Se indlæg|
Råd/hjælp ønskes!!!
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 24/12-2011 06:42
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Jeg takker mange gange for tilbagemeldingerne... Det er vist afgjort, jeg må tilbage til hende, og så tage den derfra glæder mig allerede til at se hende igen!!Og jo hun har haft en kort periode i baren...!!! Men ikke mere?! Må hellere få booket det fly!!! er der nogle af jer der kender nogle der bor i Ubon Ratchathan??? Og ja det er skønt at være forelsket.... Bare man så kunne være tættere på hinanden ![]() I første omgang kan jeg kun holde fri en måned eller to, men må jo så bare se hvad tiden viser!!! Glædelig jul allesammen, og mange tak for input!!!! Og ja, tankerne og spørgsmålene farer stadig rundt i ekspressfart |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/12-2011 10:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Mingomango skrev: Jeg takker mange gange for tilbagemeldingerne... Det er vist afgjort, jeg må tilbage til hende, og så tage den derfra glæder mig allerede til at se hende igen!!1) Og jo hun har haft en kort periode i baren...!!! Men ikke mere?! Må hellere få booket det fly!!! er der nogle af jer der kender nogle der bor i Ubon Ratchathan??? Og ja det er skønt at være forelsket.... Bare man så kunne være tættere på hinanden ![]() I første omgang kan jeg kun holde fri en måned eller to, men må jo så bare se hvad tiden viser!!! Glædelig jul allesammen, og mange tak for input!!!! 2) Og ja, tankerne og spørgsmålene farer stadig rundt i ekspressfart 1) Lung Yao skrev: JEP, hverkan Han , Du eller Jeg, ville vide det med 100% sikkerhed, kun hende . Men Vi behøver ikke at male "fanden på væggen" allerede nu, vel ?. Indtil andet er bevist må "tvivlen" kom ham til gode. 2) For at fjerne/udviske disse tanker, og i lyset af det du nu "røbede", ville Jeg sige at du kunne tage til Thailand igen på en måneds ferie og desvære bliver nød til at stikke hende en "hvide løgn" ved at fx. skrive/sige at du ankommer d. 22-2-2012, men i virkeligheden rejser allerede den 15-2 og se med egne øjne at Hun virkeligt er færdig med bar livet. Den tanke fik jeg ved at læse mellem liniene hvor du skriver: er der nogle af jer der kender nogle der bor i Ubon Ratchathani??? Hvorfor mon ? skal de checke for dig om hun bor der eller...............................Med mit svar ønsker jeg hverken at håne dig eller nedgøre dig, men kun forsøger at få dig til åbne øjnene, inden du forhaster i et eventyr som du kunne måske ville komme til at fortryde. Igen held og lykke i fremtiden og med ønske om en rigtig god Jul med søde drømme (du har jo hørt talemåden:<< We have been there, bougth the T-shirt..osv >> ). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 24/12-2011 11:39
|
Nej det var nu ikke for at tjekke hende!!! grunden til at jeg spurgte, var at jeg ville tage der ned i januar, og så var at jeg tænkte om der boede andre i området man kunne mødes med!!! Når man var der alligevel!!! Så det var bare af sociale årsager![]() Jeg er nu ikke så meget i tvivl om hun er stoppet eller ej, ved hun er der hjemme En af mine venner afleverede hende selv i lufthavnen dagen efter jeg tog hjem! Og jeg ved godt i siger at man ikke kan stole på en en thai... men jeg har nu valgt at stole på hende endtil andet er bevidst!Alt hvad hun har sagt til mig, og alt hvad jeg har hørt om hende har stemt over ens.... Så nej har ikke hørt en eneste løgn fra hendes side, så hvorfor ikke blive i troen om at hun er den speciele ener, jeg synes hun er!!!! DEt er jo det jeg har forelsket mig i |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 24/12-2011 12:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Kære Mingomango Der er vel ikke så meget at snakke om, vel? Du kender din kærestes fortid, du er villig til at tage den (ekstra?) risiko en (tidligere?) prostitueret (måske?) bidrager med.. Du har valgt at stole på hendes hensigter..Det er vel det bedste udgangspunkt for alle forhold.. Kan man acceptere en tidligere prostitueret er jo et valg, men ærligt talt, så kan man finde lige så mange "freelancere" på de forskellige datingsider.. Same game, different setup- Ingen girliebar servering, men ellers er intensionerne de samme.. Skaffe sponsorer til det søde liv. Jeg kender skam mange "søde" universitets studiner der ikke slæber sig gennem på "thai SU".. De har en eller flere "sponsorer" eller "onkler" Det er vel en fælde vi alle kunne falde i..(hvis man da betragter det som en fælde) Men der er jo intet skjult for dig. Du kender gamet. Der er vel to muligheder. Nitte eller vinder. Du har allerede besluttet dig til at spille, så nyd turen.. (IKKE ironisk... ) |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 24/12-2011 12:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Hej igen: Efter min mening er et af de bedste træk ved mennesker, at tro på andre end en selv. godtroende, naiv, dum? næ at tro på andre er smukt. MEN kan give de største øretæver. Jeg siger stadig køb billetten og se hvad der sker. Hilsen Ole [img]http://thailinks.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image. http://thailinks.dk |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 24/12-2011 12:16
|
Jeg takker... og følger hjertet!!!! fornuft???? ja det vil tiden vise!!!! men jeg ved hvad jeg føler for hende, og det virker gensidigt! Jeg booker mig en tur!!! Skal nok holde jer up to date![]() Glædelig jul alle sammen Mvh. Flemming |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 24/12-2011 12:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
ban-chang skrev: Hej igen: Efter min mening er et af de bedste træk ved mennesker, at tro på andre end en selv. godtroende, naiv, dum? næ at tro på andre er smukt. MEN kan give de største øretæver. Jeg siger stadig køb billetten og se hvad der sker. Hilsen Ole [img]http://thailinks.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image. http://thailinks.dk HØRT......!!! Bare se at komme afsted og husk at tænke dig om, gå til den varme grød med varsomhed Håber det bedste for dig.... Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| sjusju |
Lagt på d. 24/12-2011 12:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 61 |
Jeg havde mange af de samme overvejelser og der er kun en ting at sige: Hvis du ikke prøver finder du aldrig ud af det. Nyd det, god tur. Søren |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/12-2011 13:09
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Mingomango skrev: Jeg takker... og følger hjertet!!!! fornuft???? ja det vil tiden vise!!!! men jeg ved hvad jeg føler for hende, og det virker gensidigt! Jeg booker mig en tur!!! Skal nok holde jer up to date ![]() Glædelig jul alle sammen Mvh. Flemming Jeg gider da ikke være fornuftig, når jeg møder en kvinde, som jeg bliver glad for. Fornuften hører kun til på hos økonomiske faktor, altså at holder styr på de økonomiske konsekvenser. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 24/12-2011 13:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Kære Mingomango, Der er ingen tvivl om, at du må på det fly og gå efter kærligheden… og jeg ønsker jer alt muligt held og lykke… Jeg ved godt dette lyder underligt - men for din egen skyld, så vil jeg anbefale dig at være meget påpasselig. Du begiver dig nemlig ind på et område, som kan ramme dig hårdt følelsesmæssigt og økonomisk, hvis du ikke passer på dig selv. Jeg er ikke i tvivl om at din kæreste har de bedste hensigter, men du skal være opmærksom på at der kan være andre bag hende, som presser hende til at gøre ting hun faktisk ikke vil. Hendes personlige økonomiske