Se indlæg
 Udskriv debat
Phuket lufthavn til Kata taxi.
kiml
http://www.phuket...m/taxi.htm
Værsgo Amagerdreng

kiml
forøvrigt er Google min bedste ven tog ca 20 sekunder at finde Angel

Amagerdreng
Kære Kim.... Læs mit spørgsmål en gang til.... Jeg skriver TYDELIGT
"Skulle der være nogle herinde der kan anbefale et taxi eller lemoservice selskab der er på pletten når man lander (ved 5 tiden morgen )
Gerne en evt mail adr eller et link (hvis det haves)"
Kan det gøres mere tydeligt ??????
Og ja ganske rigtigt STAR TOUR.
Slet ikke det mindste fornærmet men som jeg ser det findes der ikke svar på mit ? i indlæg nr 2 i denne tråd... Og en som dig burde da vide bedre med din ellers så flotte hjemmeside..
Lad mig så igen sige at endnu engang er det lykkers at få smidt totalt lighegyldige bemærkninger i en tråd....
Kan man finde en anbefalning via Google ??? ......
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Kim Ludvigsen
Du fik anbefalet at bruge dem i lufthavnen, og det er faktisk den bedste anbefaling, du kan få. Du skrev nu kun "evt." e-mail eller link. Tuttelu Tralla

Selv i dagtimerne kan det være svært at få et selskab til at overholde en aftale, og det er sikkert endnu sværere om natten. SinghaLover er langt fra den første, jeg har læst, der har oplevet at stå i lufthavnen og kigge forgæves efter den aftalte vogn - og det uanset om det er aftalt direkte med firmaet eller med hotellet. Og når de så endelig opgiver at vente, er alle vogne kørt med de andre turister.

Det har noget at gøre med kulturen. Jeg kørte for ikke så længe siden med en thai chauffør, der har boet 28 år i Schweiz, han fortalte, at da han kom tilbage var det lidt af et kulturchok netop med hensyn til aftaler. Han skulle lige vænne sig til, at selvom han aftalte at mødes med andre på et bestemt tidspunkt, så kunne der sagtens gå flere timer, før de dukkede op.

Han ville sikkert være et godt bud på en pålidelig chauffør, men han kører i Ao Nang - og selv med ham er det vel et spørgsmål, hvor morgenfrisk han er.

Fortæl nu dine bekendte, at de skal tage det helt roligt og ikke spekulere på det med kørelejlighed. I stedet skal blot tage en taxi eller limo i lufthavnen. De har sikkert endnu en fordel ved dette med tanke på tidspunktet. Jeg har i hvert fald oplevet taxi-/limo-tjenester underbyde hinanden helt vildt for at få de få kunder der er på de skæve tidspunkter.

Og tak for at du kalder min hjemmeside flot Smile
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Kim Ludvigsen skrev:

Du fik anbefalet at bruge dem i lufthavnen, og det er faktisk den bedste anbefaling, du kan få. Du skrev nu kun "evt." e-mail eller link. Tuttelu Tralla

Selv i dagtimerne kan det være svært at få et selskab til at overholde en aftale, og det er sikkert endnu sværere om natten. SinghaLover er langt fra den første, jeg har læst, der har oplevet at stå i lufthavnen og kigge forgæves efter den aftalte vogn - og det uanset om det er aftalt direkte med firmaet eller med hotellet. Og når de så endelig opgiver at vente, er alle vogne kørt med de andre turister.

Det har noget at gøre med kulturen. Jeg kørte for ikke så længe siden med en thai chauffør, der har boet 28 år i Schweiz, han fortalte, at da han kom tilbage var det lidt af et kulturchok netop med hensyn til aftaler. Han skulle lige vænne sig til, at selvom han aftalte at mødes med andre på et bestemt tidspunkt, så kunne der sagtens gå flere timer, før de dukkede op.

Han ville sikkert være et godt bud på en pålidelig chauffør, men han kører i Ao Nang - og selv med ham er det vel et spørgsmål, hvor morgenfrisk han er.

Fortæl nu dine bekendte, at de skal tage det helt roligt og ikke spekulere på det med kørelejlighed. I stedet skal blot tage en taxi eller limo i lufthavnen. De har sikkert endnu en fordel ved dette med tanke på tidspunktet. Jeg har i hvert fald oplevet taxi-/limo-tjenester underbyde hinanden helt vildt for at få de få kunder der er på de skæve tidspunkter.

Og tak for at du kalder min hjemmeside flot Smile

Helt enig i det du skriver Smile

Min kammerat skulle hjem fra Patong en uge før mig. Han havde undersøgt grundigt hvem der var pålidelig limo service(ifølge nogle fastboende). Han skulle SENEST være i lufthavnen kl 7 da maskinen gik kl 9....Da han stod med sin kuffert blev han sgu også brændt af ...der kom aldrig nogen vogn og han måtte praje en tilfældig vogn kl. kvalme om morgenen hvor de fleste chauffører så lidt suspekte ud...Shock

Kim Ludvigsen
Apropos ovennævnte thai-chauffør. Han fortalte også, at han var bange for at køre i starten, da han kom tilbage, fordi ingen overholdt færdselsreglerne. En thai som var bange for at køre, så har man hørt den med Grin

Han var nu kommet efter det, for selvom han kørte pænt, så lagde jeg mærke til, at den fuldtoptrukne gule streg midt på vejen kun blev betragtet som vejledende. Read the rules
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
fred
Til Amagerdrengen,

Øv med dig ONKEL IVAN ,, jeg var nabo til ivan i marts mdr , 2o11 -- skaal var det igen -- dejlig mand ,,er han ,,,?? god tur til dig håber du kommer hele vejen fra ,, vh frederik -- tuborgvej -- kata,,

birkedhoj
Et år mødte vi "pim" på en restaurent på Thaina road. Han kørte lidt turist kørsel og arbejdede lidt i baren også. vi kørte en dagstur med ham. Han spurgte til vores kørsel til lufthavnen som var få dage efter. Vi aftalte han skulle være vores chauffør dertil. han ankom ca 5 min. før aftalt tid.Grin

Spring til debat: