Se indlæg
 Udskriv debat
Scams i Thailand !!!!
Badedyr. Jeg kender to gutter der tog en Tuk-Tuk fra Boe Bae marked til Victory Monument og blev taget så lesterligt i røven.
De to gutter var tilfældigvis dig og mig.

Nuk
Hvis du gerne vil tages i røven, så gå ind på et privathospital. De er sq dygtige der..............særlig dem der skriver regningerne.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening

Anonym Bruger
natty skrev:

Jeg synes det er ret nemt, hvis man ikke har tænkt sig at køre med en tuk-tuk for 10 eller 50 baht, til en tøjmesse eller whatever, siger man selvfølgelig nej tak. Man lader sig da ikke presse af en tuk-tuk fører til at køre en til et sted, det er dig som er kunde og det er dig som vil et sted hen.
Jeg boede for nogle år siden ved siden af Thai hovedkontoret i BKK, og ville lige smutte forbi og købe en billet. Af en eller anden grund var det lukket og midlertidigt flyttet. En pæn nobel smilende dame kom hen til mig og spurgte om hun kunne hjælpe og om det var en flybillet jeg ville købe, det kunne hun da godt ordne, men vi skulle lige til Rama IV til et specielt kontor
Mit svar var med et smil mai ao krap, og så var der ikke mere diskussion.

Jeg hader når nogen prøver at overtale mig til noget jeg ingen interesse har i, og resultatet er derfor altid det modsatte.

ja, problemet er at de finder typer der går rundt og ligner turister der bare kigger sig omkring. Så fortæller de at regeringen har lavet en kampagne for turisterne i samarbejde med thailandsk modebranche (for at promovere) således at man kan gøre billigt i tuk tuk og se noget af byen og forskellige seværdigheder (templer, statuer m.m.) og samtidig komme gratis til en thai mode messe i nærheden...

Man bliver derfor lovet noget helt andet end det man rent faktisk får..en klar scam...

Nuk, du har ikke ret, du kan umulig være fastboende.

Anonym Bruger
Badedyr. Jeg kender to gutter der tog en Tuk-Tuk fra Boe Bae marked til Victory Monument og blev taget så lesterligt i røven.
De to gutter var tilfældigvis dig og mig.

Det må du lige forklare min ven...

Vi tog en tuk tuk, vi aftalt en pris på 50 baht for at blive kørt til victory monument, efter lidt tid, sagde han, vil i 2 se en fashion show..
NEJ tak..
Han sagde ok, så ville han havde 300 baht for at køre os til VM..
NEJ sagde jeg så, du kan få de 50 baht vi har aftalt...

Det gentog sig nogle gange, til sidst sagde jeg stop, jeg ringer til Turist politiet..

Han stoppet, vi stod af, han kørte videre uden at få penge..

Vi tog en Taxi...

Hvor er det lige vi blev snydt (Scam) min ven, det må du da gerne forklare mig...
Redigeret af Anonym Bruger d. 06/09-2012 06:51

Spring til debat: