Se indlæg
 Udskriv debat
Ønsker du at lære thai i Cøpenhavn?
stenfred skrev:

Don't be so dismissive. Having a real Thai speaking Thai - one who understands the grammar and knows formal English - is actually one of the best ways to learn Thai. I took a few lessons with a Thai teacher some time ago on skype and if the teacher has the talent, it will usually prove to be quite productive. But teaching a whole class, all of whom are on different levels is probably harder.
Best of luck to you. But be prepared for Danes being a bit stubborn when it comes to teaching methods. And be advised that we usually pass our own failings on to the teacher. Not at all like Thailand :-)

ohhh yes, you are so right,and when you write next time, I think you propose her to charge 300 Dk pr. hour right.....because she is so sweet and love danish people too mush....LOL LOL
How mush she make 1 hour where she come from ? "na krap".......Til hest

jesperfrb
Typisk her på "DTW", endelig kommer der 1 der vil undervise i Thai!
Hvilket er blevet efterspurgt mange gange!
Straks skal det nedgøres og hånes!
Kedelig udvikling her på "DTW"
Jeg er interresseret, selv til 1500kr for 10 timer, hvilker er en ok pris, hvis hun nøjes med 2 mennesker pr lektion!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

jesperfrb skrev:

Jeg er interresseret, selv til 1500kr for 10 timer, hvilker er en ok pris, hvis hun nøjes med 2 mennesker pr lektion!

Fint for hende og dig,,,jeg glæder mig til at høre om dine "skills" efter de 10 timer...........

mr tirak
Så er der igen DTW mudder.

tilbuddet:
Thai lektioner i små grupper 2-3 personer 3 gange om ugen, tilpasset den enkelte, med hjemme opgaver, underviser er engelsk talende thai med tidliger erfaring.
Pris:
150 kr/time

take it or leave it.

Men nej nu skal der igen nedgøres, hold da helt op hvor må i ked jer.

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
Saendaeng
Soi7 skrev:

stenfred skrev:

Don't be so dismissive. Having a real Thai speaking Thai - one who understands the grammar and knows formal English - is actually one of the best ways to learn Thai. I took a few lessons with a Thai teacher some time ago on skype and if the teacher has the talent, it will usually prove to be quite productive. But teaching a whole class, all of whom are on different levels is probably harder.
Best of luck to you. But be prepared for Danes being a bit stubborn when it comes to teaching methods. And be advised that we usually pass our own failings on to the teacher. Not at all like Thailand :-)

ohhh yes, you are so right,and when you write next time, I think you propose her to charge 300 Dk pr. hour right.....because she is so sweet and love danish people too mush....LOL LOL
How mush she make 1 hour where she come from ? "na krap".......Til hest

150 DKK per time er sgu da billigt i Danmark.
Og har ikke en skid med hvad hun tjente i Thailand

Hvad er dit problem???
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
jesperfrb
jesperfrb skrev:

Undskylder: Kommaet står forkert: jeg mener jeg gerne vil deltage selv, ikke at prisen er for høj!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Boes
Curly
Very good initiative Cool
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Curly Daa
Thanks Stenfred, I understand that Soi7 feel unsecured with it because he doesn't know and haven't tried to learn it yet. You have tried it before, that's why you know how much it worth Smile

@Soi7 I have told at the beginning that I taught foreigners to speak Thai on Koh Samui before. And I have students all around the world including Denmark. Thai grammar is super easy! The difficult part is just pronunciation with the tones. And that's why I'm there for them to learn to say it right.

moerk5002
Jeg kunne også være interesseret. Mht prisen så skriver Curly jo at det foregår på CBS (Copenhagen Business School) hvilket er nord europas største af sin art, og selvfølgelig har hun også udgifter til lokaler osv. Der er også noget som hedder skat som hun skal betale.
Jeg synes det er en meget fair pris. Dem som ikke har lyst kan jo bare holde sig væk, både fra skolen og denne tråd.
Godt initiativ Curly........

styx32
First of all 1500 DKK is an okay price for the thai Language it is very difficult to teach and to learn so i think your price range is good.

why should you give something away for free.

only one thing to say cheap falang

Anonym Bruger
Hello Curly.....

I was thinking about the place you will have your student"s, i suppose it is expensive to rent a room there ?? Therefore i will give you an idea you can think about, i stay in Vanløse, near train, bus and metro and we have a party room here, where there can stay 36 people, there are everything you need ( so you can make coffe, the and so ..) and we use it for many other things than partye"s.

I think i can give you that room for much less than you maybe have too pay the other place !! I just have to know which day"s and time you will use the room.

I will have an meeting the 11 Januar 2012 where we are going to speak about what we will use the room for in 2012, so if you are interested in the idea ???? Send me a pm,,Okay ??

Curly Daa
Hej Klaus,

Thanks for your offers. The place I will use in CBS is kind of the public corner there. I would like to use it there because it's also near my Danish school. I have arranged all of schedule for teaching, studying and work. So it's easier for me to be around here. But maybe in the future if I could make it in the bigger group, I might need your help Smile

Lung Yao
Soi7 skrev:
..........................................................................................................................
Fint for hende og dig,,,jeg glæder mig til at høre om dine "skills" efter de 10 timer...........

What about YOUR own skills in english writting ? Do you maybe need 10 hours more to improve that ? Violin
Read the rules
Thats a wery nice and good idea

....a proffesionel teacher.................
.........do you really think falang teach thai so easy???
but I dont think you know anything about teaching people from europe................
then you treat us with respekt and have a plan for the launguige.....

How mush she make.............................

.
Redigeret af Lung Yao d. 28/12-2011 12:30
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Webmaster
Soi7 skrev:
ohhh yes, you are so right,and when you write next time, I think you propose her to charge 300 Dk pr. hour right.....because she is so sweet and love danish people too mush...

Det er vist mere end tydeligt at du ikke selv er interesseret i den ydelse som tilbydes. Derfor regner jeg hellere ikke med at der er yderlig grund til at du deltager i denne tråd. Sagt på en anden måde, du skal i hvert fald ikke ødelægge tråden for andre herinde.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Anonym Bruger
Curly Daa skrev:

Hej Klaus,

Thanks for your offers. The place I will use in CBS is kind of the public corner there. I would like to use it there because it's also near my Danish school. I have arranged all of schedule for teaching, studying and work. So it's easier for me to be around here. But maybe in the future if I could make it in the bigger group, I might need your help Smile

Okay !! You are welcome !!

Riverkwai
cyrly daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.begynd at skrive dansk først.den pris er helt hen i vejret.tror du vi er snotdumme eller hvad.nu har jeg været i thailanda de sidste 12 år.fordi du er kommet til paradis skal du ik tro vi er snot dummelvågn opppppppppppppppp.Sad.you gey your boyfrind write english for you or what. dont belive you can white engilsh.tror bare fordi du er kommet til dk du kan score kassen.fuck youuuuuuuuu siger jeg bare.så træt af folh bare tror når de kommer til dk kan score kassen.fuck offffff your fucking thai.ja giv mig bare et bær.fuck offPfft
Redigeret af Riverkwai d. 28/12-2011 15:11

Robert Kronberg
Curly Daas pris er da ikke høj - og hun bestemmer i øvrigt prisen selv, og så kan folk selv sige ja eller nej.

Prisen for en medarbejder kan da nemt nå 200 kroner i timen alt inklusiv (herunder feriepenge, sygdom og hvad ved jeg), og så kommer lokale, udstyr til forberedelse osv.

Hun skal da mindst have tre kursister på et hold, før hun får en rimelig løn ud af det, og den vil stadig være i den lave ende, når hele regnskabet gøres op.

Jeg synes, at det er et godt initiativ, at hun faktisk forsøger at arbejde i Danmark, så hvorfor ikke støtte op om det.

Thaiere rejser i øvrigt ikke til Danmark for at blive billig arbejdskraft.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
esanboy
Der er syge mennesker alle steder og når man ser på nogle af svarene herinde og især Riverkwai så er man ikke i tvivl.
150kr er i mine øjne billigt om det så er sort eller ej. Hvad koster det hjemme i Danmark hvis man skal have sort arbejde gjort?
Godt initiativ.
Riverkwai burde smides ud herfra på den udtalese alene. Fuck er tågehorn.

keniko
Riverkwai skrev:

cyrly daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.begynd at skrive dansk først.den pris er helt hen i vejret.tror du vi er snotdumme eller hvad.nu har jeg været i thailanda de sidste 12 år.fordi du er kommet til paradis skal du ik tro vi er snot dummelvågn opppppppppppppppp.Sad.you gey your boyfrind write english for you or what. dont belive you can white engilsh.tror bare fordi du er kommet til dk du kan score kassen.fuck youuuuuuuuu siger jeg bare.så træt af folh bare tror når de kommer til dk kan score kassen.fuck offffff your fucking thai.ja giv mig bare et bær.fuck offPfft

Det var dog julens mest ubegavede kommentar! Hold da op hvor er du da usympatiskShock

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Jeg er nu enig nok i at 150,- / time er ok for dette arbejde, min pointe var bare der skulle være nogen stykker i den klasse, man behøver da ikke kun at være 2 !

Bortset fra det vil jeg beklage hvis det er blevet misforstået,
Held " lykke til Curly, håber du har masser af tålmodighed, danskere er nogen klaphatte til at tale thai Wink

happy new year to Curly Smile

Spring til debat: