Se indlæg
 Udskriv debat
spørgsmål vedr. aeroflot
ove
det er nok fordi de bruger pengene til nye fly

hilsen Ove

Frank
Jeg prøvede Aeroflot tilbage i foråret 2000, og da foregik det således:

Turen til Bangkok var med en Boing 737 og dernæst tror jeg det var en Boing 777 (jeg er ikke flykyndig, men det var en fin maskine).

På vejen hjem var det helt sikkert med en af de berygtede russer-maskiner: Sæder "faldt" forover. Nummereringen af sæderne var således, at de fleste de sad en række forskudt i forhold til boardingkortet - så vi, der kom til sidst, havde lidt problemer med at finde plads. Det sidste stykke var igen med en Boing 737.

Der var beregnet 2 timers ophold i lufthavnen i Moskva hver vej - nok til to piva (øl) i baren. Men på hjemturen gik man direkte fra det ene fly til det andet. Den samlede rejsetid var henholdsvis 14 og 15 timer, hvilket må siges at være konkurrence dygtigt i forhold til andre ture med stop.

Den fri bar ombord begrænsede sig til vandShock, ellers skulle man købe kontant for dollars, men da billetterne var kr. 2.500 billigere pr. næse i forhold til Thai, så er der ligesom råd til en øl eller toSmile. Det var i øvrigt tydeligt, at der var nogle som havde rejst med Aeroflot før, idet deres håndbaggage var fyldt med blå colaer og lommerne spækket med 1$-sedler.

Maden var den bedste jeg har prøvet i et flyShock.

Så alt i alt er mine oplevelser med Aeroflot ganske gode, men jeg kan jo have været heldig.

NB: Jeg får i øvrigt stadig fødselsdagkort fra dem hvert år- godt nok med to måneders forsinkelse, men alligevel.Grin Nastarovje
Redigeret af Frank d. 01/01-2006 16:03

jens
Hvis du kigger her kan du se aeroflots flåde af vestlige maskner
http://www.planes...n_Airlines
sjovt nok står deres russermaskiner der ikke men jeg så i hvert fald en IL96 i Bangkok lufthavn i Juli 05.
Har du undersøgt prisen med China airlines de plejer at ligge på ca 4200 i marts , du kan ikke finde deres reelle priser på nettet prøv at kontakte [url]www.cultureadventure.dk[/url] de plejer at kunne skaffe pladser ved dem når de andre siger at man kan komme på ventelste det skal man forøvrigt aldrg gøre ved china airlines der bliver ikke plads.
MVH
Jens

rinpoche
Vi har fløjet med Aeroflot fra CPH-SVO-BKK og retur flere gange.
Hvis blot man som bamse også nævner undgår de dage hvor der er en 10-timers layover i SVO på hjemvejen, så har jeg absolut heller ikke haft noget at klage over.

mvh
rinpoche

yeya
Locturian, hvis du kigger lidt i deres historie, så står der hvornår de har indgået kontrakter om levering af nye fly, hvor mange, og hvornår de bliver leveret og taget i brug. Og det er ganske rigtigt som flere andre her skriver, at de flyver med de nye Boeing på ruten moskva-bangkok.
Lav lidt mere research før du nedlader dem. Så får andre brugere ikke forkerte informationer.
Ja, du må undskylde men jeg bliver altså lidt harm når nogen skriver noget de ikke har undersøgt helt så godt, og dermed giver urigtige oplysninger.
Har du iøvrigt selv fløjet med dem?

Hilsen
Henrik

http://www.baanjoy.dk
jens
Hvis du går ind på deres hjemmeside og søger info på afgange/ankomster Til/fra Bangkok fremgår det at flytypen er IL96 se her
http://www.aerofl...2718753152

Har selv fløjet med en gang i 1994 og ikke gentaget det siden, dengang kunne man ikke stole en skid på deres tidplaner, og de mellemlandede lige der hvor der var nogen der skulle med så man vidste ikke på forhånd om det var Dubai eller Abu Dhabi eller i Indien de mellemlandede mellem Moskva og Bangkok.
Men hvis prisen var OK og kun kort ventetid i Moskva og man kunne stole på det kunne vi da godt finde på at flyve med dem igen.
MVH
Jens

yankey
til jer alle læs venligst mit indlæg om aeroflooop
never again

ove
Jeg takker for al den respons der har været på mit spørgsmål
mange tak

Hilsen Ove

rinpoche
yankey,

du har på den ene gang du har fløjet med dem haft en øjensynligvis dårlig oplevelse, det har vi der har fløjet flere gange med dem ikke.
Det beviser jo ikke rigtigt noget.
Jeg har derimod haft en dårlig oplevelse med tg med aflysninger, ventetider, hotel etc. hvilket heller ikke beviser noget.
Shit happens Smile

rinpoche

Spring til debat: