Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
FDM Rejsetips
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 28/05-2013 16:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 489 |
Hehe Er der i det hele taget tale om en kvinde ? Diana Diez udtaler (0:34 min. inde i videoen): "Her skal Jeg være strandløve for en uge .... " M.v.h. Fotofreak ![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 28/05-2013 16:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
En Katoy ?? ![]() |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 28/05-2013 17:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Bortset fra ordet 'luder' må jeg give sank ret. Ordinære thai-kvinder fatter simpelthen ikke at nogen udstiller deres krop som vist i klippet. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 28/05-2013 17:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
og de ville blive dybt forarget over: |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 28/05-2013 17:56
|
|
milex skrev: Ordinære thai-kvinder fatter simpelthen ikke at nogen udstiller deres krop som vist i klippet. Det gør "ordinære" danske kvinder heller ikke ... "Ordinære" kvinder er simpelthen pisse 'jealous'/misundelige, på andre kvinder der har et godt udseende. M.v.h. Fotofreak |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 28/05-2013 18:04
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
man kan jo også se sådan på det, Det kan da på helt rart, at det er en dansk kvinde,der vækker forargelse herinde..............normalt er det thai kvinderne der får det glatte lag.............. .. |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 28/05-2013 18:29
|
|
Er det ikke herligt, hvad vi kan få ud af en lille FDM reklame video ? Jeg lagde ikke mærke til en sexet halvgennemsigtig bikini-overdel da jeg så videoen første gang. Men et af de ærede medlemmer gjorde, -og berettede derom ! Og mange tak for det - Jeg er også "gennemsigtig bikini" fetichist (hvis bikinien pryder en flot kvindekrop) ![]() M.v.h. Fotofreak Redigeret af Fotofreak d. 28/05-2013 18:36 |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 28/05-2013 20:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Hvem sagde OT???![]() Godt det ikke var mig.... Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Fotofreak |
Lagt på d. 28/05-2013 21:18
|
|
flyer skrev: Hvem sagde OT??? ![]() Det var der vist ikke nogen der sagde .... Jeg æder gerne skylden for, at at der er gået lidt fis i tråden her - Betragt mine ytringer som kiksede/malplacerede humoristiske indlæg. Jeg forsøgte, gjorde mig umage, men fejlede - Beklager ![]() M.v.h. Fotofreak ![]() |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 29/05-2013 06:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
555 Ja, der skal jo være plads til lidt sjov....
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/07-2013 07:04
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Koh Chang: Phi Phi Island: Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Anjin |
Lagt på d. 15/07-2013 09:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 170 |
Har oplevet Koh Chang. Det var en god oplevelse. Hvis man ikke har været der og overvejer det som en mulighed, så vil jeg tilføje det eneste obs jeg kan se er, at der ikke er vandsportsaktiviteter. Vi efterlyste det og fik oplyst, at det har man ikke pga havet er for voldsomt . Der er nok andre som ved mere om det, men det var hvad vi fik oplyst. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

En Katoy ?? 

man kan jo også se sådan på det, Det kan da på helt rart, at det er en dansk kvinde,der vækker forargelse herinde..............normalt er det thai kvinderne der får det glatte lag..............

555 Ja, der skal jo være plads til lidt sjov....