Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Ka' jeg spare et par kroner.
|
|
| Olsen99 |
Lagt på d. 30/01-2012 18:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 246 |
Du har ret, jeg gav ogsaa 12 K for mit det sidste..5555
Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2012 18:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Sikke da en gang bræk at skrive ! ![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/01-2012 18:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
undskyld , det var fordi der blev skrevet manden stod pralede med et ur til 10.000 bath , jeg ville flove mig over et ur til 10.000 bath , men sådan er vi forskellige , nogen kan slet ikke blive flove.
DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2012 18:45
|
|
fckguld skrev: undskyld , det var fordi der blev skrevet manden stod pralede med et ur til 10.000 bath , jeg ville flove mig over et ur til 10.000 bath , men sådan er vi forskellige , nogen kan slet ikke blive flove. Der må være et eller andet galt oppe i dit hovede, hvis du er flov over et ur til 10.000 Baht. Men sådan er det jo altid med dig, det lyder jo, som om du er pisserig og ser ned på alle andre, der ikke er (rig) som dig. Jeg tillader mig lige at bringe den her igen: ![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/01-2012 18:48
|
|
hn skrev: Er sgu langt fra rig , men heller ikke bums , og nu var det en historie jeg citerede og ikke et person angreb, så vågn lidt op og stil din øl væk , dette må vel være din undskyldning .
fckguld skrev: undskyld , det var fordi der blev skrevet manden stod pralede med et ur til 10.000 bath , jeg ville flove mig over et ur til 10.000 bath , men sådan er vi forskellige , nogen kan slet ikke blive flove. Der må være et eller andet galt oppe i dit hovede, hvis du er flov over et ur til 10.000 Baht. Men sådan er det jo altid med dig, det lyder jo, som om du er pisserig og ser ned på alle andre, der ikke er (rig) som dig. Jeg tillader mig lige at bringe den her igen: ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2012 18:57
|
|
fckguld skrev: hn skrev: Er sgu langt fra rig , men heller ikke bums , og nu var det en historie jeg citerede og ikke et person angreb, så vågn lidt op og stil din øl væk , dette må vel være din undskyldning .fckguld skrev: undskyld , det var fordi der blev skrevet manden stod pralede med et ur til 10.000 bath , jeg ville flove mig over et ur til 10.000 bath , men sådan er vi forskellige , nogen kan slet ikke blive flove. Der må være et eller andet galt oppe i dit hovede, hvis du er flov over et ur til 10.000 Baht. Men sådan er det jo altid med dig, det lyder jo, som om du er pisserig og ser ned på alle andre, der ikke er (rig) som dig. Jeg tillader mig lige at bringe den her igen: ![]() Lige nu spiser jeg et bæger yoghurt ( en Dutchie, du ved nok), og den kan jeg da godt stille væk, hvis den generer dig. Når jeg læser dine indlæg i forskellige tråde, får jeg hver gang det samme indtryk, derfor skrev jeg det, jeg skrev. Og fordi man ikke er rig, er man ikke nødvendigvis en bums ! Men mine bemærkninger er nok spildte på dig, lidt ligesom at kaste perler for svin ! ( uden sammenligning i øvrigt ) ![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/01-2012 18:59
|
|
hn skrev: ha ha god bedring og god aften
fckguld skrev: hn skrev: Er sgu langt fra rig , men heller ikke bums , og nu var det en historie jeg citerede og ikke et person angreb, så vågn lidt op og stil din øl væk , dette må vel være din undskyldning .fckguld skrev: undskyld , det var fordi der blev skrevet manden stod pralede med et ur til 10.000 bath , jeg ville flove mig over et ur til 10.000 bath , men sådan er vi forskellige , nogen kan slet ikke blive flove. Der må være et eller andet galt oppe i dit hovede, hvis du er flov over et ur til 10.000 Baht. Men sådan er det jo altid med dig, det lyder jo, som om du er pisserig og ser ned på alle andre, der ikke er (rig) som dig. Jeg tillader mig lige at bringe den her igen: ![]() Lige nu spiser jeg et bæger yoghurt ( en Dutchie, du ved nok), og den kan jeg da godt stille væk, hvis den generer dig. Når jeg læser dine indlæg i forskellige tråde, får jeg hver gang det samme indtryk, derfor skrev jeg det, jeg skrev. Og fordi man ikke er rig, er man ikke nødvendigvis en bums ! Men mine bemærkninger er nok spildte på dig, lidt ligesom at kaste perler for svin ! ( uden sammenligning i øvrigt ) ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2012 19:10
|
|
fckguld skrev: ha ha god bedring og god aften Jeg har det fantastisk godt lige nu, så jeg kan desværre ikke bruge dine fromme ønsker til noget. Men jeg kan tage dig med i min aftenbøn, måske det kan hjælpe dig, man ved aldrig, miraklernes tid er ikke forbi, siges det ![]() Og her er det ved at være sengetid. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/01-2012 20:35
|
|
hn skrev: TAK TAK - sov godt
fckguld skrev: ha ha god bedring og god aften Jeg har det fantastisk godt lige nu, så jeg kan desværre ikke bruge dine fromme ønsker til noget. Men jeg kan tage dig med i min aftenbøn, måske det kan hjælpe dig, man ved aldrig, miraklernes tid er ikke forbi, siges det ![]() Og her er det ved at være sengetid. DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.