Se indlæg
 Udskriv debat
En lille bod om hjaelp
sol
I Bang-lam-puu tætter på Kao-san-road, kan du købe alt.
 
ja thaikurt det langt billigere at holde med at ryge, og hvis du så lagde de penge til side du ryger for tænk dig en formue du kunne spare op PfftPfftPfft Tænk bare på du skal ikke bruge penge på at holde op og dit heldbred bliver bedre og du kan begynde at løbe efter de søde piger igen GrinGrinGrin men det du måske for gammel til GrinGrinGrin sorry jeg kunne ikke lade være
 
Good for Falang
Det er ikke altid billigt at stoppe rygning, en bekent stoppet for 2 år siden og hun bruger en formue på tykkegummi 2 år efter

Good for FalangCool
 
jorn
Har man faaet den noedvendige hjaelp???

Saa lad mig det vide----pleaseWink

“Music is the only language I whirly understand"
 
thaikurt1
jsh71 Det er hvis ikke mange penge jeg kan ligge til side da det tobak jeg kober koster 140 bath for et kilo da det thai-tobak jeg ryge.

Efter saa jeg har roget i mange aar vil der nok gaar mange aar faar mit heldbred bliver bedre her i thailand behore man ikke at lobe efter dame de kommer af sig selv.

Ja i dine ojne er jeg nok en gamle mand som ogsaa derfor har tid til at nyde livet
 
http://nej
Good for Falang skrev:
Det er ikke altid billigt at stoppe rygning, en bekent stoppet for 2 år siden og hun bruger en formue på tykkegummi 2 år efter

Good for FalangCool


Jamen så han jo ikke holdt op med at ryge hvis det er nikotintyggegummi. Nu får han tilført nikotin gennem tyggegummiet, ok han får ikke røg men det er næsten det samme som at ryge. Så man skal da helst holde sig fra alt hvad der har med nikotin at gøre, hvis man kan for det er bare at udsætte pinen Men selvfølgelig koster det da lidt at holde med at ryge, lige i starten i hvert fald, men ikke nær så meget som hvis man ryger for ca 50 - 60 kr. om dagen.

Og til thaikurt det var da kun som en joke jeg skrev det med en gammel mand fordi jeg har læst du skrev et sted du var for gammel GrinGrinGrin
 
thaikurt1
jsh71 det gor ikke noget du skriver en gamle mand Smile men det lyde bedre hvis du skriver en mand i sin bedste aldre Wink
 
http://nej
jorn skrev:
Har man faaet den noedvendige hjaelp???

Saa lad mig det vide----pleaseWink



Den bedste hjælp
Som jeg indtil nu har hørt om er selvhjælp
og så den bog de omtaler
Jeg kender nu snart en del som har brugt den
og holdt op med at ryge selv om det lyder
som en historie, men det virker åbenbart
bamsen
 
thaikurt skrev:
jsh71 Det er hvis ikke mange penge jeg kan ligge til side da det tobak jeg kober koster 140 bath for et kilo da det thai-tobak jeg ryge.

Efter saa jeg har roget i mange aar vil der nok gaar mange aar faar mit heldbred bliver bedre her i thailand behore man ikke at lobe efter dame de kommer af sig selv.

Ja i dine ojne er jeg nok en gamle mand som ogsaa derfor har tid til at nyde livet


Hejsa thaikurt "unge mand" Jeg har også selv røget i over 38 år og jeg kan betro dig det kan sagtens betale sig at holde også angående ens heldbred.
Det kan godt være pigerne løber efter dig i thailand, men ikke alle er lige flotte så hvis du stoppede kunne du så løbe fra dem af GrinGrinGrin
 
Spring til debat: