Se indlæg
 Udskriv debat
Reality-deltagere dræber dyr for penge
Peder1968
phom skrev:

Chokerende beretninger om de kontroversielle reality-optagelser i Thailand vælter frem.

http://heltnormal.../20/131014

Jeg håber for TV3 at dette er en Internet AND........

natty
Peder1968 skrev:

phom skrev:

Chokerende beretninger om de kontroversielle reality-optagelser i Thailand vælter frem.

http://heltnormal.../20/131014

Jeg håber for TV3 at dette er en Internet AND........

Nej det er ikke en internetand, det er humor eller satire, jeg håber da at alle kan se at heltnormalt.dk, er politiken.dk s satiriske "bagsiden", lidt som i Thailand notthenation.com, den er der også flere som har taget alvorlig og skrevet rasende indlæg mod deres "nyheder".

heltnormalt.dk tager gas på emner som er oppe i tiden.

Prøve evt. den her:
Enhedslisten vil dræbe Dyne-Larsen med bue og pil, som en del af deres Robin Hood reform.
http://heltnormal.../13/133539

Eller denne:
Religiøst kompromis: Skær hele penis af

Sareen indgår aftale med religiøse ledere om at forbyde omskæring, men til gengæld tillade, at hele penis fjernes..
http://heltnormal.../19/135515

Bare overskriften på alle deres sider: RYD FORSIDEN, burde få klokkerne til at ringe.
Redigeret af natty d. 20/07-2012 18:38
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Bjarne
Jamen, det er da også vanvittig morsomt. Måske på et kulturelt højt plan, hvor jeg bare ikke kan være med?
Ind imellem kan man godt savne primitiv Gøg & Gokke-lagkagekomik.

natty
Bjarne, jeg kan sådan set godt forstå, at man kan diskuterer hvor morsomt det er, men jeg synes nu godt at det burde kunne forståes, at det er ment som en joke, omend en meget sort en af slagsen.
Teksten er ihvertfald så langt ude på heltnormalt.dk, at de fleste opfatter det som ihvertfald løgn og latin.

Iøvrigt stort ståhej for ingenting, TV3 afliver avisand: vi dræber ikke hundehvalpe:
http://politiken....ndehvalpe/

måske derfor den grove satire på heltnormalt.dk

Bjarne
Jeg er - efter min egen opfattelse - ikke total-idiot. Og jo, jeg HAR fanget, at der er tale om en eller anden form for humor/joke/satire. Jeg mangler så bare den afstumpede sans for morbid humor, der nok er nødvendig for at finde Wulff/Morgenthaler og lignende underholdende.

Peder1968
Bjarne skrev:

Jamen, det er da også vanvittig morsomt. Måske på et kulturelt højt plan, hvor jeg bare ikke kan være med?
Ind imellem kan man godt savne primitiv Gøg & Gokke-lagkagekomik.

Helt enig Grin

Men hvor er min naive sjæl da blevet lettet igen Hehe-guy

PS Denne tråd burde være oprettet under "Sjov" Pibe

natty
@Bjarne jeg ved godt udfra dine mange indlæg at du hverken er en lille eller stor "total-idiot". Vi er gudskelov alle forskellige også mht. . humor, satire eller hvad vi kan blive enige om at kalde det.
Det var ihvertfald ikke på nogen måde min hensigt er nedgøre dig

@"alle os andre", hvad kan vi så lære af det?
Tro ikke på den første og bedste historie fra aviser og andre medier.

God weekend til alle

natty

ps. jeg har aldrig set og har ikke til hensigt at se programmet, men det hele handler vel egentlig om at de får omtale. Hellere dårlig end ingen, er nok deres tankegang.

max
patinya jeg ved ikke hvor du har det fra med at det er bavl at thaier ligger gift ud har selv misted 2hunde på den konto det tager ca30min så var de døde og det er ikke sjovt at se på

vandango
max skrev:

patinya jeg ved ikke hvor du har det fra med at det er bavl at thaier ligger gift ud har selv misted 2hunde på den konto det tager ca30min så var de døde og det er ikke sjovt at se på

Har aldrig nogensinde hørt nogen Tha'ier eller fastboende nævne dette, det er fuldstændig nyt for mig. Der er ellers masser af hunde over alt hvor jeg bevæger mig i Thailand. ????????

PATINYA
vandango skrev:

max skrev:

Har aldrig nogensinde hørt nogen Tha'ier eller fastboende nævne dette, det er fuldstændig nyt for mig. Der er ellers masser af hunde over alt hvor jeg bevæger mig i Thailand. ????????

Nej! heller ikke jegHmmmmmm

buffalo
jeg er opvokset på landet og vandt til at aflive og slagte dyr,jeg er jæger og har intet problem med at dræbe et dyr.........det er en naturlig del af livet på landet.

Jeg har der imod store problemer med at TV 3 skal slå plat på sådan noget der kan såre folks føllelser med sådan noget elendigt ichenesat pladder,jeg gidder ikke en gang bruge min tid på sådan nogetBig eyes men visse seere synes det er det rene guf
Stol aldrig på en prut
]

PATINYA
@buffallo, skulle vi ikke tage at købe de 10 kolde bajere, i stedet for at lade dem ligge i butikken?..........jeg drikker Chang, så drikker vi sgu da dem og boykotter TV3Grin... hele tråden er ved at være helt ude i hampen, og nu vi er ude i hampen, jahh f... så lad os ryge det blålyn også, forsat go weekend til alleWinkCheers
Redigeret af PATINYA d. 21/07-2012 13:48

dutling68
det er da en kent måde at komme af med problemet hvis naboens hund lamer meget...og hvis der er for mange hunde udenfor 7elven.....og hvis de er bange for en hund i området...har set det en del gange hvor man har set hundene dagen før og er glade og dagen efter er de væk,hvor man så spøger hvor er de henne så siger de har fundet dem døde om morgen.........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Peder1968
buffalo skrev:

jeg er opvokset på landet og vandt til at aflive og slagte dyr,jeg er jæger og har intet problem med at dræbe et dyr.........det er en naturlig del af livet på landet.

Jeg har der imod store problemer med at TV 3 skal slå plat på sådan noget der kan såre folks føllelser med sådan noget elendigt ichenesat pladder,jeg gidder ikke en gang bruge min tid på sådan nogetBig eyes men visse seere synes det er det rene guf

Jeg er helt enig med dig.
Det er i orden at dræbe et dyr fordi man vil spise det (eller andre vil spise det) og selvfølgelig også når vi snakker om skadedyr.
Men det går også over min grænse når det er for underholdningens skyld... F.eks. tyrefægtning hører ind under samme kategori som TV3 usmagelige program (skrevet under forudsætning at det er rigtigt hvad man læser om TV3).........

Spring til debat: