Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Udvist for bordeldrift og menneskehandel
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 28/08-2012 18:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Så længe der sidder nogen pladderhumanisme politikerne i Folketinget vil man ikke udvise disse person. Man kan vælge at gøre forældre ansvar for deres børn eller man kan sende dem til det land forældre kommer fra eller man skærer i forældre bistand/kontant hjælp.( natty) Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/08-2012 19:23
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
thaikurt1 skrev: ....Man kan vælge at gøre forældre ansvar for deres børn eller man kan sende dem til det land forældre kommer fra eller man skærer i forældre bistand/kontant hjælp.( natty) Jamen jeg mener sådan set også at man skal udvise kriminelle udlændinge, hvad jeg også beviste tidligere sker tit og ofte. Det ville sådan set heller ikke genere mig, at det sker administrativt hvis de feks. er taget med fingrene nede i "pengekassen" eller de bevistligt er taget i at sælge narkotika. Men du svarer ikke på mit spørgsmål, hvor vil du have at man skal sende danske statsborgere hen, udover et vagt "det land forældrene kommer fra". Tror du virkelig at noget land vil tage imod kriminelle danske statsborgere.? Iøvrigt er jeg ikke vidende om et eneste land som udviser egne statsborgere, men det er du måske? Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/08-2012 06:41
|
|
Det kunne være det var på tide at Danmark blev foregangsland der viser andre lande der har problemer med kriminelle udlændinge også selv og de har borgeskab i det land de bo skal kunne udvise. Man kan ikke blive ved med at holde hånden over kriminelle udlændinge fordi de tilfældig er født i Dk og har dansk borgeskab at man så ikke kan udvise dem på grund af kriminelleste. Hvis de lande ikke vil modtage disse person så kan man fratage dem mulighed for hjælpe fra Danmark Redigeret af thaikurt1 d. 29/08-2012 06:50 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 29/08-2012 09:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Lung Yao skrev: Frank skrev: ............................................................... Hvilken interesse har det på Dansk Thai Website, at andre kan fortsætte med at begå kriminalitet og få kontanthjælp? thaikurts1 holdning til det danske retssystem kan debateres mange andre steder. Her handler det mest om Thailands-relaterede emner. ................................................................................................ Læs og forstå. thaikurt1's holdning er naturligvis interessant, når den netop er sammenfaldende med den dom, der er faldet over de implicerede thai'er i den sag, som tråden er oprettet på baggrund af. Der er ingen debat om thaikurt1's holdning til det danske retssystem, men blot en konstatering af, at udvisningen af thai'er i en aktuel sag faktisk sker på baggrund af kriminalitet. Jo thaikurt1 ønsker blot at udvise andre end de to omtalte. Her i blandt danskere. ................................ Er ofte ikke enig med Thaikurt1, men her er Jeg 100% enig med ham når det drejer sig om disse utilpasset skadelige elementer som jeg møder til hver dag i KBH: [img]http://i2-images1.tv2net.dk/s/46/31902646-a433c5ae3f74b66dd6d1774162ed4d71.jpeg[/img] is not a valid Image. http://nyhederne....oppet.html http://nyhederne....ested.html http://nyhederne....lthen.html http://nyhederne....-fart.html DE skal også udvises for bestandigt, for ikke nok med at de handler med narkotika men 98% er på bistand/kontant hjælp, d.v.s. DIN og Min pengepung (via Statskassen). . Der er jeg sådan set enig i, men tråden handlede om to udlændinge (thailændere) som netop ER blevet udvist - ikke om alle mulige andre som IKKE er blevet det. Jeg ikke kan se hvorfor det lige skulle være relevant debattere manglende udvisning af personer, som ikke er fra Thailand, her på Dansk Thai Website, når der nu er mange andre steder hvor man kan give udtryk for den slags synspunkter. Men omvendt så er det ikke min side, så jeg skal på den måde heller ikke stå i vejen, hvis Dansk Thai Website skal bruges som talerør for holdninger, som ikke har relevans til dansk-thailandske forhold. > |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/08-2012 10:48
|
thaikurt1 skrev: Det kunne være det var på tide at Danmark blev foregangsland der viser andre lande der har problemer med kriminelle udlændinge også selv og de har borgeskab i det land de bo skal kunne udvise. Man kan ikke blive ved med at holde hånden over kriminelle udlændinge fordi de tilfældig er født i Dk og har dansk borgeskab at man så ikke kan udvise dem på grund af kriminelleste. Hvis de lande ikke vil modtage disse person så kan man fratage dem mulighed for hjælpe fra Danmark Jamen dog, når de nu er danske statsborgere, er de jo ikke mere udlændinge, eller gælder det kun bestemte racer og kulører? Hvor mange generationer vil du gå tilbage? Lad mig komme med et tænkt eksempel: En ung jøde begår en kriminalitet. Hans families aner går sikkert tilbage til Rusland eller Polen for mange generationer siden. Skal vedkommende udvises til Rusland eller Polen. Nej næppe, fordi hverken Rusland eller Polen vil kendes ved personen og landene modtager heller ikke hjælp for Danmark, så den kan man ikke engang skærer i Derfor spørger jeg om hvor mange generationer tilbage du mener man skal tage i betragtning? Det er ikke engang en dårlig sammenligning, da man på det tidspukt så på jøderne som vi/mange idag ser på folk med arabisk/tyrkisk/iransk baggrund. Det er da helt fint, at du mener, at man ikke bør kunne blive dansk statsborger, selvom man er født og opvokset i Danmark, men det er jo en helt anden problematik. Det er over min logik at man vil fratage et land mulighed for hjælp hvis de ikke vil modage en kriminel med dansk statsborgerskab. Hvordan vil du så straffe et land som ikke modtager dansk hjælp, hvis de ikke vil modtage en kriminel dansk statsborger.? PS. Jeg går naturligvis udfra at reglerne skal gælde for alle, så hvis en anden- eller trejdegenerations thailænder med dansk statsborgerskab skal udvises til Thailand, hvis vedkommende begår kriminalitet i Danmark. Ups, så kommer vil til et helt andet problem, hvad hvis barnet er frugten af et blandet ægteskab? Hvad skal vægtes mest for hvor meget udlænding man er: 50/50, 75% mandens gener/25%kvindens gener, eller 25% mandens gener/75% kvindens gener? Redigeret af natty d. 29/08-2012 10:58 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/08-2012 18:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Måske skulle vi stoppe diskutionen her inden den kører helt af sporet. For pointen i mit svar var at netop disse skumle individer er IKKE danske statsborgere. Nogle er asylansøgere og andre er kommet ind via EU, især fra Frankrig og Italien for mange afrikaneres vedkommende, samt de "illegale". Og det er DEM, som Jeg ønsker udvist fra DK når de begår kriminaliteter. . Redigeret af Lung Yao d. 29/08-2012 18:40 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/08-2012 18:37
|
|
Du har ret Lung Yao jeg stoppe her
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/08-2012 18:38
|
|
Frank skrev: ............................................................................................. ................................................................................. Der er jeg sådan set enig i, men tråden handlede om to udlændinge (thailændere) som netop ER blevet udvist - ikke om alle mulige andre som IKKE er blevet det. Jeg ikke kan se hvorfor det lige skulle være relevant debattere manglende udvisning af personer, som ikke er fra Thailand, her på Dansk Thai Website, når der nu er mange andre steder hvor man kan give udtryk for den slags synspunkter. Men omvendt så er det ikke min side, så jeg skal på den måde heller ikke stå i vejen, hvis Dansk Thai Website skal bruges som talerør for holdninger, som ikke har relevans til dansk-thailandske forhold. Jo, en pricipielt relevans, for nemlig at drage paralleler mellem de 2 Thai og de andre forbryder. "skik følge eller land fly!” Man må håbe at myndighederne er endeligt ved at tage "fløjhandskerne" af . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/08-2012 19:00
|
Lung Yao skrev: Måske skulle vi stoppe diskutionen her inden den kører helt af sporet. For pointen i mit svar var at netop disse skumle individer er IKKE danske statsborgere. Nogle er asylansøgere og andre er kommet ind via EU, især fra Frankrig og Italien for mange afrikaneres vedkommende, samt de "illegale". Og det er DEM, som Jeg ønsker udvist fra DK når de begår kriminaliteter. . Fuldstændig enig med dig Lung Yao. Det var sådan set også kun thaikurts ønske om at kunne/ville udvise danske statsborgere jeg reagerede på. Det var også derfor jeg spurgte om, hvis det blev gennemført, hvor "snittet" så skulle lægges? Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 29/08-2012 20:39
|
|
Lung Yao skrev: Frank skrev: ............................................................................................. ................................................................................. Der er jeg sådan set enig i, men tråden handlede om to udlændinge (thailændere) som netop ER blevet udvist - ikke om alle mulige andre som IKKE er blevet det. Jeg ikke kan se hvorfor det lige skulle være relevant debattere manglende udvisning af personer, som ikke er fra Thailand, her på Dansk Thai Website, når der nu er mange andre steder hvor man kan give udtryk for den slags synspunkter. Men omvendt så er det ikke min side, så jeg skal på den måde heller ikke stå i vejen, hvis Dansk Thai Website skal bruges som talerør for holdninger, som ikke har relevans til dansk-thailandske forhold. Jo, en pricipielt relevans, for nemlig at drage paralleler mellem de 2 Thai og de andre forbryder. "skik følge eller land fly!” Man må håbe at myndighederne er endeligt ved at tage "fløjhandskerne" af . . Hvilke principielle paralleller tænker du så på? |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/08-2012 16:13
|
|
[url=http://www.dansk-thai.dk/forum/viewthread.php?thread_id=14701&pid=191275#post_191275][b] ................................................................................ Hvilke principielle paralleller tænker du så på? At dem som ikke kan indordne sig efter ret og lov i DK, skal udvises især hvis de ikke er danske statsborger, som det fx. sker med ham der voldtog den 10 nårige pige. http://www.b.dk/n...ver-udvist M.h.t. dem som har fået statsborgerskab, kunne man gøre lige som i Australien : Indragelse af den ved kriminalitet. Men det er desvære en anden boldgade. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 30/08-2012 18:31
|
|
M.h.t. dem som har fået statsborgerskab, kunne man gøre lige som i Australien : Indragelse af den ved kriminalitet. Men det er desvære en anden boldgade. Kan kun være enig det du skriver, med igen så længe vi har politikerne i Folketinget der ikke ønsker at gør det bliver det aldrig bedre Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 30/08-2012 19:04
|
Ja ja vi kunne da måske godt indføre australske regler, for se lige her: Revoking citizenship If you became a citizen by application you can have your citizenship taken away if you are found to have committed a serious criminal offence prior to gaining citizenship. Australian citizenship can be revoked if: •you have been convicted of making a false statement or representation in relation to your application to become an Australian citizen •you are convicted of a serious criminal offence at any time prior to becoming a citizen involving a sentence of 12 months or more •your approval to become an Australian citizen was gained as a result of migration-related fraud •your approval to become an Australian citizen was gained as a result of third party fraud; for example, fraudulent conduct by a migration agent in the citizenship application •it would be contrary to the public interest for you to remain an Australian citizen. An Australian citizen by birth cannot have their Australian citizenship revoked. Similarly, a person conferred citizenship, after fully disclosing all relevant factors, cannot have their Australian citizenship revoked. People who have their citizenship revoked can be removed from Australia. Children Children under the age of 18 may also have their citizenship revoked unless the other responsible parent is an Australian citizen or the child would become stateless. http://www.citize...tizenship/ Som jeg læser det, skal den seriøse, 12 måneders dom eller derover, kriminelle handling være begået før man får statsborgerskab, for at statsborgerskabet kan tilbagetrækkes og hvis man er født til australsk statsborgerskab kan det ikke tages tilbage. Jeg kender ikke til australsk kriminalstatistik og hvor mange som har fået det frataget, men det virker ikke som om det sådan lige er til at fratage deres statsborgerskab, da jeg går udfra at en person som har en dom på over 12 måneder, ikke nemt får australsk statsborgerskab. De skal altså være dømt for kriminalitet begået før de fik det og ikke efter. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/08-2012 21:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Lung Yao skrev: Bare ud med dem, de vil kun bidrage med negativt til samfundet- farvel og tak, gerne hurtigt.
Måske skulle vi stoppe diskutionen her inden den kører helt af sporet. For pointen i mit svar var at netop disse skumle individer er IKKE danske statsborgere. Nogle er asylansøgere og andre er kommet ind via EU, især fra Frankrig og Italien for mange afrikaneres vedkommende, samt de "illegale". Og det er DEM, som Jeg ønsker udvist fra DK når de begår kriminaliteter. . DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 30/08-2012 23:06
|
|
Lung Yao skrev: [url=http://www.dansk-thai.dk/forum/viewthread.php?thread_id=14701&pid=191275#post_191275][b] ................................................................................ Hvilke principielle paralleller tænker du så på? At dem som ikke kan indordne sig efter ret og lov i DK, skal udvises især hvis de ikke er danske statsborger, som det fx. sker med ham der voldtog den 10 nårige pige. http://www.b.dk/n...ver-udvist M.h.t. dem som har fået statsborgerskab, kunne man gøre lige som i Australien : Indragelse af den ved kriminalitet. Men det er desvære en anden boldgade. . Det første er jeg enig i, men jeg har svært ved at se det relevante ved den diskussion her: En somalisk mand, der har begået kriminalitet og er blevet udvist?! Ja men så lad os da få gennemdiskuteret den sag somalieren i detaljer til glæde for alle dansk-thai interesserede. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 31/08-2012 06:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Det første er jeg enig i, men jeg har svært ved at se det relevante ved den diskussion her: En somalisk mand, der har begået kriminalitet og er blevet udvist?! Ja men så lad os da få gennemdiskuteret den sag somalieren i detaljer til glæde for alle dansk-thai interesserede. Hvis vi lige skal holde os til facts saa er han doemt til udvisning ... det er desvaerre meget tvivlsomt om udvisningen nogensinde vil blive effektueret. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 31/08-2012 07:38
|
|
Fido skrev: Det første er jeg enig i, men jeg har svært ved at se det relevante ved den diskussion her: En somalisk mand, der har begået kriminalitet og er blevet udvist?! Ja men så lad os da få gennemdiskuteret den sag somalieren i detaljer til glæde for alle dansk-thai interesserede. Hvis vi lige skal holde os til facts saa er han doemt til udvisning ... det er desvaerre meget tvivlsomt om udvisningen nogensinde vil blive effektueret. Enig. Ved vi noget om hvor i Somalia han stammer fra? |
|
|
|
| poom |
Lagt på d. 31/08-2012 09:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
det er så typisk for mange udlændinge. (\"flygtninge\" ) de beder om vores beskyttelse men skider i reden der er tudefjæs hvis de bliver smidt hjem når de skider på det land og det folk der hjalp dem. det er så farligt at være hjemme. men samtidig kan de tage på ferie, blive gift, blive genopdraget og skære i kønsdelene på små piger i hjemlandet. der er det åbenbart ikke farligt at være der. det er det sjov nok først når de bliver kylet ud jeg tror at det meste kriminalitet der begås af thaier i DK er bordeller og at de ikke betaler deres kontolån tilbage. ja og sort arbejde det er måske ikke nok til at blive kylet ud. (jo, hvis der også er menneskehandel, men det er også meget værre end at lyve over for sin mand når man giver happy ending på sit \"massage\" job ) om det er thai eller andre så mener jeg at statsborgerskab skal være på prøve. laver man kriminalitet så er det ud. og det danske pas kan du lægge på skranken i lufthavnen man skal huske på at der er ingen der \"kommer\" til at begå røveri eller voldtægt ved et uheld. eller menneskehandel som de to thaier gjorde |
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 31/08-2012 10:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
poom skrev: det er så typisk for mange udlændinge. (\"flygtninge\" ) de beder om vores beskyttelse men skider i reden der er tudefjæs hvis de bliver smidt hjem når de skider på det land og det folk der hjalp dem. det er så farligt at være hjemme. men samtidig kan de tage på ferie, blive gift, blive genopdraget og skære i kønsdelene på små piger i hjemlandet. der er det åbenbart ikke farligt at være der. det er det sjov nok først når de bliver kylet ud jeg tror at det meste kriminalitet der begås af thaier i DK er bordeller og at de ikke betaler deres kontolån tilbage. ja og sort arbejde det er måske ikke nok til at blive kylet ud. (jo, hvis der også er menneskehandel, men det er også meget værre end at lyve over for sin mand når man giver happy ending på sit \"massage\" job ) om det er thai eller andre så mener jeg at statsborgerskab skal være på prøve. laver man kriminalitet så er det ud. og det danske pas kan du lægge på skranken i lufthavnen man skal huske på at der er ingen der \"kommer\" til at begå røveri eller voldtægt ved et uheld. eller menneskehandel som de to thaier gjorde Enig også kan der vel ikke koges mere suppe på det ben ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.