Se indlæg
 Udskriv debat
job i thailand
Skeptikeren
Godt at I er ved godt mod! Nu har I fået et "lille bitte"
indblik i den strid der til stadighed føres Faranger imellem her i Thailand. Ikke bare inden for Jeres erhverv, men mellem alle arter af Bussiness.

Så som I selv siger vi vil tænke os godt om.

Held og lykke fra Somrak
Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak

Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2

Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej!

http://www.jumplink.dk/somrak
lung
indblik i den strid der til stadighed føres Faranger imellem her i Thailand. Ikke bare inden for Jeres erhverv, men mellem alle arter af Bussiness.

Held og lykke fra Somrak
[/quote]

heldigvis oplever jeg aldrig det du beskriver, men det er nok fordi jeg ikke har min gang på "danskerstederne"

lung

moerk5002
lung skrev:

Held og lykke fra Somrak

heldigvis oplever jeg aldrig det du beskriver, men det er nok fordi jeg ikke har min gang på "danskerstederne"

lung[/quote]

Hvad er det du prøver at fortælle os??? De fleste er nok ligeglade med hvor du kommer eller ikke kommer.

lung
Hvad er det du prøver at fortælle os??? De fleste er nok ligeglade med hvor du kommer eller ikke kommer.

prøver at fortælle at hvis man vil undgå al den fnidder som beskrevet, kan man jo bare undgå de danske steder.. selvfølgelig er folk ligeglade med hvor jeg kommer, heldigvis da. Smile

og held og lykke med projektet til trådstarter..

lung

Skeptikeren
Hvis Bitten og Lung nu havde givet sig tid til at læse bare lidt dybere ville I have observeret at jeg på intet tidspunkt nævner noget om danskersteder.

Jeg skriver om de generelle problemer ALLE forretningsfolk uanset nationalitet og firmatype kommer ud for.

Det man på godt gammelt dansk kalder brødnid.

Har vel aldrig før i mit liv hørt om så mange næringsdrivende der anmelder hinanden - ikke fordi de har noget konkret - men blot for at genere med politi og undersøgelser.

Redigeret væk pga overtrædelse af §11 i reglementet. Admin

Somrak
Redigeret af Webmaster d. 24/11-2012 11:32
Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak

Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2

Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej!

http://www.jumplink.dk/somrak
fckguld
jydetampen skrev:

Er der nogle danske arbejdsgivere i pty???????????????? troede det var thaikoner der driver alle dansker steder og deres stakkels mænd som bare skulle sidde og hygge om kunderne og give staldtips til hvor man kan få diverse ydelser,men har måske bare misforstået noget??????????
Ha Ha , godt og ærligt skrevet.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Webmaster
Jeg har været inde og redigere i et indlæg og har udover det fjernet en hel stribe af indlæg som ikke hørte til i tråden eller på siden.

Det virker som om denne tråd bare er dømt til at skulle smadres hele tiden.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
banwan
Webmaster skrev:

Jeg har været inde og redigere i et indlæg og har udover det fjernet en hel stribe af indlæg som ikke hørte til i tråden eller på siden.

Det virker som om denne tråd bare er dømt til at skulle smadres hele tiden.

- Admin -

Ja, maaske skulle du have kigget paa side 1 ogsaa!!!

Det ER KUN dem med de rigtige meninger der har web's tilladelse til og kommentere indlaeg. Andre bliver slettet uden videre..

Det kan godt vaere der kommer noget shit, ogsaa fra undertegnede, men slette indlaegne, kun fordi (det maaske er visse personer) det ikke lige falder i traad med webmosters mening, det er for galt....

Har du overhovedet kigget paa side 1 og jeg skriver IGEN SIDE 2 ??? Det tror jeg ikke du har for saa var der maaske lidt der skulle slettes der ogsaa.

Har af og til nydt og laese div. indlaeg og svar, men efterhaanden begraenser jeg det til kun og tage overskrifterne, lige med undtagelse af mit indlaeg som webmoster har fjernet. Det er slut med indlaeg herfra. Det var maaske ogsaa mest negativt, men der skal vaere plads til det hele.

Uden det negative ville der ikke vaere noget positivt!!!

Saa giv plads til ALLES meninger!!!

Webmaster
banwan skrev:
Det ER KUN dem med de rigtige meninger der har web's tilladelse til og kommentere indlaeg. Andre bliver slettet uden videre..

Gider ikke at høre på de beskyldninger. Farvel.
Dit og andres personfnidder hører ikke til på denne side. Længere er den ikke.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: