Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Sæt de gamle i fængsel
|
|
| maichai |
Lagt på d. 02/05-2012 19:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 277 |
patirak skrev: Jeg foreslår at alle medlemmer her på DTW mødes til en bokseturnering, hvor vi får mulighed for at gennembanke hinanden. Kan sagtens finde et sted med en boksering her i BKK, som vi kan leje for små penge... Sig til hvis jeg skal finde stedet... Skal det være Muraithai eller erupæisk boksning vi så kommer til at overvære Jeg håber på lidt god gammeldags boksning jeg er ved at være lidt træt af musikken ved Muraithai stævnerMen sælvfølgelig kommer jeg da til stævnet nu vil jeg nemlig også se blod MVH MAICHAI ![]() Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/05-2012 19:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Æres den, som æres bør: "Sæt de gamle i fængsel" kommer fra forfatteren og tidligere kriminalassistent Tove Nielsen's' hånd. Hun er nok temmelig ligeglad med at 'poom' glemte at angive kilden, idet hun døde i 2009. Men her er hendes reaktion, da en politiker brugte hendes arbejde (uden tilladelse) i et indlæg i en netdebat på 'Nordvestnyt.dk': Citat: "Nu er det jo altså ikke Rudy Rune eller nogen anden, der har skrevet indlægget "Sæt de gamle i fængsel." Det er skrevet af mig i februar måned 2001 og bragt i BT som kronik mod betaling. I marts måned er det bragt i Vejle Amts Folkeblad i forbindelse med, at jeg holdt et foredrag med samme titel i Vejle. I september måned 2001 blev det af Svend Heiselberg fra Venstre læst op ( med tilladelse fra mig) på Venstres landsmøde, hvilket fremgår af Videooptagelser fra samme. I de forløbne år har den så været vidt omkring, hvilket jeg ikke har noget imod, siden problematikken åbenbart er evigt ung, - dog synes jeg nu nok, at jeg dog måtte have lov til at have æren for mit eget arbejde. Gud ved hvor mange har i tidens løb taget patent på indlægget og hævdet, at det var deres eget. Gu' er det ej. Det er mit. Og jeg har ophavsret til det. At almindelige mennesker bruger det, jeg har lavet, er mig kun til glæde, - men det er lidt usselt, at politikere f.eks. står frem og lader, som om de selv har skrevet det. Man kunne vel som det mindste huske at angive kilde som er:" Tove Nielsen for BT, 2001." m.v.h. Tove Nielsen, forfatter. http://www.nordve...ikel/18469 [url][/url] Redigeret af d. 02/05-2012 19:51 |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 02/05-2012 19:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
tak PR52, tove nielsen beskriver præcist hvad jeg mente, længere er den såmænd ikke ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 02/05-2012 20:14
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Tjah, jeg synes nu også det er en uvane at man sakser eller kopierer tekst uden at henvise til forfatteren med et link, eller nævne at man har fundet det på fjæsbog. Det er bare almindelig netetikette. Jeg kan da godt forstå at hende Tove Nielsen, blev lidt sur over at det blev brugt uden hendes tilladelse og at man ikke henviste til hende. Copyright gælder faktisk også på internettet, selvom det desværre ofte glemmes. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 02/05-2012 20:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
At almindelige mennesker bruger det, jeg har lavet, er mig kun til glæde men det er også lige meget. dingdong og hans kamp mod andre er sgu da bare for at hævde sig selv prøv lige at læse alt igennem her i sjove ting..NÅ?? hvor mange skriver lige hvor de har fundet deres jokes. hvor øffer du ikke op til alle her? det kan godt være at jeg ikke er intelligent nok til at skrive det men det behøver jeg ikke dig til at sige man kan bare læse hvad du har skrevet her på DTW så ved man hvad du er ude på. bare at lave ballade bare se her..en stinker her som er hamrnde lige meget og en sviner i tråd om oversættelse. du kan ikke en skid selv men kan godt lide at svine folk til som kan, kunne du selv oversætte. nej gu ku du ej, du aner ikke en hat om det og du kunne sgu bare lade vær med at læse her hvis du ville vide hvor det kom fra ku du spørge ,m en der er lige meget nu kan du bruge resten af aftenen på og skrive til alle de andre der har postet i sjove ting hvorfor de pynter sig med låndte fjer. ellers ved man jo bare at du kun er ude på ballade. det er sgu ikke derfor man gider skrive på DTW..for at høre dingdong lukke lort ud |
|
|
|
| tingtong |
Lagt på d. 02/05-2012 20:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 223 |
ingen grund til at kommentere yderligere, du har klaret det så flot selv, ha' en god dag/aften |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 02/05-2012 21:43
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hallo, få nu stoppet de hundeslagsmål herinde. Idéen med siden er ikke at siden skal være et sted hvor der er gang i den, men en side hvor vi kan spørge, hjælpe, rådgive og dele erfaringer mv. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Skal det være Muraithai eller erupæisk boksning vi så kommer til at overvære
Jeg håber på lidt god gammeldags boksning jeg er ved at være lidt træt af musikken ved Muraithai stævner