Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
På egne ben i Thailand. HJÆLP!
|
|
| TigerZ |
Lagt på d. 18/04-2012 21:19
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Koh Chang ligger hvad 4 timer fra pattaya? Er en super fed Ø, der endnu ikke har opnået mainstream status ala phuket/samui/krabi. Derudover har det noget af det bedste snorkling, jeg har prøvet i Thailand. Khao San vil i helt sikkert syntes er fedt. Super fedt for de fleste i alderen 18-30 år, party døgnet rundt. Men opfør jer fornuftigt stedet er også fyldt med hustlers af den ene eller anden art. Mens i er i Bangkok, og er piger der gerne vil shoppe, bør i tage i Siam Paragon og MBK der ligger op og ned af hinanden. Det ene er syg luksus og skide dyrt, men dog klart oplevelsen værd. MBK er det modsatte, men stadigt oplevelsen værd. Så er der også Chatu Chak Market, et af de største markeder i Asien. Der kan købes alt, fra biller til gamle restaureret amerikanske biler. God Tur |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/04-2012 22:01
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
TigerZ skrev: Mens i er i Bangkok, og er piger der gerne vil shoppe, bør i tage i Siam Paragon og MBK der ligger op og ned af hinanden. Det ene er syg luksus og skide dyrt, men dog klart oplevelsen værd. MBK er det modsatte, men stadigt oplevelsen værd. Jeg er helt enig. Siam Paragon er vild luksus, og en oplevelse værd. men dog også mere end det. Inde i Paragon er der et "selvstændigt" Department Store på flere etager, lidt a la Magasin. Hvis man går efter mærkevarer i jeans osv, også moderne asiatisk og thai design, er det et godt sted at shoppe og generelt, men ikke altid, meget billigere end i Danmark. Man finder ting som slet ikke er kommet til DK endnu eller slet ikke kommer her til landet også i varemærker. Selvom de har tøj til alle segmenter, er det et godt sted at handle hvis man går efter et moderne og mere ungdommeligt design. Jeg er ofte blevet spurgt hvor jeg har købt en t-shirt, skjorte eller jeans og har jo så måtte svare Siam Paragon, Bangkok. Det kan godt være at man kan finde varerne lidt billigere andre steder, men de har næsten altid Sale, og jeg har fundet at varerne koster nogenlunde det samme som i Central butikkerne i Bangkok, hvis de da findes der. Redigeret af natty d. 18/04-2012 22:16 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 18/04-2012 22:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
jydetampen skrev: Helt utrolig at du vil se mere af thailand,nu hvor du har en venninde med og ikke når du har været der med dine forældre,men siger måske mere om forældrene end dig. jeg tror Kanika prøver at finde en mere ungdommelig tilgang til Thailand, i stedet for at rejse med hendes forældre, som har haft fast bopæl i Pattaya i et 1/4 århundrede...faktist før det blev til Thailands sex mekka.. ![]() lung |
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 18/04-2012 23:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
lung skrev: jydetampen skrev: Helt utrolig at du vil se mere af thailand,nu hvor du har en venninde med og ikke når du har været der med dine forældre,men siger måske mere om forældrene end dig. jeg tror Kanika prøver at finde en mere ungdommelig tilgang til Thailand, i stedet for at rejse med hendes forældre, som har haft fast bopæl i Pattaya i et 1/4 århundrede...faktist før det blev til Thailands sex mekka.. ![]() lung Så er jeg bange for du må enten regne forkert eller ikke hørt efter i historie time hvad ang thalilands sex mekka!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/04-2012 23:29
|
