flyselskab som ansætter ladyboys, hvilket dit indlæg på ingen måde handlede om. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/12-2011 08:59
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
sudsakhon skrev: @John Det vil jeg gerne svare på. Jeg gør det her, og ikke i PM, så kan andre læse med og også forstå sammenhængen. Der har været en masse palaver om at nogle brugere på DTW mener at der i debatter bruges for svære ord og at indlæg er generelt kedelige. Dette skyldes, at "universitsuddannede" er nogle røvhuller, der vil sætte sig op på en piedestal og hævde sig på andres bekostning. Jeg oprettede en tråd om debatkultur, i et håb om at kunne få nogle af de forskellige opfattelser afstemt. Personligt, forstår jeg ikke hvorfor at ethvert af mine indlæg afføder en hale af mere eller mindre underlødige personangreb, der intet har med sagen at gøre. Man må da kunne holde sig til emnet! Enig og det gør du ikke, du prøver derimod at trække diskutionen fra en anden tråd ind i denne tråd. Denne tråd handler om: Thailandsk flyselskab ansætter ladyboys. Du er velkommen til at sende mig en PB hvis du ikke forstår det. Som jeg i tråden om debatkultur grundigt har beskrevet, stammer mange af de uønskede "sidediskussioner" fra at nærmest ethvert udsagn bliver mødt med strammere og strammere "krav" om millimeter nøjagtig dokumentation af enhver stavelse i udsagnet.. For mit eget vedkomne, kan jeg naturligvis dokumentere udtalelser af faglig karakter. Men så kommer man lige lukt ind i problematikken beskrevet øverst. Jeg læste denne kommentar: Sikken en påstand at komme med. Håber at du har dokumentation for din uhyrlige påstand. ... .... dine beskyldninger mod folk der ikke kan komme til at forsvare sig her. Eller kan man bare nedgører, tyvagtigører alle og enhver her ?? Min kommentar gik slet ikke på kommentatoren, men på det vandfald af dokumentationskrav der som regel følger. Dette er lige netop emnet for en igangværende debat i en anden tråd. Og som tilsyneladende stadig, efter de mange personangreb at dømme, stadig er brandvarmt. Lad os så komme tilbage til emnet Admin. Redigeret af John d. 19/12-2011 09:09 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 19/12-2011 11:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Det er da dejligt for dem, at de oz kan få arbejde i luften, det kan jeg da ikke se der skulle være noget i vejen med, de arbejder jo oz mange andre steder, så det er på toppen. Jeg tror de fleste har "gloet" efter en ladyboy og tænkt, "det var godtnok noget af et skår"....... eller nej??? Så nu bliver der da noget for øjenene når man tager en tur katøj-airline ![]() Så herfra skal lyde et "Velkommen i luften "piger""
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.