situation kan også tvinge hende tilbage til baren, for hun skal jo som alle andre også have noget at spise. Måske har hun et barn hun også skal tage sig af… osv. Har selv været igennem den situation du nu står i og selv om jeg ved det lyder komplet åndsvagt og paranoid, så ville jeg hvis jeg var dig ”teste hende i hoved og røv”. Hendes forventning til dig, vil helt sikkert være at du kan tage dig af hende og måske endda også hendes familie. Til gengæld, må hun så bevise overfor dig at hun virkelig vil ud af barlivet og at hun også vil ”ofre” sig på andre områder (f.eks. økonomisk) for at kunne være sammen med dig, som hun jo siger hun elsker. Lung Yao, har givet dig et rigtig godt råd… Tag til Thailand tidligere og tjek hende ud. Hvis hun stadig arbejde i baren, så gør hun det enten fordi hun er tvunget til det rent økonomisk (mest sandsynligt) eller fordi hun simpelthen ikke elsker dig. Når du er sammen med hende, så hold øjne og øre åbne. Forær hende en ny telefon med et nyt nummer og kast hendes gamle SIM langt væk. Bed hende lukke hendes e-mail konti mens du ser på, hvis hun har sådan nogle. Hvis hun virkelig vil væk fra baren og elsker dig, så vil hun gøre det med glæde. Hvis hun brokker sig, så ved du hvorfor. Kort sagt, sikre at hun får lukket af, når det drejer sig om fortiden. Bemærk hvordan hun præsenterer dig, når hun møder hendes venner på gaden. Hvis du kigger godt efter, så vil du hurtigt få en fornemmelse af hvad du betyder for hende. Lad for alt i verden være med at overødsle hende med gaver og penge. Book dig ind på et ganske almindeligt hotel og spis på gaden. Maden er faktisk bedre der og du signalerer, at du tænker over hvad du bruger dine penge til. Hvis hun er en ”god” pige, så vil hun respekterer dig for det og det vil gøre hende mere tryg. Sørg for at hjælpe hende, så hun ikke økonomisk tvinges tilbage til baren. Hvis hun overlever alle disse ”tests” så vil du først og fremmest få ro i sindet. Næste skridt bliver så at du skal finde ud af med dig selv om du kan leve med hendes fortid. Når det bliver hverdag i forholdet, så vil I på et tidspunkt sikkert komme i et skænderi. Kan du når du er mest hidsig f.eks. lade være med at kalde hende en ”luder” og rode op i hendes fortid? Kan du leve med, at hun måske har været sammen med rigtig mange mænd? Vil du føle det som et nederlag og vil det være pinligt for dig, hvis f.eks. dine venner og familie fandt ud af det? Det lyder nemt, men der er rigtig mange ting som du i dit hoved skal være afklaret med. Jeg ved godt at det er utroligt svært når man er forelsket at holde hovedet klart - men i din situation vil jeg anbefale, at du gør alt hvad du kan for at være realistisk. Du bør også opsætte klare regler for hvor langt du er villig til at gå og hvad du kan selv kan bidrage med. Når du indgår et forhold til en Thai-pige (barpige eller ej), så skal du være klar over at hun også vil have forventninger til dig. Kan du tage dig af hende og beskytte hende? Kan du holde det du lover? Kan du holde dig fra andre piger (hvilket kan være svært, når man har fået lidt at drikke og der står 20 søde piger i baren, som alle vil ”snakke” med dig) Barpiger er på mange måder som alle mulige andre piger. De bliver også forelskede og kan være enormt ærlige og trofaste. Men der findes også mange af dem, som f.eks. kan være forelskede og samtidig uden problemer være sammen med et par andre fyre på en aften. De ser det simpelthen som et arbejde og intet andet. Du siger hun kun har været kort tid i baren. Det er måske sandt – måske ikke… Men fakta er at en pige ikke skal være der længe for at udvikle dårlige egenskaber. Mange af dem bliver lyst-løgnere og andre kan have svært ved at vise deres sande følelser. Andre barpiger kan have været i branchen i mange år og have en hel normal tankegang, være trofaste, være yderst moralske og ende med at blive helt fantastiske kærester/koner. Jeg håber at du ikke opfatter ovenstående som noget negativt men som nogle råd til at sikre, at du ikke står tilbage med en knust hjerte og en tom pengepung. Ellers er det blot at nyde forelskelsen, kærligheden og ikke mindst Thailand… God tur… og held og lykke herfra. God jul! |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 24/12-2011 14:24
