Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Virus
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 06/01-2006 17:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Locturian skrev: MisterM skrev: Locturian skrev: Jeg klikke igår på linket i bunden af siden der hedder "PHP-Fusion" - Der blev jeg angrebet af noget NASTY virus min virusscanner ikke kunne stoppe - Nu har jeg så brugt det meste af dagen her på arbejde, for at få det fjernet igen. Den installerede alverdens ondskaber, og synes det var sjovt at bruge min maskine som en "zombie" maskine og derved udsende alt det spam med sexmails som den overhovedet kunne trække - Tro på at jeg er negativ i dag ![]() Det er vist ikke hos dig vi skal henvende os hvis vi har problemer med vores PC ![]() Jeg har ingen problemer med virus selvom jeg kan se at min maskine har vaeret under angreb Har skannet med 3 virus programmer og har ikke fundet noget![]() Jeg er skam kyndig IT mand, men derfor er lortet alligevel svært at slippe af med... Jeg er dog nede på at have en enkelt virus nu, der forklæder sig selv som en windows system service og konstant bruger 50% CPU kraft. Men væk vil den ikke den satan... Jeg er ikke kyndig IT Mand men har lidt kendskab til PC'er ![]() I 2 aar rejste jeg rundt i hele verden for Maersk for at installere komputere paa skibene og linke dem til Trane Trane autotelex Derefter blev der installeret SAT forbindelse til IMARSAT, det kunne jeg ogsaa klare![]() Saa jeg har vaeret med fra begyndelsen Desuden har min soen og hans kammerat installeet sikkerhedsprogrammet i CPH lufthavn (over 800 cameraer og 1200 doere som skal logges)
Redigeret af MisterM d. 06/01-2006 17:22 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 07/01-2006 00:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Hvad vil du sige med det MisterM?????? Hvad kan du, som vi andre ikke kan, hjælp os istaedet
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 07/01-2006 06:15
|
jesperfrb skrev: Hej Hvad vil du sige med det MisterM?????? Hvad kan du, som vi andre ikke kan, hjælp os istaedet ![]() Jo, jeg vil gerne hjaelpe hvis jeg kan ![]() Her er et godt link for dem der gerne vil vide mere om virus og spy-ware: http://www.spywar... Da jeg sejlede var der mange som koebte billige kopi programmer i Hong Kong som ofte var fyldt med virus saa jeg blev ret god til at skanne programmerne og computerne og fjerne de 'giftige' programmer ![]() Desuden har jeg vaeret med fra IBM kom paa markedet med deres foerste PC. De skulle jo opgraderes loebende...Grafikkort, harddiske osv. Mange steder i verden f.eks. Afrika kunne jeg ikke faa hjaelp eller koebe hardware og saa matte man jo rode med det selv ![]() Grunden til at jeg bruger flere online skannere er at selv koebeprogrammer ikke altid finder alle virus selvom alle firmaerne siger at deres program er det bedste. ![]() Her i Thailand hjaelper jeg mange med deres komputere og netvaerk Dog er jeg her lidt paa herrens mark naar det drejer sig om thailandske programmer, fordi jeg ikke kan laese thai![]() Paa min foerste ZX81 og Spectrum computere begyndte jeg at programmere i Basic. Da jeg saa min foerste IBM PC begyndte jeg med Paskal men da jeg hoerte om programerings programmet C valgte jed det ![]() Det gamle dos program dBase 3 og DBXL var nogle dejlige vaerktoejer hvor man hurtig kunne lave nogle gode hurtige programmer ![]() Jeg maa indroemme at min indlaeringskurve de sidste par aar har vaeret paa vej nedaf
Redigeret af MisterM d. 07/01-2006 06:54 |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 07/01-2006 09:19
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hej Jesper. Han ville bare det samme som saa mange gange foer... Jeg kan mere / ved mere / har mere... ![]() Mister M kom med noget vi kan bruge, saa virker du ogsaa mere serioes. Ikke fordi jeg har faaet virus fra DTW, men det har andre jo saa tilsyneladende. Jeg bruger og har i mange aar brugt Norton antivirus, og faktisk slet ikke saa dyr endda og den opdaterer hele tiden.... Man kan ogsaa laane en kopi og saa geninstallere 1 gang om aaret det virker skam ogsaa. Men det er vist nok ikke helt lovlig.Le-si |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 07/01-2006 10:46
|
le-si skrev: Hej Jesper. Han ville bare det samme som saa mange gange foer... Jeg kan mere / ved mere / har mere... ![]() Mister M kom med noget vi kan bruge, saa virker du ogsaa mere serioes. Ikke fordi jeg har faaet virus fra DTW, men det har andre jo saa tilsyneladende. Jeg bruger og har i mange aar brugt Norton antivirus, og faktisk slet ikke saa dyr endda og den opdaterer hele tiden.... Man kan ogsaa laane en kopi og saa geninstallere 1 gang om aaret det virker skam ogsaa. Men det er vist nok ikke helt lovlig.Le-si Hej Leif, har du ikke et 'stort' mindrevaerdskompleks? ![]() Jeg skriver kun om mine forudsaetninger og vil gerne hjaelpe ![]() Vi har laest dine historier om hvordan du er blevet snydt foer og nu tror du at du kan spille staerk mand overfor thaierne Det er du ikke stor nok til, derfor fortsaetter de med at snyde dig![]() |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 07/01-2006 11:28
|
Hej Mister M Ja ja bliv du bare sur, det goer ikke ondt. Ja du skriver en masse om hvad du mener du kan / har osv, men det er yderst sjaeldent der kommer noget andre kan bruge til noget. Det er da godt du ved hvad jeg kan, naeste gang skriver jeg lige en PB og spoerger dig til raads. Men hvis det er dit standard svar.. betal og se glad ud, kan jeg ikke bruge det til noget. Ja men hvem faen er ikke blevet snydt her ude, det er vi alle dig inkl. du har endda skrevet om det utallige gange. At du ser det paa en anden maade, naa ja hvis man er saa uvenner med sig selv og sine penge saa fortsaet du bare med det. Men vi er maaske nogle stykker som har et spejl og ikke kan lide den siger fjols. ![]() Le-si |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 07/01-2006 12:02
|
le-si skrev: Hej Mister M Ja ja bliv du bare sur, det goer ikke ondt. Ja du skriver en masse om hvad du mener du kan / har osv, men det er yderst sjaeldent der kommer noget andre kan bruge til noget. Det er da godt du ved hvad jeg kan, naeste gang skriver jeg lige en PB og spoerger dig til raads. Men hvis det er dit standard svar.. betal og se glad ud, kan jeg ikke bruge det til noget. Ja men hvem faen er ikke blevet snydt her ude, det er vi alle dig inkl. du har endda skrevet om det utallige gange. At du ser det paa en anden maade, naa ja hvis man er saa uvenner med sig selv og sine penge saa fortsaet du bare med det. Men vi er maaske nogle stykker som har et spejl og ikke kan lide den siger fjols. ![]() Le-si Kaere Le-si Nej jeg er ikke sur men har medlidenhed med dig![]() Jeg skriver ikke om hvad jeg mener jeg kan ,men hvad jeg kan ![]() Jeg kan heller ikke bruge noget af det du skriver om og du behoever ikke at sende en PB for jeg har ikke forstand paa grise, griselord eller solsikre Jeg tror aldrig at jeg har skrevet om at jeg er blevet snydt herude ![]() Soendag holder jeg min 65 aars foedselsdag Det er godt nok den 9 jan men her er alle paa arbejde da det er mandag![]() Jeg glader mig til festen og jeg kan sige at faa faranger er inviteret da de fleste har samme negative syn paa Thailand som dig ![]() Men der kommer nok mange faranger med koner og boern selvom de ikke er inviteret De er saa fattige at de altid moeder op hvis de kan faa et gratis maaltid og gratis drinks![]() |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 07/01-2006 12:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
MISTER M jeg kan altså ikke forstå dig somme tider lyder det som om du har og har haft et spændene liv men de svar som du nogen gange giver andre for dig til at lyde som en gammel bitter mand er det forde at du er vandt til at folk høre efter hvad du ¨siger men ikke gør det mere eller er der en anden grund |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 07/01-2006 12:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
HOV undskyld jeg havde ikke set at det var ude for emnet nok forde det vist tog en dregnig af emnet VIRUS |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 07/01-2006 12:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Torsdag fik min pc en virus hvor den kom fra ved jeg ikke den kom frem da jeg gik ind her på dtw, Den blev sløv som en pc fra 80erne og flere programmer kunne ikke åbnes efter en times roderi lavet jeg en format c nu køre den igen og jeg fik ryddet ud i alt det lort som gemmer sig alle steder Good for Falang
Redigeret af Good for Falang d. 07/01-2006 12:28 |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 07/01-2006 13:11
|
Skidt med det Roland.. det plejer de fleste indlaeg at goere. ![]() mister M.. Det jeg pointerede i det sidste indlaeg var at du ofte kommenterer et indlaeg med at fortaelle om dine fortraeffelige evner og viden og hvad du har, i stedet for at komme med et svar andre kan bruge til noget... Naar du saa bliver taget i en lodret loegn lader du enten sagen ligge eller kommer med en masse udenoms snak. ![]() Du vender en masse situationer hvor de tager roeven paa dig til at du er den glade giver / hjaelper.. ja ja det staar dig da frit for, enhver sin lyst. Men jeg er ikke i en situation hvor jeg behoever at betale for at nogen gider se min vej...... Om jeg har et mindrevaerds kompleks.. hmmm hvis det at tro paa sig selv kan tolkes saadan saa har jeg. Om jeg spiller staerk mand overfor Thaierne.. hvor dum kan du vaere.. Men jo jeg kaemper for min ret, selvom jeg ved det indebaerer visse risici.... Og du har sandelig 100% ret i at de vil blive ved med at forsoege at snyde mig, praecis som med alle andre her ude Danskere eller Thaier. Det er en del af Thailand som hverken du eller jeg kan lave om paa. Og proev saa lige at laese dit sidste indlaeg igen.. Den sluttede lige praecis med det aevl jeg hentydede til.. Om jeg har et negativt syn paa Thailand.. nej ikke som helhed, men mange ting kunne bestemt vaere bedre og sjovere. Men sjovt nok du skriver de fleste du kender har samme syn paa det som mig... Kunne det maaske ikke vaere fordi der var noget om snakken.. Le-si |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Derefter blev der installeret SAT forbindelse til IMARSAT, det kunne jeg ogsaa klare
Det er du ikke stor nok til, derfor fortsaetter de med at snyde dig