Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Thailand er andet end Pattaya
|
|
|
Lagt på d. 14/09-2004 19:01
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja det er da okay at folk ikke kan li pattaya Men det er sgu da underligt at man hører folk sige det, når de før brugte pattaya som alle andre før de blev gift Når de så finder en barpige og bliver gift så kan de ikke fordrage pattaya eller phuket, . Det er da underligt er det lige pludselig mandens ord..... eller konens ord.... Jeg kender en mand som blev gift med en sød thaipige fra en bar hvor vi kom,efter han blev gift ville konen ikke ha de skulle på ferie i pattaya mere,hun ville ikke kigge på de barpiger som hun siger dårlige piger,og hendes man benægter lige pludselig at hans kone nogensinde har arbejdet i en bar eller har været i pattaya mærkeligt jeg har kendt hende i flere år som barluder men UP TO HIM som hans kone engangs sagde til hendes kunder rejsebamsen PS PS PS PS PS PS SE HER KALAMARK DEN ER IKKE MYNTET PÅ DIG;SÅ IKKE BLIVE SUR ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 14/09-2004 20:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hvis du ikke har mødt luderbarer i hua-hin så ved jeg ikke hvor du har været i hvert fald ikke i centrum der er de nemmelig gade op og ned og hvis du kun har mødt luderbarer i pattaya så har du intet set af pattaya der er masser af andet at se i og omkring pattaya |
|
|
|
| km |
Lagt på d. 14/09-2004 23:11
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
I har sikkert ret, der findes sikkert nogle ludebar i Hua Hin... De er bare ikke så iøjnefaldende.... Jeg ledte ikke efter dem, og så dem hellere ikke. Og Jeg synes det gav en helt anden atmosfær... for jeg kan godt lide at gå i byen om aftenen, langst strandkanden. Er nok ikke den store romantiker, men der der står et hav af bar hjælper ikke ligefrem på romantikken .Det var en interessant historie du fortalte bamsefar, og som du rigtigt sagde rammer det ikke mig.... for min kone kommer ikke fra en bar (vi blev nemlig introduceret af et familiemedlem). Og så har jeg intet imod barpiger, der er sikkert mange af dem som er søde og ærlige. Men hvorfor er I så fokuseret på ludere?! Det var jo ikke det mit indlæg gik ud på... Jeg ville bare sige at der er andet i thailand end Pattaya, og ikke andet. Hilsen. Kala |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 15/09-2004 00:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
hej kalamark det er nok rigtig når du siger din kone ikke er en bar pige, men det er ikke for at snage i dit privatliv men hvor langtid har du været gift med din thai kone og hvor mange gange har du været i thailand. for det er meget svært at vide om det passer hvad du har fået fortalt fordi du har fået formidlet hin i gemmen en bekendt eller en fra familen det gør det faktis merer svært at finde ud af hvad hun har lavet før. det er nu en gang sådan at det kræver en sund fornuft og en klæbe hjerne hvad der er sagt og om den historie ændrer sig, det er den eneste måde du kan vide dig sikker eller hun kan vise dig nogle meget gode skole papir og det er ikke engang sikkert, selv om hun har en pisse god uddanelse. det jeg prøver at sige er at det er sku meget svært at være sikker på noget som helst. med mindre man har indsigt i luder verden og ved hvordan de tænker og opføre sig. det jeg kan sige dig er det er meget let at skelne bar piger og piger der ikke har haft noget med bar livet at gører hvis du har den indsigt. så er det ok med mig men ellers ved du ingenting, du håber lige som så mange andre at ders kone er den rigtige for dem/dig |
|
|
|
| km |
Lagt på d. 15/09-2004 08:27