|
Smiler Meget... Det bliver nytår i luften, lander i Bangkok kl.6.30 den 1 januar Tak for en, synes jeg, positiv opbakning!!! Som nævnt tidligere ved jeg hun ikke er i baren, og ønsker heller ikke at komme tilbage!!Mange af de ting som i alle nævner, ja de kværner rundt i mit hoved konstant!!! er blevet enig med mig selv at det skal være NU! Kan jo intet tabe ved at holde ferie med en sød og dejlig pige, som man er forelsket i Alle jeres råd bliver taget med på ferien, og jeg vil som i skriver, være opmærksom på de små ting!MEN, jeg tror altså stadig på hun er den ene! Jeg har været meget sammen med hende, og ALT hvad hun har sagt og gjort, har passet samme! JA, jeg elsker hende.... Og er hos hende omlidt ![]() Endnu en gang tak for opbakning... Og fortæller gerne om hvordan det er gået!!! ER tilbage i februar!!! Glædelig jul og godt nytår Flemming |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 24/12-2011 14:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Herligt - god tur!![]() |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 22/01-2012 17:16
|
Update fra Thailand Har prøvet at følge jeres råd..... Men det her har overgået alle mine vildeste forventninger Hun er sgu den specielle pige jeg forelskede mig i!!!og nu har jeg snart været i 3 uger i en lille landsby ved Mekongfloden, og har kun MEGET positive oplevelser herfra!!!! Elsker hende mere nu, end da jeg tog herned!!! Hun er bare kun blevet sødere og mere naturlig efter vi kom hjem til hende Men Flot var det at første morgen at jeg stod op, og bare skulle pisse.... løb ned af trappen rundt om hjørnet,.. pissede på marken!!!! DEJLIGT!!! vendte mig om, og så at der sad mellem 40 og 50 thai'er, der lille skulle se en???!!!?? DER blev skiftet ansigtskulør ![]() Har været på slange- frø- og rotte jagt, med "svigerfar", og imorgen aften skal vi ud og skyde flagermus med slangebøsse?!? JA, DE spiser det??? det gør jeg altså ikke endnu men det kommer vel med tiden????? Kan bare ikke lige det der med at alle sidder med fingerne i samme skål!? Så kan det godt være at jeg er sart, men det må jeg jo så være!!!! Har egentlig aldrig været specielt glad for 7-11... Men DET er jeg blevet![]() Har egentlig aldrig kunne sætte mig ind i hvordan man bare kunne tage til Thailand, og finde sig en kæreste/kone!? FORSTÅR kun alt for godt nu!!! kom ikke selv herned for det! kun ferie!!!! Men er er fuldstændig dybt forelsket, og det er kun blevet være/BEDRER ![]() Skal giftes den 24 og 25 (ingen SinSot) kun kærlighed Sender billeder når jeg (desværre) snart kommer hjem!!!!! Og skal nok komme med en mere fyldestgørende beretning herfra... Men som i nok ved er det bare med at benyttet nettet når det endelig virker!!!![]() EN MEGET GLAD DANSKER I THAILAND!!!!! (kun 9 dage tilbage) |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 22/01-2012 17:31
|
|
Fedt! Ser frem til en lykkelig beretning. NB: Husk de lange underbukser, når du rejser hjem. Frostgraderne er på vej. ![]() |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 07/02-2012 11:19
|
Øv hvor er her koldt!!!!! Og så mangler man sin skønne frue til at varme en JA er tilbage i MEGET kolde Danmark!!!! Og som lovet en lille beretning fra skønne Thailand: Ankom den 1 Jan. og blev modtaget af min skønne og stor smilende kæreste(Herligt), Hun havde allieret sig med sin mors lillebror( tidligere taxichauffør) så det blev en meget billig tur fra lufthavnen til hotellet(ja det kostede morgenmad/forkost), hun/han havde skaffet et hotel til os (mig og hende), 400 baht med fri trådløst internet!!! Hotellet var sådan set fint nok, men der var ikke så meget lige af se i lokal området!!!! Men var nu også mest på værelset ![]() Efter et par dage tjekkede vi ind på Baiyoke sky hotel!!! (var blevet det anbefalet hjemmefra), Vi fik det meget billigt (12000 bath for fire dage på 66 etage, incl morgenmad).... Hun bakkede noget ud da vi åbnede døren, og hele væggen var en stor rude Men det gik hurtigt over!!!! Vi havde et par super skønne dage der, fik shoppet en smule, og fik set lidt mere af Bangkok!!!! Var en enkeklt gang forbi "NANA" det behøver jeg så ikke igen!!!! Men havde fået at vide at det skulle opleves(Det er så gjort).... Med hensyn til at spise ude.... ja så blev det ofte delt op af to omgange... hun ville helst spise på gaden(Det er godt nok SPICY)... jeg foretrak lidt mere europærisk Ja ja, jeg skal lige lære det mad der.... (Bruger ikke engang salt når jeg koger pasta), så der skal ikke så meget til før det er for krydret for mig... ... Så videre til Isan Ratchathani... Ja der ude helt øst på!!!! Landede meget sent om aftenen, og blev modtaget af 12 storsmilende Thai'er!!!! Nu Skulle de se ham den HVIDE!!!! Kæresten forslog at vi lige kørte forbi Big C, så jeg kunne få købt noget mad jeg kunne spise(Det var en god ting fandt jeg ud af ) Nå alle varer, os + 12 thair i pickuppen... også lige 100 km længere østpå (Khemmarat), og så lige lidt længere ud på landet (+37 km)!! Det var kulsort da vi ankom... kun lige et par bål til at oplyse det!!!! Men der var så endnu flere der ventede!!!!??? Så man fik altså en super modtagelse, og var rundt og blive præsenteret for dem alle, af en stadig storsmilende kæreste! (DEJLIGT), Det værste er sgu at de alle har to navne!?!, og selvfølgelig skal de fortælle begge!!! og når de så spørger senere, om man nu kan huske hva de hed..... ja så bliver det sgu svært at holde styr på når man lige er blevet præsenteret for ca 40 (80 navne), men det havde vi nu meget sjov ud af!!!!Om jeg havde et øgenavn?!? nej egentlig ikke!!! men Flemming var altså lidt svært at udtale!!!! De spurgte jo så til hvordan det blev stavet, og hvem der ellers hed det (altså KENDTE mennesker)... den eneste jeg lige kunne komme i tanke om var Ian Fleming... Ham kendte de så ikke???? Fik prøvet at forklare at det var ham der havde skrevet alle james bond bøgerne!!!! SÅ fik jeg et øgenavn! James bond var nemmere end Flemming .........fortsættelse følger....... |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 07/02-2012 12:19
|
........ Næste morgen var så store rundvisnings dag!?! Var rundt og blive præsentert for hele landsbyen... puha, endnu flere navne Men hyggeligt var det!!!! Fik så udleveret nøglerne til den lånte/lejet pickup (Morens storebrors), og den havde vi så resten af tiden!! (10000 baht for 2 1/2 uge) Huset som de havde lå i første risrække, så udsigten var skøn!!!! Men de lever godt nok primitivt (set med danske øjne), men det hele fungere jo, og det var skide hyggelgt og meget afslappende Vi var på en masse små ture bla. til mekongfloden, meget facinerende at se den med lavvande, og så se billeder af samme sted når DER er vand!!!! Det var slet ikke til at forstå..... Der er satme mange liter til forskel![]() Var ude at se templer, og hilse på div. munke!!!! Bla. ham der havde givet kæresten hendes efternavn????? Hun prøvede at forklare det, men den fangede jeg ikke helt?!?! Nå men da selvsamme Munk + 2 af hans "kollegaer", kom forbi deres hus for at få en bid mad, så var det nogle meget lykkelige Thair jeg boede hos!!!! Fandt jo så udaf at det havde de aldrig oplevet før, og at det for dem betød held og lykke!!!! (for