Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
v-w class er billig billetter ligesom Q, ikke bonus givende miles, hos thai
Jeg misforstår måske dit indlæg fckguld, men hvis du flyver med Thai i Q-klasse får du 100% points både som Thai ROP medlem og som SAS Eurobonus medlem.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
Ja jeg syntes personlig at det er bedre ar rejse med Thai airways da jeg så ankommer tidligt om morgenen til Thailand og dermed får næsten et halvt døgn ekstra i "Tik-Tak-land) plus jeg aldrig oplever jetlag da døgnrytmen ikke bliver brudt.
Nå men god rejse til dig . . .
'
Enig - skal jo videre fra Bangkok.
Rejser når jeg har fri om morgenen fra min nattevagtturnus, for at få så meget tid i Thailand som muligt. Ankommer så til Danmark om morgenen, så jeg kan nå at få sovet, inden jeg skal på natarbejde igen.
Sidst måtte jeg rejse med Finnair, kom også frem til Bkk om morgenen, men på hjemturen nåede jeg lige at handle ind og spise lidt, og hvile i 45 min. før jeg skulle på nat igen. Havde heldigvis ikke jetlag, så jeg var bare lidt træt.