Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
En lille bod om hjaelp
|
|
| sol |
Lagt på d. 28/12-2005 22:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
I Bang-lam-puu tætter på Kao-san-road, kan du købe alt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/12-2005 22:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ja thaikurt det langt billigere at holde med at ryge, og hvis du så lagde de penge til side du ryger for tænk dig en formue du kunne spare op ![]() ![]() Tænk bare på du skal ikke bruge penge på at holde op og dit heldbred bliver bedre og du kan begynde at løbe efter de søde piger igen ![]() ![]() men det du måske for gammel til ![]() ![]() sorry jeg kunne ikke lade være |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 28/12-2005 23:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Det er ikke altid billigt at stoppe rygning, en bekent stoppet for 2 år siden og hun bruger en formue på tykkegummi 2 år efter Good for Falang ![]() |
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 29/12-2005 06:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Har man faaet den noedvendige hjaelp??? Saa lad mig det vide----please ![]() “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/12-2005 06:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
jsh71 Det er hvis ikke mange penge jeg kan ligge til side da det tobak jeg kober koster 140 bath for et kilo da det thai-tobak jeg ryge. Efter saa jeg har roget i mange aar vil der nok gaar mange aar faar mit heldbred bliver bedre her i thailand behore man ikke at lobe efter dame de kommer af sig selv. Ja i dine ojne er jeg nok en gamle mand som ogsaa derfor har tid til at nyde livet |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/12-2005 08:55
|
|
Good for Falang skrev: Det er ikke altid billigt at stoppe rygning, en bekent stoppet for 2 år siden og hun bruger en formue på tykkegummi 2 år efter Good for Falang ![]() Jamen så han jo ikke holdt op med at ryge hvis det er nikotintyggegummi. Nu får han tilført nikotin gennem tyggegummiet, ok han får ikke røg men det er næsten det samme som at ryge. Så man skal da helst holde sig fra alt hvad der har med nikotin at gøre, hvis man kan for det er bare at udsætte pinen Men selvfølgelig koster det da lidt at holde med at ryge, lige i starten i hvert fald, men ikke nær så meget som hvis man ryger for ca 50 - 60 kr. om dagen. Og til thaikurt det var da kun som en joke jeg skrev det med en gammel mand fordi jeg har læst du skrev et sted du var for gammel ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 29/12-2005 09:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
jsh71 det gor ikke noget du skriver en gamle mand men det lyde bedre hvis du skriver en mand i sin bedste aldre ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/12-2005 10:52
|
|
jorn skrev: Har man faaet den noedvendige hjaelp??? Saa lad mig det vide----please ![]() Den bedste hjælp Som jeg indtil nu har hørt om er selvhjælp og så den bog de omtaler Jeg kender nu snart en del som har brugt den og holdt op med at ryge selv om det lyder som en historie, men det virker åbenbart bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/12-2005 12:28
|
|
thaikurt skrev: jsh71 Det er hvis ikke mange penge jeg kan ligge til side da det tobak jeg kober koster 140 bath for et kilo da det thai-tobak jeg ryge. Efter saa jeg har roget i mange aar vil der nok gaar mange aar faar mit heldbred bliver bedre her i thailand behore man ikke at lobe efter dame de kommer af sig selv. Ja i dine ojne er jeg nok en gamle mand som ogsaa derfor har tid til at nyde livet Hejsa thaikurt "unge mand" Jeg har også selv røget i over 38 år og jeg kan betro dig det kan sagtens betale sig at holde også angående ens heldbred. Det kan godt være pigerne løber efter dig i thailand, men ikke alle er lige flotte så hvis du stoppede kunne du så løbe fra dem af ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

men det lyde bedre hvis du skriver en mand i sin bedste aldre