mig at se var det jo bare at tigge), men hun og hendes forældre var MEGET glade! Så blev jeg lige pludselig hentet af en fra landsbyen????? Ja der var Thaiboxing i fjernsynet, og så mødtes de altså hjemme hos ham..... Det mente han så også jeg skulle med til fint med mig.... vi sad vel 30 mænd/drenge og havde det skide skægt!!! Ja vi grinede da i hvertilfælde meget, om det så mest var af mig ved jeg ikke..... (Det er kun mig og kæresten der snakker engelsk i hele landsbyen!!!), Men jeg klarede mig da med tegnsprog/fagter... og har da fået lært en masse gloser!!!Men for pokker var det dejligt at være sammen med kæresten der!!! ren hygge, og hun tullede rundt og lavede alle mulige små ting!! Kan godt li deres sammenhold omkring spisning og tilberedning. Det kan de godt nok bruge meget af tiden på?!?! Men meget sjovt at se at de er opdelt..... altså mænd og damer, når de spiser Mig og kæresten havde vores daglige tur til byen, hvor vi var på det lokale marked og handle..... det er helt vildt hvad man får for ingen bath!?! (ja, jeg havde det så lige med at runde 7/11, og få lidt mad og mælk), hold nu kæft, hvor spiser de mange mærkelige ting (Prøvede da at smage?!?! men kun nogle gange) Det medførte så også at vi cirka hveranden nat overnattede på et "resort" Der var toilet, og ikke kun et hul i jorden![]() ...........fortsættelse følger.......... |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 07/02-2012 12:56
|
|
En god og overskuelig investering vil være et siddetoilet, hvis du ellers kan få lov. ![]() |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 07/02-2012 13:04
|
...... Det her har helt klart været mit livs bedste ferie!!!! Og synes da selv at jeg har haft mange fede ferier.... men intet i nærheden af denne Mig og kæresten har virkelig haft det dejligt!!!!! er kun blevet endnu mere forelsket Var meget skeptisk for at komme til landsbyen, hun havde jo fortalt om den/det! Al skepsis er gjort til skamme..... Det var næsten det bedste ved hele ferien. Her oplevede jeg hvordan hun rigtig er, når hun var sig selv og slappede af!!!! Hvor er HUN bare dejlig![]() Hun er sgu stadig den éne og specielle pige jeg forelskede mig i første gang!!! Kun blevet sødere og dejligere for hver dag der er gået!!!!! Det resulterer jo så også i at vi vælger at "gifte" os..... Jeg vil HA' hende, og det er jo heldigvis gensidigt Det er jo godt nok så "kun" en religiøs ceremoni, men hun er stadig MIN skønne hustru for mig!!!!!BRYLLUP: Ja, det er jo også noget anderledes end i Danmark For det første koster det en 1/3 del, og ydermere er det så i bath Dobbelt så mange mennesker, og fest i to dage!!!!???Men synes der var en dejlig måde det foregik på..... Startede den 25 om formiddagen, der kørte vi + 6 damer, ud ind og handlede på markedet... det tog et par timer! Hjem igen, og der var mændene i fuld gang med opsætning af telte,borde, stole mm. (ja, og så selvfølgelig en karooke scene??!!) Mig og kæresten kører så ud til kusinens (tror alle er i familie, der er godt nok mange onkler,tanter kusiner og fætrer MM.) købmandsbutik. Der havde vi fået lov at "låne" alle drikkevarene, og så bare aflevere resterne, for så derefter at betale.... det var jo dejligt nemt Da vi kommer tilbage har "ham" der bor lidt længere nede af vejen lige været forbi med 3 kæmpe frysekasser incl. is?!?! (Han kører for den lokale isterningefabrik ) det kostede så ikke noget???? Nå men nu var der vel omkring 50 kvinder igang med at lave mad, og vel omkring 50 mænd der lige fik en kølig pils, og et glas whiskey eller to Men omvendt alle telte mm. var sat op, så sådan havde jeg sgu nok også selv gjort![]() Nå endnu en tur til byen!!! Mig og min kommende hustru skal ind og finde bryllupstøj!!!! Har så lige 4 ekstra tøser(kusiner/tanter/faster eller moster??? VE' IK ) Men de vil med ind og se....... ....................fortsættelse følger................... |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 07/02-2012 13:08
|
Hej Frank Lige et kort svar....... Det er blevet bygget Som du selv påpeger, er det en meget overskuelig investering!!!!!! Et toilet alt incl., koster jo næsten det samme som et toiletbræt i Danmark![]() Så det er på plads!!!!! Mvh. Flemming A. |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 07/02-2012 13:46
|
...... Vel ankommet til butikken/salonen!!!! Så skal der findes og prøves tøj...... Ja for mit vedkomne var det jo meget nemt!!! der var den traditionelle "dragt", så det var kun lige et spørgsmål om str. og så liige hvad farve båndet på skulderen sku ha', der var så tre farver at vælge imellem(så det gik nemt ) Hendes måtte jeg selvfølgelig ikke se.... Så UUUDDDD med mig![]() Nå men alt blev fundet tilsidst... også hjem igen!!!! Så var der for alvor kommet gang i festen... tror hele landsbyen + de omkring liggende var der!?! Så den stod på mad drikke sang og dans de næste mange timer..... Ja så skulle der også lige pateres en gris???!!!! det forgik så mit imellem karookee, dans og en masse glade mennesker???? (meget anderledes oplevelse) Nå men festen forsætter, og VI har fået dispensation fra gængse skikke mm, og kører ud på resortet omkring kl 3.30 om natten (mest for min skyld!!! Toilet det andet var ikke helt færdigt), Svigerfar er med, så han får lige et andet værelse ..... Når vel at være der 1/2 time så banker frisøren/frisørene på døren... Så skal der smikes, sættes hår og klædes om... Puha, kunne godt lige ha' brugt en time elle to til lidt søvn men nej nej!!!!Endelig klar.... Svigerfar skulle være chauffør!!! Endnu en afvigelse fra Deres traditioner... Nu havde jeg jo set min kommende hustru omklædt!!!! H#%#&?%¤#% hvor var hun smuk ...... Tilbage til hjemmet, hvor jeg blev sendt væk med det samme???!!!! JO jeg skulle ned hos "Thaiboxing" manden, det var herfra jeg skulle "afleveres"Der ankommer så flere og flere... nogle går til huset andre bliver ved mig!!! (det stadig kun mig der taler engelsk).... Fagter.. Jo Jo, det virker stadig Så bliver den herligste gå/cykel/højtalervogn startet op(billed haves ), det er bilbatterier, høtalere(mange), trommer og guitar mm. på en vogn???!!!! KL. er 7.00, og vi går mod huset.... vi er vel 30-40 stykker, der skal danse de par hundrede meter ned til min kommende hustru (der tuder jeg sgu af ren glæde) Hold da op hvor er der mange mennesker!!!! og midt i det hele står HUN (hvor er hun bare smuk og dejlig)!!!!!!!!!!!!!! Derefter følger så hele den religiøse ceremoni (er meget glad for min Hustrus venlige vejledning undervejs .............fortsættelse følger............... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

glæder mig allerede til at se hende igen!!

Tak for en, synes jeg, positiv opbakning!!! Som nævnt tidligere ved jeg hun ikke er i baren, og ønsker heller ikke at komme tilbage!!

Og så mangler man sin skønne frue til at varme en
Men det gik hurtigt over!!!! Vi havde et par super skønne dage der, fik shoppet en smule, og fik set lidt mere af Bangkok!!!! Var en enkeklt gang forbi "NANA" det behøver jeg så ikke igen!!!! Men havde fået at vide at det skulle opleves(Det er så gjort).... Med hensyn til at spise ude.... ja så blev det ofte delt op af to omgange... hun ville helst spise på gaden(Det er godt nok SPICY)... jeg foretrak lidt mere europærisk
Vi var på en masse små ture bla. til mekongfloden, meget facinerende at se den med lavvande, og så se billeder af samme sted når DER er vand!!!! Det var slet ikke til at forstå..... Der er satme mange liter til forskel
...... Tilbage til hjemmet, hvor jeg blev sendt væk med det samme???!!!! JO jeg skulle ned hos "Thaiboxing" manden, det var herfra jeg skulle "afleveres"