Se indlæg
 Udskriv debat
Austrian Air
SteenJ
Jeg vil godt vide, hvordan det er med tiden til flyskift i VIENNA airport, Østrig.
Der er ventetid i Østrig på 1,5 time. Er det tid nok?
Hilsen
Steen
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Frank
Vi prøvede for ni år siden, da var det rigeligt. Men det er jo lang tid siden, og nu kan man muligvis ikke sparke sig frem for toldfri butikker som i København.Smile

sjusju
Det er tæt på man kommer til at kede sig. Det meste er lukket og der jo kun et par hundrede meter fra den ene ene til den anden. Så det er rigeligt tid. Når man skal hjem kan man måske få problemer da der jo skal tjekkes pas. Har rejset med dem 5-6 gange og kun været lidt nervøs en gang.

natty
Fløj med dem for et par år siden, og der var absolut ingen problemer i transit. Det var vist som du skriver 1 time 30 minutter. Vi ventede endda lidt på forsinkede passagerer fra et andet fly. Jeg tror endda at der kun var 1 time i transit på hjemrejsen.
Nem og lille lufthavn.
Min fornemmelse er, at det er et ordentligt selskab, så hvis der bliver "kuk" i rejseplanen skal de nok hjælpe jer, selvom det selvfølgelig er irriterende.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Pescator
Ja, kein problem der, de ejes jo nu 100% af Lufthansa, så det kører vel på typisk Germansk grundig vis?

Har fløjet med dem mange gange, og det er OK, især den korte transit tid.

Bedre end at vente 5-6 timer andre steder.

Swiss Air har samme korte transit, ejes også af Lufthansa...
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

SteenJ
SteenJ skrev:

Jeg vil godt vide, hvordan det er med tiden til flyskift i VIENNA airport, Østrig.
Der er ventetid i Østrig på 1,5 time. Er det tid nok?
Hilsen
Steen

Jeg siger tak for svarene.
Hilsen
SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

sony
Ja Austrian Air er da langt bedre at foretrække end sas, de ved da i det mindste hvordan man giver en service. Så skidt med der er en lille mellemlanding, det eneste jeg syntes der er surt er at man skal igennem kontrol 2 gange, så man skal tømme tasker og af med livrem.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: