Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Køreskole
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 30/04-2012 09:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
kimkingo skrev: Tror det er lidt mere idag. 50 eller 100 kr. Måske ![]() Det er ikke så meget prisen, men mere tiden. Her hvor vi bor, skal vi først tage fri fra arbejde, derefter kører 20 km til kommunen, og tilbage igen. Det vil vi ikke spilde en feriedag på. ![]() æhh, hvor lang tid tager det lige, at køre 40 km. med mindre det er på cykel!! ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/04-2012 11:25
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Nogen regler aendres, andre goer ikke, saa jeg kommer med et forslag og saadan er det. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/04-2012 12:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
AL 48 skrev: ...................................................... Prøv at spørge Lung Yao, han har før undersøgt det: http://www.thaifo...&pid=70975 Desvære har jeg ikke kunne få kontakt med hendes søster for at høre om hun stadigt var kørelærer. Med skal forsøg igen eller ville jeg spørge "slænget" i Ban Gaw, hvordan de fik deres kørekort og hvordan foregik kørelektionerne. Deres dansk kundskaber (selv efter 17-20 ophold i DK) er yderst begrænset. Dog ved jeg at til den teori prøve fik de assistance til oversættelse af spørgsmålerne . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/04-2012 12:09
|
|
sudsakhon skrev: Det ville undre mig, hvis hun ikke har været oppe til en køreprøve. Man kan ikke "veksle" et kørekort, direkte Helt rigtigt skulle der havde stået : Man kan ikke MERE "veksle" et kørekort, direkte. For det fik Jeg, men OK det var også i 1966, hvor efter at have kørt med Internationalt kørekort i 1 år, fik jeg den ombyttet. Ydermere var reglerne så "bureaukratiske" og firkantet at jeg fik kørekort til Motorcykel samtidigt, for det stod også på mit Int.kørekort. Alle forsøg for at forklare dem at da jeg fik kørekort i 1962 til bil, fik man per automatik lov til at køre scooter men kun op til 125CC . I dag kan Jeg fræse rund på en 1000CC uden at nogen kan gøre indsigelser. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 30/04-2012 12:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Under alle omstændigheder er det i 2012 fuldstændigt ligegyldigt hvad man har oplevet at kunne for 26 år siden.. Det kan man da sige sig selv.. Og 1966 er stort set lige så interessant som 1986.. Var der overhovedet opfundet gummidæk til biler den gang, eller var de stadig hestetrukne? ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/04-2012 12:31
|
|
sudsakhon skrev: Under alle omstændigheder er det i 2012 fuldstændigt ligegyldigt hvad man har oplevet at kunne for 26 år siden.. Det kan man da sige sig selv.. Og 1966 er stort set lige så interessant som 1986.. Var der overhovedet opfundet gummidæk til biler den gang, eller var de stadig hestetrukne? ![]() Er du "bimmer" mand, kun Æsel drevet, muldyr drevet for middel klassen og de velhavende havde Hestetrukne. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/04-2012 12:34
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
sudsakhon skrev: Under alle omstændigheder er det i 2012 fuldstændigt ligegyldigt hvad man har oplevet at kunne for 26 år siden.. Det kan man da sige sig selv.. Og 1966 er stort set lige så interessant som 1986.. Var der overhovedet opfundet gummidæk til biler den gang, eller var de stadig hestetrukne? ![]() Du har lov til at vaere klog i dine egne oejne og som du sikkert ved (eller du ved maaske ikke saa meget naar det kommer til stykket) saa er der gamle regler som gaelder den dag i dag, nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men det kan ogsaa vaere ligegyldigt, dit svar er fuldstaendig urelevant. Mig bekendt er der noget der hedder det danske riges grundlov og hvis jeg ikke tager meget fejl er der sikkert nogle gamle regler i den som stadigvaek gaelder i dag eller er den skrevet helt om ? Vi har ogsaa de 10 bud (hvis du kender dem ?) men der er ikke mange der overholder dem, men det er gamle regler som gaelder den dag i dag. Saa hold op med at hovere over hvad der skete i 1966 og 1986. Jeg personligt har et livstid koerekort her i Thailand og her har reglerne aendret sig, for det kan man ikke faa mere. Men mit gaelder stadigvaek. Saa nu Sudsakhon kan du saa kigge i dine lovboeger om det saa er rigtigt eller ej. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.