Se indlæg|
Skilt og ny kæreste til dk
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 07/04-2012 15:29
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
hn skrev: Webmaster skrev: girobank skrev: Det ser ikke ud til at der reelt er nogle "antenner" ude, når en dansker prøver at invitere en thaidame herop igen efter en skilsmisse. Som Clydehauman sskrivber- bare alle betingelser er opfyldt. Men jeg er heller ikke juraprofessor,men ved helt konkret at det kan lade sig gøre i virkeligheden! Selvfølgelig kan det lade sig gøre. Du får det jo nærmest til at lyde suspekt og kriminelt på den måde du udlægger det. Mener du også der er nogle som skal have "antennerne" ude hvis en københavnerne finder en ny københavner efter at have blevet skilt fra den første københavner ? Det er måske mindre opsigtvækkende hvis københavneren så finder en fra Århus eller Langeland ? Eller hvad nu hvis første kone var rødhåret, skal man så partout finde en som ikke er rødhåret for at det ikke skal virke mistænkeligt ? Jeg har ellers fået det indtryk, at alle brugere herinde skal overholde reglementet, men det gælder måske ikke Webmaster ? Fra reglementet: §2 - Forstå andre medlemmers indlæg i bedste mening. Forsøg at forstå hvad andre medlemmer mener og fortolk det i bedste mening. Virker et indlæg meningsløst, provokerende eller idiotisk ? Så læs det venligst et par gange mere, gerne med pauser mellem. Skriv så et indlæg, hvor du forsøger at finde ud af hvad det andet medlem egentlig mener. Forsøg at se helheden i tråden. Finder du en sætning som du kan hænge dig op i og kraftigt modsige - så gør ikke det!!! Du skal ikke altid regne med at alt bliver læst gennem mange gange før det bliver postet og der er mulighed for at andre medlemmer skriver forkert eller udtrykker sig uklart. §4 - Læg ikke ord i munden på folk, og stemple dem ikke for deres meninger. Du kender dine egne meninger, men ikke andres. Er du sikker på at den som poster er sådan en type, og helt sikker mener dette ? Det kan du ikke vide noget om. Udtal dig ikke om hvad andre personer mener. Spørg og lad dem selv fortælle det. §6 - Undgå billig retorik. Kan du sætte nogles synspunkter på spidsen, og få dem til at virke tåbelige ? Kan du vende ordene som nogle har postet, for at få dem til at virke meningsløse ? Kan du få det til at se ud som om nogle modsiger sig selv ? Kan du få nogle til at virke tåbelige, underlegen, dumme eller usammenhængen ? Gør det ikke.... Det eneste du vinder er en uven og det du taber er muligheden for at forstå den anden. Kan forstå at du forstår både mit og Girobanks indlæg på en helt anden måde end jeg gjorde siden du hiver de ting frem fra reglementet. Men mit indlæg til Girobank var nu reelt nok, så jeg syntes du skal lade Girobank svare på det. Og så kan du så via en PB til mig fortælle hvad din hensigt var med dit indlæg. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 07/04-2012 21:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
tick Jeg synes du skulle gå tilbage og læse mine indlæg. Og specielt hvilke udsagn jeg svarede på. Og jeg hører skam andres meninger. Men når der menes noget, der i værste fald er noget sludder,ville det så ikke være en bjørnetjeneste at undlade at nævne det? Man kan jo debattere nuancen af den grønne farve på månen. Alle har deres mening og holdning, men det bliver månen ikke grøn af, vel? |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/04-2012 04:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Man kan jo debattere nuancen af den grønne farve på månen. Alle har deres mening og holdning, men det bliver månen ikke grøn af, vel? Ja dette svar siger vel alt om hvad du mener om andre? taler til dem som om de var børn eller tåber. Og jeg hører skam andres meninger. Ja måske, men hører du efter og prøver at forstå? |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 09/04-2012 12:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
hold kæft hvor er folk dumme og høre på. Så slap dog af og lad være med de mindreværskomplekser. bare fordi man også tror man ved noget kan man ikke tåle at høre fra nogen der ved hvad de taler om jeg har fået rigtig god hjælp efter også at være forvirret først af alle mulige wannabes der ikke ville indrømme at de ikke havde en skid forstand på det de udtalte sig om det værste er sgu ikke at det er skrives alt muligt forkert. Det er at når nogen prøver at fortælle hvorfor det er forkert bliver det en gang mudderkastning og folk kan vil ikke høre efter og lære noget. De tror at deres mening altid er rigtig selvom der sidder folk som har det som arbejde og prøver at hjælpe Det er som om det er forbudt herinde at vide hvad man snakker om. Men jeg har nemlig fået hjælp til noget i ansøgning og havde jeg ikke gjort lige sådan som jeg fik afvide var det blevet et nej. Det er der sgu ingen af de der wannabes der kunne have gjort fordi de kender kun varm luft og ikke hvordan man gør rigtigt inde på kontoerne der ender sgu bare med at vi ikke kan få de rigtige råd fordi de ikke gider spilde tid her mere. og hvad har vi så tilbage? et par gamle pensionister der sidder og ikke ved en skid i virkeligheden |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 09/04-2012 13:46
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Webmaster skrev: hn skrev: Webmaster skrev: girobank skrev: Det ser ikke ud til at der reelt er nogle "antenner" ude, når en dansker prøver at invitere en thaidame herop igen efter en skilsmisse. Som Clydehauman sskrivber- bare alle betingelser er opfyldt. Men jeg er heller ikke juraprofessor,men ved helt konkret at det kan lade sig gøre i virkeligheden! Selvfølgelig kan det lade sig gøre. Du får det jo nærmest til at lyde suspekt og kriminelt på den måde du udlægger det. Mener du også der er nogle som skal have "antennerne" ude hvis en københavnerne finder en ny københavner efter at have blevet skilt fra den første københavner ? Det er måske mindre opsigtvækkende hvis københavneren så finder en fra Århus eller Langeland ? Eller hvad nu hvis første kone var rødhåret, skal man så partout finde en som ikke er rødhåret for at det ikke skal virke mistænkeligt ? Jeg har ellers fået det indtryk, at alle brugere herinde skal overholde reglementet, men det gælder måske ikke Webmaster ? Fra reglementet: §2 - Forstå andre medlemmers indlæg i bedste mening. Forsøg at forstå hvad andre medlemmer mener og fortolk det i bedste mening. Virker et indlæg meningsløst, provokerende eller idiotisk ? Så læs det venligst et par gange mere, gerne med pauser mellem. Skriv så et indlæg, hvor du forsøger at finde ud af hvad det andet medlem egentlig mener. Forsøg at se helheden i tråden. Finder du en sætning som du kan hænge dig op i og kraftigt modsige - så gør ikke det!!! Du skal ikke altid regne med at alt bliver læst gennem mange gange før det bliver postet og der er mulighed for at andre medlemmer skriver forkert eller udtrykker sig uklart. §4 - Læg ikke ord i munden på folk, og stemple dem ikke for deres meninger. Du kender dine egne meninger, men ikke andres. Er du sikker på at den som poster er sådan en type, og helt sikker mener dette ? Det kan du ikke vide noget om. Udtal dig ikke om hvad andre personer mener. Spørg og lad dem selv fortælle det. §6 - Undgå billig retorik. Kan du sætte nogles synspunkter på spidsen, og få dem til at virke tåbelige ? Kan du vende ordene som nogle har postet, for at få dem til at virke meningsløse ? Kan du få det til at se ud som om nogle modsiger sig selv ? Kan du få nogle til at virke tåbelige, underlegen, dumme eller usammenhængen ? Gør det ikke.... Det eneste du vinder er en uven og det du taber er muligheden for at forstå den anden. Kan forstå at du forstår både mit og Girobanks indlæg på en helt anden måde end jeg gjorde siden du hiver de ting frem fra reglementet. Men mit indlæg til Girobank var nu reelt nok, så jeg syntes du skal lade Girobank svare på det. Og så kan du så via en PB til mig fortælle hvad din hensigt var med dit indlæg. Kan se at du har været online så sent som idag, og at du har valgt hverken at svare herinde eller pr. PB som opfordret til. Kan så ikke tolke dit indlæg som andet end et oplæg til ballade eller som et angreb mod Admin. Du tildeles derfor en pause herinde. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 09/04-2012 14:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Jeg ved nogen vil sige, at jeg selv lagde mig ud med sudsakhon, engang for noget tid siden, pga. det kan komme til at lyde som om han svare arrogant tilbage på ens spørgsmål, som jeg ser det er det bare fordi, der er noget hjerne og erfaring bag hans svar og det er så ikke alle der lige tåler mødet, med en der har mere styr på tingene end de selv har, nogen gange er det bare nemmere at svare i Kansellisprog, tror jeg nok det hedder, giver man sig tid til at læse det og måske læse det en gang til, så kommer der ofte noget særdeles brugbart ud af det, det er det jeg er kommet frem til, læs det igen og den siver stille og roligt ind på 1.salen. Efter at jeg er begyndt at se sådan på tingene, har jeg forstået, hvor vigtigt det er for "os" på dtw at have disse "kloge hoveder" for jeg er sikker på at mange har haft og vil få glæde af "dem" Det var bare det..... Hej
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 09/04-2012 15:06
|
|
jeg kan kun give dig ret flyer jeg havde også lidt svært ved at forst hvorfor jeg skulle gøre som jeg fik råd om. der er så mange detaljer og mister man bare en eneste har man et problem jeg trorde sgu selv at jeg selv kunne læse hvad der stod i loven og forstod ikke at kontoerne gjorde alt muligt der ikke stod der. jeg fik afvide at jeg skulle lade være med at være sur over alt det lort man skulle skrive og oplyse men bare gøre og skrive sådan her. fik også en god forklaring hvorfor man skulle skrive sådan da jeg spurgte igen det kan nogen gange være lidt svært at forstå hvorfor det er sådan men jeg er kommet at tænke det er ligemeget bare man får gjort det rigtigt og da min kone ikke forstod en disse kunne sudsakhon sgu også forklare det til hende på totalt flydende thai. hun trode han var thai som sagt det er 2. gang jeg har fået hjælp og det ville sku være ærgligt hvis man bare skulle nojes med en masse der bare har en mening men ingen viden |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 09/04-2012 15:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
poom skrev: jeg kan kun give dig ret flyer jeg havde også lidt svært ved at forst hvorfor jeg skulle gøre som jeg fik råd om. der er så mange detaljer og mister man bare en eneste har man et problem jeg trorde sgu selv at jeg selv kunne læse hvad der stod i loven og forstod ikke at kontoerne gjorde alt muligt der ikke stod der. jeg fik afvide at jeg skulle lade være med at være sur over alt det lort man skulle skrive og oplyse men bare gøre og skrive sådan her. fik også en god forklaring hvorfor man skulle skrive sådan da jeg spurgte igen det kan nogen gange være lidt svært at forstå hvorfor det er sådan men jeg er kommet at tænke det er ligemeget bare man får gjort det rigtigt og da min kone ikke forstod en disse kunne sudsakhon sgu også forklare det til hende på totalt flydende thai. hun trode han var thai som sagt det er 2. gang jeg har fået hjælp og det ville sku være ærgligt hvis man bare skulle nojes med en masse der bare har en mening men ingen viden Ja. rigtigt godt man kan få råd og vejledning. Og man kan endda spørge i PB'er ofte.( og faktisk kunne tråden stoppe der så) men det kan ofte glide af sporet anyway. Selv kan jeg godt forstå nogen i at følge mig truffet, hvis nogen lufter sin egen erfaring(taler ikke om egen mening), Så kan det ske man bliver svaret i expert sprog, og slutteligt drejes det hele over i lovform hvor ikke lægfolk jo altid kommer til kort. Langt fra orindelige indlæg om egne erfaring. Men kan kan da kun anbefale at bruge experterne i tilfælde af man er i tvivl. syntes thai kultur er anderledes på dette punkt: undgå konfrontationen hvis man tror, man ikke kan blive enige på forhånd og /eller undgå andre mister ansigt i offentligheden. Her adskiller vi os vel væsentligt i vores vestlige kultur (mig selv inc) Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
|
Lagt på d. 09/04-2012 15:30
|
|
laodenmark skrev: poom skrev: jeg kan kun give dig ret flyer jeg havde også lidt svært ved at forst hvorfor jeg skulle gøre som jeg fik råd om. der er så mange detaljer og mister man bare en eneste har man et problem jeg trorde sgu selv at jeg selv kunne læse hvad der stod i loven og forstod ikke at kontoerne gjorde alt muligt der ikke stod der. jeg fik afvide at jeg skulle lade være med at være sur over alt det lort man skulle skrive og oplyse men bare gøre og skrive sådan her. fik også en god forklaring hvorfor man skulle skrive sådan da jeg spurgte igen det kan nogen gange være lidt svært at forstå hvorfor det er sådan men jeg er kommet at tænke det er ligemeget bare man får gjort det rigtigt og da min kone ikke forstod en disse kunne sudsakhon sgu også forklare det til hende på totalt flydende thai. hun trode han var thai som sagt det er 2. gang jeg har fået hjælp og det ville sku være ærgligt hvis man bare skulle nojes med en masse der bare har en mening men ingen viden Ja. rigtigt godt man kan få råd og vejledning. Og man kan endda spørge i PB'er ofte.( og faktisk kunne tråden stoppe der så) men det kan ofte glide af sporet anyway. Selv kan jeg godt forstå nogen i at følge mig truffet, hvis nogen lufter sin egen erfaring(taler ikke om egen mening), Så kan det ske man bliver svaret i expert sprog, og slutteligt drejes det hele over i lovform hvor ikke lægfolk jo altid kommer til kort. Langt fra orindelige indlæg om egne erfaring. Men kan kan da kun anbefale at bruge experterne i tilfælde af man er i tvivl. syntes thai kultur er anderledes på dette punkt: undgå konfrontationen hvis man tror, man ikke kan blive enige på forhånd og /eller undgå andre mister ansigt i offentligheden. Her adskiller vi os vel væsentligt i vores vestlige kultur (mig selv inc) Det kunne jo løses meget nemt, med en forumtråd, juristen har ordet. Så er alle andre fri for, at tro det er en åben debat. |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 09/04-2012 15:44
|
|
I kunne jo også bare holde op med at dreje tråden af sporet med alt det lort der lukkes ud og respektere svaret Jeg har læst tidligere tråde og det er fordi man provokere med alt muligt og bare nægter at accetpere at man ikke har ret i noget man ikke engang ved ret meget om Jeg tror sgu bare det er ren misundelse og mindreværskomplekser det er jo ikke sjovt med en åben debat når der bliver skrevet noget direkte forkert og man ikke kan acceptere at der så svares der er måske en grund til at der svares i lovform så lækfolk kommer til kort, det er fordi lækfolk måske ikke ved så meget og når de tror de ved noget kan de ikke lide at få svar |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/04-2012 16:05
|
|
poom skrev: I kunne jo også bare holde op med at dreje tråden af sporet med alt det lort der lukkes ud og respektere svaret Jeg har læst tidligere tråde og det er fordi man provokere med alt muligt og bare nægter at accetpere at man ikke har ret i noget man ikke engang ved ret meget om Jeg tror sgu bare det er ren misundelse og mindreværskomplekser det er jo ikke sjovt med en åben debat når der bliver skrevet noget direkte forkert og man ikke kan acceptere at der så svares der er måske en grund til at der svares i lovform så lækfolk kommer til kort, det er fordi lækfolk måske ikke ved så meget og når de tror de ved noget kan de ikke lide at få svar Senest aktive debatemner Hvis jeg forstår det her rigtig er det et åbent debatforum, hvor alle skulle have lov til at tilkendegive deres meninger, ellers har jeg da misforstået noget. Så kan vi altid debattere hvem der har størst problem med at forstå, hvad der bliver sagt og skrevet. Og Clyde skrev vel det tydeligste og mest letlæselige svar på spørgsmålet, så hvad galt var der i at foreksempel jeg godkendte det som rigtig efter min opfattelse. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 09/04-2012 16:21
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Kan ikke forstaa hvorfor det er saa svaert. Hvis manden er lovformeligt skilt osv skulle der vel ikke vaere noget til hinder for at han kan faa en ny kaereste til Danmark. Sikke en masse ballade omkring en enkelt sag. |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 09/04-2012 16:24
|
|
hvad nytter det at have en mening og debatterer når man ikke vil indrømme at man skriver forkert. jeg har lige læst tråden igen og det er vist 2, gang du hentyder til clyde men det var vel heller ikke ham der fatter balle vel? og jeg kan heller ikke se at clyde svare på de detaljer der er vigtige man kan læse er vigtige når man læser det hele. jeg tror du er en af de der så opblæst at du bare ikke vil indrømme at der er nogen der kan noget du ikke kan og hvad rager det så mig at I er sådan? Det er fordi det sgu er JER der kører det hele af sporet hver gang med at være så påståelige og ikke bare accepteter at have taget fejl |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 09/04-2012 16:38
|
|
hugoboerge skrev: Kan ikke forstaa hvorfor det er saa svaert. Hvis manden er lovformeligt skilt osv skulle der vel ikke vaere noget til hinder for at han kan faa en ny kaereste til Danmark. Sikke en masse ballade omkring en enkelt sag. Nej det burde vel være svaret i nøddeskal. Altså vel omtrent som om det er første gange man er udsat for det. Altså samme krav. måske de kunne være mere mistænkelige i vurderingerne hvis der var kort imellem så det ikke er 'pro forma' Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 09/04-2012 16:53
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Jeg tror at det nogle prøver at sige er at det ville være rart med indlæg skrevet i et sprog der kan forstås af alle. Forstår man ikke hvad en anden mener eller siger må man sige til og vedkommende må så forsøge at udtrykke sig tydligere. Vi læser og forstår ikke alt på samme måde, gjorde vi det var der ikke brug for jurister og juristerne ville ikke have noget at skændes om. Jeg ser også ret ofte at der bliver diktet videre på stillede spørgsmål således at der bliver svaret på ting der ikke var i spørgsmålet og dermed drejer debatten ud på et sidespor.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 09/04-2012 17:00
|
|
hugoboerge: Kan ikke forstaa hvorfor det er saa svaert. Hvis manden er lovformeligt skilt osv skulle der vel ikke vaere noget til hinder for at han kan faa en ny kaereste til Danmark. Sikke en masse ballade omkring en enkelt sag. Det er du heller ikke den eneste der ikke kan forstå.. Og jeg kan godt forså, at du er forvirret. Men sådan er virkeligheden bare ikke. Hvordan er virkeligheden så? Det er som jeg har beskrevet (dog ikke udtømmende mht. alle forhold) i denne tråd. Desværre er der et par brugere, der med sikker nævenyttighed bare ikke KAN acceptere, at tingene ikke hænger sammen som de tror. Og f.eks sidder tilbage med samme, fejlagtige, opfattelse som du har beskrevet her. Det afsporer desværre tråden (igen) at der efter et konkret svar på et problem, skal bruges 20 indlæg til at mundhugges med et par brugere, der bare nægter at acceptere ovenstående. Der er virkelig mange her på DTW, der har gode og korrekte svar på andre brugeres problemer. Desværre er der også nogen, der bare ikke VIL acceptere, at det de skriver i værste fald kan betyde at man får et afslag for en ansøgning man håbede bare ville være problemfri. Hvis man ikke er opmærksom på de faldgruber, der kan være, og TAGER HØJDE for disse, kan man blive slemt skuffet. Og jeg synes det ville være rigtigt ærgeligt, hvis disse forhold man skal tage højde for og styre udenom, bliver snakket i sænk fordi alle mulige uden den rigtige indsigt nægter at acceptere at de tager fejl. Debatter bare, men forstå dog, hvis det er noget sludder eller fejlopfattet, der skrives. Og hvorfor ender det i lovstof-snak? Ja, spørger du ind til detaljerne om hvad din mekaniker har lavet i motoren, så lad være med at brokke dig over at han taler skruer og møtrikker!!!!! |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/04-2012 17:06
|
|
poom skrev: hvad nytter det at have en mening og debatterer når man ikke vil indrømme at man skriver forkert. jeg har lige læst tråden igen og det er vist 2, gang du hentyder til clyde men det var vel heller ikke ham der fatter balle vel? og jeg kan heller ikke se at clyde svare på de detaljer der er vigtige man kan læse er vigtige når man læser det hele. jeg tror du er en af de der så opblæst at du bare ikke vil indrømme at der er nogen der kan noget du ikke kan og hvad rager det så mig at I er sådan? Det er fordi det sgu er JER der kører det hele af sporet hver gang med at være så påståelige og ikke bare accepteter at have taget fejl Ja ja, hvordan svarer man forkert på om man må gifte sig igen når man er blevet skilt? Kære alle Kan jeg som skilt få en ny kæreste til Danmark? Min x-kone har boet 10 år i Dk, har opholdstilladelse, ny mand og egen forretning. Hvad siger reglerne her? Har man lov at forsøge hele turen igen med en anden Thai? jeg tror du er en af de der så opblæst at du bare ikke vil indrømme at der er nogen der kan noget du ikke kan Og desværre beviser du virkelig, at debat om et emne ikke lige er din stærke side. Og du har ganske ret, jeg kan ikke fremstille en atombombe, hvis det er det du tænker på. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/04-2012 17:12
|
|
Indtil flere ganske almindelige DTW medlemmer har givet ganske udmærkede svar på trådstarterens spørgsmål, alligevel skal/ vil du ind at give dit besyv med alting. Nedenstående var hvad du bl.a.svinede mig til med? Måske reguleret i værgemålsloven..?????? Du tror åbenbart at alle andre herinde er komplette fjolser og bare skal nedgøres med nedladende smarte bemærkninger fra din side. |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 09/04-2012 17:18
|
|
ok. medgivet det er en lang tråd frem og tilbage ud/ind fra det adspurgte. Spørgeren spørger direkte er der noget specielt der gælder anden gang man vil binge en herop ? formoder spørgeren kender til alm prsksis. da han jo har været møllen igennem. (dog kan der være ændren noget siden dengang) Så kommer spørgsmålet hvordan en gang nr 2. Altså er der noget som adskiler sig fra første gang. og hvis det er tilfældet hvad skal man så være opmærksom på og f.eks Clyde har givet et svar i sit første indlæg som ser brugbart ud. Men igen spørgeren har vel adspurgt i Pb hvis ikke han har fået det på plads allerede. God påske . Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 09/04-2012 17:34
|
|
I VIL simpelthen bare ikke stoppe, vel? jeg synes det er synd for seriøse DTW brugere, at skal hives gennem jeres utålelige nævenyttighed. I hverken KAN eller VIL forstå, trods mange forgæves forsøg på at forklare HVAD der er galt. Der er jo slet ikke emnet, I ønsker at diskutere, det fremstår vist ret tydeligt efterhånden Og tilbage til tråden: Håber, at trådstarter kan finde hoved og hale i alt dette |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.