jydetampen skrev: lung skrev: jydetampen skrev: Helt utrolig at du vil se mere af thailand,nu hvor du har en venninde med og ikke når du har været der med dine forældre,men siger måske mere om forældrene end dig. jeg tror Kanika prøver at finde en mere ungdommelig tilgang til Thailand, i stedet for at rejse med hendes forældre, som har haft fast bopæl i Pattaya i et 1/4 århundrede...faktist før det blev til Thailands sex mekka.. ![]() lung Så er jeg bange for du må enten regne forkert eller ikke hørt efter i historie time hvad ang thalilands sex mekka!!!!!!!!!!!!!!! Hvor er det dog ligegyldigt hvorfor Kanika er kommet meget i Pattaya pga. af familie, hvornår Pattaya blev et sexmekka og for eller imod Pattaya. Hold dog tråden om at Kanika ønsker og søger råd til at opleve noget andet, og som Lung skriver mere ungdommeligt og anderledes end det sædvanlige. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 18/04-2012 23:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
Så er jeg bange for du må enten regne forkert eller ikke hørt efter i historie time hvad ang thalilands sex mekka!!!!!!!!!!!!!!! ved du noget, så kom med det....spcielt et godt råd til Kanika....det er det tråden handler om... desværre tror jeg der mangler unge mennesker herinde der vil dele erfaring med den måde de oplever Thailand på. de sædvanlige meninger kender vi jo..(fra de gamle kloge røvhuller) lung Redigeret af lung d. 18/04-2012 23:57 |
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 19/04-2012 00:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
lung skrev: Så er jeg bange for du må enten regne forkert eller ikke hørt efter i historie time hvad ang thalilands sex mekka!!!!!!!!!!!!!!! ved du noget, så kom med det....spcielt et godt råd til Kanika....det er det tråden handler om... desværre tror jeg der mangler unge mennesker herinde der vil dele erfaring med den måde de oplever Thailand på. de sædvanlige meninger kender vi jo..(fra de gamle kloge røvhuller) lung ups hvor blev dit råd til Kanika af???????????????. |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 19/04-2012 02:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
Jeg syntes inden man begynder at dømme kanika's forældre ligesom skal slå koldt vand i blodet. Jeg kender dem begge 2 faren bedre end moderen og er der nogen som er glade og stolte og stoler på deres børn så er det nok dem. Så dejligt at se der er nogen der stoler på at de nok skal passe på dem selv og ved også at Kanika bare skal ringe en gang så står hendes far der som et søm. Hvordan var vi selv i den alder vi ville da også ud og se noget andet end bare lige vesterhavet, var selv 20 år da jeg forlod Danmark og har kun boet der 1 år siden. Så kan da kun sige til de unge mennesker spring ud i det og få en på opleveren tiden kan hurtigt komme hvor familie, børn, uddannelse er det der står på programmet. Og som andre også skriver herinde så er der masser af se på og opleve og tit nok også lidt mere spændene og sjovere end at have forældrene med. Selvom jeg tror og ved at Kanika nok har været mere i Thailand i sit unge liv end mange af os andre herinde. Kanika kan du hilse din gamle far fra hans ven i Nuuk og sige hvis han er dernde i December kigger jeg forbi. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/04-2012 03:54
|
jydetampen skrev: lung skrev: Så er jeg bange for du må enten regne forkert eller ikke hørt efter i historie time hvad ang thalilands sex mekka!!!!!!!!!!!!!!! ved du noget, så kom med det....spcielt et godt råd til Kanika....det er det tråden handler om... desværre tror jeg der mangler unge mennesker herinde der vil dele erfaring med den måde de oplever Thailand på. de sædvanlige meninger kender vi jo..(fra de gamle kloge røvhuller) lung ups hvor blev dit råd til Kanika af???????????????. Og hvor blev dit råd lige af, men det kan jo være at du ikke har nogen overhovedet. Men hvorfor prøver du så at afspore tråden allerede i svar 2, med en dumsmart bemærkning? Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 19/04-2012 08:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
BØRNEHAVE!!
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/04-2012 10:43
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hey, kom så lige tilbage til udgangspunktet i tråden og få styr på den tone i snakker til hinanden i. Vi gider ikke se den slags her på siden. Tak. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/04-2012 18:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
natty skrev: Da I er unge, vil mit forslag være at tage til Koh Samet, og feste igennem med de andre unge thaier og vesterlændinge. Mener også jeg har set skilte ved diverse bungalower om snorklingture. Om ikke andet er det tæt på Pattaya. :-) Jeg var på Samet for 6 år siden i 3-4 dage, det var bare for afslapning , god mad og badestrand, men fester var der ingen af, det er meget stille der, det er da kun for romantikere...ikke for unge der vil feste. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/04-2012 18:43
|
Soi7 skrev: natty skrev: Da I er unge, vil mit forslag være at tage til Koh Samet, og feste igennem med de andre unge thaier og vesterlændinge. Mener også jeg har set skilte ved diverse bungalower om snorklingture. Om ikke andet er det tæt på Pattaya. :-) Jeg var på Samet for 6 år siden i 3-4 dage, det var bare for afslapning , god mad og badestrand, men fester var der ingen af, det er meget stille der, det er da kun for romantikere...ikke for unge der vil feste. Jo da, på Silver Sand Beach, mener jeg det hedder, er der et åbent strand disco, hvor der bliver festet, drukket og danset igennem. Der er specielt i weekenden pakket på dansegulvet. Det kan være ret sjovt, med lokale fra øen, unge fra Bangkok, glædespiger på weekend fri fra Pattaya, og som lige pludselig danser på en anden måde, end de gør til daglig, katoys, unge backpackers og andet godtfolk, men alle med et stort smil på læben. Men du har da ret Soi7, øen er også til dem som søger afslapning og romantik. Ha' en god aften
Redigeret af natty d. 19/04-2012 18:49 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 19/04-2012 18:52
|
|
Jeg boede faktisk lige der ved Silver sand, og der var underholdning på stranden med lidt sjov, men ikke noget vildt. Jeg boede på Silver sand hotel, dejligt sted, bongalov lige ned til stranden, ren afslapning osv, men mega stille iforhold til PTY. ( og ingen gogo barer og tøser...), så godt jeg havde en lille model fra PTY med , men det er ikke et feststed efter min oplevelse. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/04-2012 19:09
|
Soi7 skrev: Jeg boede faktisk lige der ved Silver sand, og der var underholdning på stranden med lidt sjov, men ikke noget vildt. Jeg boede på Silver sand hotel, dejligt sted, bongalov lige ned til stranden, ren afslapning osv, men mega stille iforhold til PTY. ( og ingen gogo barer og tøser...) Mærkeligt at man kan opleve det så forskelligt. ![]() Så forstår jeg ikke hvorfra de dunkende bas lyde kommer fra, når jeg efter en tur til Silver, sidder på min bungalows terasse på Tubtim stranden, lige syd fra Ao Phai (Silver Sand). Og nej Koh Samet er gudskelov ikke Pattaya, med gogo barer, dem jeg skrev om, har jo netop fri fra det sædvanlige når de er taget derned. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/04-2012 20:12
|
Men jeg er åbenbart ikke den eneste med min opfattelse. Fra Tripadvisor: "beach, food, disco, more food, drinks," "loud music from disco but it didnt bother us..." "chose a room at the back as there is a big disco at the front which is really loud!" "even in garden room there was alot of noise from the partying on the beach" "and at night the bar is the most active on the island yet still laid back" "The nightlife was also good with busy bars and lots of people" "If you do not like noise in the evening and especially on the weekends until in the morning, you should find a hotel not located on Silver Sand beach as it is the most popular getaway for Bangkokians and Expats." "Silver Sands is really the nightlife spot for Samet, especially after hours" "The Location is very good though - if you like to party late into the evening on the weekends ( which is when most of the locals visit samet). However be prepared for the noise as the main 'outdoor' disco / bar is located here " "Samed is known for the parties and nightlife and this part of the island is where you want to be. This resort attracts tourist from other resorts and guest houses in the evening and they have decent music and bar and it is was packed on both the night we were on the island." Fortsæt selv: http://www.tripad...ml#REVIEWS Redigeret af natty d. 19/04-2012 20:23 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 19/04-2012 20:24
|
|
Min oplevelse var en helt anden.......men jeg er også vant til PTY og Bkk, og Samet er ingenting ved siden af ......ikke da jeg var der, men det var også kun 3-4 dage, jeg gider ikke tage dertil igen, meget kedeligt sted. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.