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Huummmmmm Chang. Hvem jeg er og hvem min kone har endeligt ikke noget med mit indlæg at gøre?!. For det her var IKKE et indlæg imod barpiger,for der er Helt sikkert et hav af gode piger iblandt dem, og jeg skal være den sidste at kaste sten efter dem der forelsker sig sig i en af dem (for jeg var kæreste i 3 år med en eksbarpige, og hun var vist ikke en af de helt ærlige). Jeg kan da fortælle dig har jeg har været i Thailand 6 (eller 7!?) gange, at jeg mødte min kone igennem noget familie, og at hun var fabriksarbejder i Bangkok, hvad der vitterligt også er helt ligegyldigt. For hun er en utroligt sød og god tøs, som jeg er helt vild med (og det er vist gengældt, fortæller mine venner mig ). Jeg har også mødt det meste af hendes familie (der var ca. 150 mennesker til vores bryllupsfest i Thailand), og alle havde kun ros om min kone (hvad man kan forvente), men de viste det også i deres handlinger (hvad der ikke kan skjules). Det med om konen kommer fra landet eller fra en bar er ikke så interessant, bare man finder den rigtige (vil dog give "landepigerne" et lille forspring ). Så her har du en meget glad kalamark, med atter idyl på hjemmefronten, der kan anbefale at man rejser rundt i Thailand, som er meget mere end bare Pattaya. Redigeret af km d. 15/09-2004 08:48 |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 16/09-2004 01:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
hej kalamark jeg skal ikke ikke kunne udtale mig om pattaya for jeg har aldrig været der men jeg har set en del af det pragtfulde land thailand er , og for den sags skyld mange andre lande det er nu sådan at det er det samme lige meget hvor man tager hen, at der er altid steder hvor der er let levende piger jeg har bare lige som dig ikke den storer lyst til at komme der mere. det er ikke fordi jeg er blevet gift elller fordi jeg er blevet hellig men bare den simple grund at jeg har prøvet det jeg skal i det meste af verden side jeg var meget ung hvilket jeg stadigvæk er, men der er en ting jeg har lært ved min fortid tillid er godt men fuld tillid er ikke smart . det kan godt være jeg engang kommer til pattaya men det skulle være når jeg har en lejlighed der er passende ![]() ![]() ![]() det er forresten ikke for at svine dig til men min afaring er som jeg ser det jo merer velhavende thai pigens famille er jo støre change er der for at pigen rejser med dig til danmark ikke for økomomien eller leve standdarden men fordi pigen holder af en.. det er hvad jeg er ude for i mit tilfælde hvis hun ikke gider at værer sammen med mig merer kan hun bare ringe hjem og få en billet hjem fra familen, og jeg er langt fra velhavende hvilket jeg tror er en fordel hvis man skal finde en fra thailand at leve med, er der ikke en ting der er bedrer ind at værer total flad for finanser og så gører det når man er meget ung, for der skiller man sig godt nok af med mange af de gavede lykke rytter, desværer ser jeg ældrer ud en jeg er men det har jeg også fået meget sjovt ud af og har nok udnyttet det en smule ![]() ![]() før i tiden altså HAA HAA ![]() .jo merer fatitig kår de kommer fra og det er ikke kun thailand det gælder men alle steder i verden, er at der er altid den der mistanke om pigen gifter sig af kærlighed eller af andrer grunde. selv det må du give mig ret i ![]() .m.v.h chang ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 16/09-2004 01:22
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Pattaya er noget forfærdeligt noget - og en hel masse andet. Der er jo et hav af udmærkede oplevelser med Pattaya som udgangspunkt. Når folk, der endnu ikke har været i Thailand (eller Pattaya) spørger mig, plejer jeg at sammenligne med vi jyder, der kommer til hovedstaden med toget. Fra hovedbanegården kan man gå ud til den side, hvor man ikke tager familien med (jeg ved godt, at der er ændret meget de senere år). Når familien er med, kan man gå ud til Tivoli-siden. Der er frit valg. Nu om dage går vi i øvrigt ofte ud til den tidligere mindre pæne side - det er jo dér, thai-butikkerne ligger. /bjarne |
|
|
|
| rejseguiden |
Lagt på d. 11/03-2006 08:32
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Jeg kommer lige fra en tur i Thailand den 7ende på 7 år og har for først gang også været i Pattaya, og da jeg er mand har jeg da været ude at se på natelivet og måske har jeg været heldig og fundet de pænere steder men pigerne barene i thailand same same overalt fra Chiang Mai i nord til Phuket i syd men pigerne de har alle været søde og nemme at omgåes. ![]() KH. Rejseguiden |
|
|
|
| rejseguiden |
Lagt på d. 11/03-2006 08:45
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Jeg mødte en sød GOGO danser i Pattaya det var skægt de to uger jeg var sammen med hende og vi har stadig kontakt, dog ikke indtil 20/3-06,da hun har en rig kunde, vi skal ikke giftes men møde hende igen det vil jeg næste gang jeg kommer til Pattaya, livet er SÅDAN og meget mere i Pattaya, så kan man ikke li' lugten i bageriet skal man holde sig derfra Men vil man ud at se Thailand, skal jeg gerne være vejviser både til slappe af ferie og til fest og farve ferie ![]() ![]()
Redigeret af rejseguiden d. 11/03-2006 08:46 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/03-2006 10:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Der er ingen ludere i Thailand, men der er mange piger, som bare har et anderledes job.........til glæde for mange ... ![]() Suk........................... ![]() Hvis man har fundet den eneste ene og lige pludselig vil konen eller manden ikke besøge Pattaya, ja så tror jeg personligt, at der stikker noget under !!! ( der stikker som regel noget under, når noget har været stukket op ) fy fy ![]() Har selv et par gode veninder i Pattaya, som er specialarbejdere... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 11/03-2006 10:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hejsa bamsen Det er ikke altid et sporsmaal om man kan lide Pattaya men mere at man kan blivet traet at byen og vise danskerne men der er jo og forskel og man er paa ferie og man bo der i laenge tid og saa sjovet er det hele ikke Kone og jeg tage da stadig til Pattay og jeg besoge ogsaa min gamle bar men kone er med hun hun kender mig for godt. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 11/03-2006 11:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
personligt gider jeg ikke og tage hen vor der er mange danskere så kan jeg jo lige sågodt blive hjemme |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 11/03-2006 11:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det har du ret i med hvis man skal kobe ind til dansk mad osv. saa bliver man nodt til at tage til storbyen. Ude er godt med hjemme er bedst Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/03-2006 11:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
1-0 til Thai-Kurt. Det er lige præcis sådan jeg har det med Pattaya, soi cowboy, Nana osv, det er sjovt engang imellem, men når man næsten bor her 365 dage om året, ja så går det sjove af det......Det bliver jo også hverdag her i Thailand. Med venlig hilsen Suk................ ![]() Rolan. Jeg kunne heller aldrig finde på at bosætte mig i en Dansk " koloni " ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 11/03-2006 11:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
rolan skrev: personligt gider jeg ikke og tage hen vor der er mange danskere så kan jeg jo lige sågodt blive hjemme Sikken en gang ævl at sige. Good For Falang ![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 11/03-2006 11:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
Good for Falang skrev: rolan skrev: personligt gider jeg ikke og tage hen vor der er mange danskere så kan jeg jo lige sågodt blive hjemme Sikken en gang ævl at sige. Good For Falang ![]() du må meget undskylde at du mener det er noget ævl men det har jo nok noget med at gøre om man respektere andre menesker jeg kunne aldrig finde på at sige at din mening var noget ævl forde du har en anden mening end mig feks er jeg heller ikke til storbyer og rejser heller ikke sådanne steder er det også noget ævl forde du er til storbyer |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 11/03-2006 14:12
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hej Good for Falang. Jeg vil gerne bede dig laese reglementet og saa rette dig efter det. Spydige og halv smarte bemaerkninger er det der er med til at oedelaegge stemningen paa siden. Clyde. Admin. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















