Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Tlfopkald til DK.
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 19/04-2013 11:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
natty skrev: Kim Ludvigsen skrev: Hvis du kun har telefonmulighed, så skal du måske have fat i en anden udbyder. Du skriver ikke, hvilken udbyder du bruger, men hos Truemove kan du fx komme ned på 8 baht med forvalgskoden 006. http://www3.truec...index.html Tak til Natty og Kim Det var noget jeg kunne bruge. For jeg omtalte MOBIL, ikke smartphone/Skype eller lign. Og til sidst......Kan man beholde nummeret også selvom jeg er i DK om sommeren? HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 19/04-2013 12:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Nummeret holdes typisk åbent i et halvt til et helt år, så det er ikke noget problem. Jeg ved ikke med Truemove, men mit abonnement hos AIS (1-2-go) er gyldigt i et år efter min seneste optankning.
|
|
|
|
| Gamba |
Lagt på d. 19/04-2013 16:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 191 |
Med Voipdiscount konto kan du via telefon i DK ringe til et lokal DK nummer og taste det Thailandske nummer. Den anden vej TH til DK har de ikke denne service og kræver dog en smartphone så du kan aktivere mobilt internet i kort tid for at taste nummer til Danmark. Det er nok den billigste løsning hvis du snakker i lang tid. Næsten gratis.
|
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 19/04-2013 21:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
SteenJ skrev: natty skrev: Kim Ludvigsen skrev: Hvis du kun har telefonmulighed, så skal du måske have fat i en anden udbyder. Du skriver ikke, hvilken udbyder du bruger, men hos Truemove kan du fx komme ned på 8 baht med forvalgskoden 006. http://www3.truec...index.html Tak til Natty og Kim Det var noget jeg kunne bruge. For jeg omtalte MOBIL, ikke smartphone/Skype eller lign. Og til sidst......Kan man beholde nummeret også selvom jeg er i DK om sommeren? Truemove virker 1 år efter sidste optankning bruger det selv dernede.En smartphone er det ikke en mobil ![]() det skrev du jo ikke i dit første indlæg at det var fra alm mobil tlf du ville ringe.Men pyt du har fundet noget du kan bruge. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.