Se indlæg
 Udskriv debat
lebara telefoni
skytte
Hej! Nu er det ikke en pc Elmajo vil bruge men sin mobil så stop al jeres gylle og kom med noget konkredt såsom 1-2-Call som kan købes hos alle 7/11 i Thailand
HenrikAngry
 
elmajo
Hejsa!

Ja, det er ikke muligheder der mangler, og tak for den gode respons, havde faktisk overvejet en bærbar; men er gået bort fra tanken, smadder godt alternativ, når vi bliver derude i længere tid Smile

Jeg tager mobilen med og køber hhv. simkort og taletid, tror det er den bedste løsning for mit vedkommende Wink
 
www.elmajo.dk
Ok jeg må vist lige rette mig selv ang. det der mobivic, det koster ikke 19 øre pr sms men 2.25 pr styks men minutpris på 1.19 øre den er god nok.
 
Hejsa
Ja man skal passe lidt på det lebara


http://www.lebara...


Hvis man køber en start pakke fra internet
Så koster det 59 øre i minuttet at ringe til andre i dk
MEN hvis du nu optanker i en forretning .Så koster den samme samtale ,lige pludselig 1.99 kr
Det overser man ellers hurtigt med de store tal som de skriver på forsiden
Og det andet ser man ikke sådan lige,Det står ikke på forsiden men det gemmer de lidt væk,så folk tror at de kun kan komme til at betale 0.59 kr i minuttet,
Men lebara er eller god og god lyd.
Og vi har lebara i tlf,hvis nu hun lige skulle ringe til thailand

Men vi bruger mest de kort fra de forskellige grønthandlere,ja de lover 900.-------1100 minutter,men de holder selvfølgelig ikke de tal
Men når man så alligevel kan ringe til thailand i nogle timer for 75 kr.så er det billigt
bamsen
 
Spring til debat: