Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Netkort til mobiltelefon
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 02/06-2012 08:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
THansen skrev: cesse skrev: Det var så også grunden til, at jeg nævnte det i et tidligere indlæg. Grunden til at jeg spurgte til hvorfor en telefon du har er at alle teleselskaber har 3G men de har forskellige bredbåndslengder på deres net og da alle telefoner ikke har alle bredbåndslengder kan der være et problem med hastighedenGå hen til et sted hvor der er alle de store teleshopper så du kan spørge dem alle hvad der er bedst Der kan du også skifte selskab og beholde dit gamle nr. Hilsen Cesse HTC Wildfire S understøtter 'kun' 3G på 900 og 2100 MHz båndet, og det er fint nok i Danmark, men virker ikke på dtac's net hvor 3G kører på 850 MHz båndet. Er du sikker på det? Under tekniske specifikationer står det den også kan køre GSM850. Jeg har aldrig haft problemer med min i Thailand.... |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 02/06-2012 09:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
Peder1968 Du kan altid få en telefon til at virke på nettet i Thailand spørgsmålet er bare hvor hurtigt det går og det kan du se på hvad den skriver når du er på E, 3G eller H (der er sikkert flere tegn) Hilsen Cesse |
|
|
|
| Crafack |
Lagt på d. 02/06-2012 10:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 108 |
Hej. Ifølge brugsanvisningen til en Wildfire S understøttes: HSPA/WCDMA:
Quad-band GSM/GPRS/EDGE:
Den burde derfor virke i Thailand uden problemer. Så vidt jeg ved laver HTC ikke flere varianter af hver model. Dvs. at en One X købt i Danmark er magen til en købt i Thailand. Eneste forskel er, at jeg bedre kan læse vejledningen i kassen hvis den er købt i Danmark ![]() Og så måske opladeren, men det ved jeg ikke. /Crafack |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 02/06-2012 18:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Det kommer også an på hvor i Thailand du befinder dig, i de store byer virker de fleste mobil internet løsninger godt og hurtigt, men ude på landet og tyndt befolket områder virker det ikke så godt og hurtigt som i byerne. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.