Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Historien om Ted og Tip
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 21/04-2013 09:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Ja det er godt man har øretæverne med hjemmefra, når man er på ferie. Så er der styr på fristelserne.
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/04-2013 11:55
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
natty skrev: sonny skrev: Man skal da lade være med at købe noget i thailand,Hvis man ikke køber noget kan de ikke tage noget. Ok man kan købe et hus og forære konen/kæresten,så mister man heller ikke noget. Man behøver ikke altid gøre hvad konen/kæresten vil Netop, kender en som efter 10 år med kæresten byggede et hus til hende som en gave, som de så bor sammen i. Han har vist også begunstiget hende, sammen med andre i sit testamente, men de har så også kendt hinanden rigtigt længe og haft et langt liv sammen, inden han besluttede sig for det. Hvis han dør eller de går fra hinanden, er huset hendes, og det har han det fint med, men ellers ingen overførte penge, de har separate bankkontoer, og der er ingen mærkelige selskabskonstruktioner med advokater inde over. Hun går hjemme, klør ham i nakken, får husholdningspenge og andet underhold, men der er klare linjer. De er ikke blevet gift. Huset er betalt kontakt, så han sidder heller ikke med en gæld, hvis deres forhold opløses. Som han siger: huset er på en måde min tak til hende, for den tid vi har været sammen. Den holdning kan jeg forstå, men kors hvor er der ellers mange naive mandspersoner. Man må spørge sige selv om de ville være lige så naive hvis det foregik i DK. Nogen gange virker det som om de stikker hovedet op i det hul hvor det ikke hører hjemme, når de lander i Thailand/Pattaya. For 11 år siden da jeg blev godt syg, Da købte jeg et hus til konen for 250.000 baht,og forærerde det til hende,en gave for tak fordi hun altid var så sød og god ved mig underligt nok. Så hun havde noget at vende tilbage til hvis jeg døde. 'Men jeg overlevede og ny bruger vi da huset,og hun har udvidet godt på det hus. nyt køkken på 5x8 m. Så det er nu alt fir stort hahaha, men hun er glad for sit hus |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/04-2013 13:12
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
sonny skrev: natty skrev: sonny skrev: Man skal da lade være med at købe noget i thailand,Hvis man ikke køber noget kan de ikke tage noget. Ok man kan købe et hus og forære konen/kæresten,så mister man heller ikke noget. Man behøver ikke altid gøre hvad konen/kæresten vil Netop, kender en som efter 10 år med kæresten byggede et hus til hende som en gave, som de så bor sammen i. Han har vist også begunstiget hende, sammen med andre i sit testamente, men de har så også kendt hinanden rigtigt længe og haft et langt liv sammen, inden han besluttede sig for det. Hvis han dør eller de går fra hinanden, er huset hendes, og det har han det fint med, men ellers ingen overførte penge, de har separate bankkontoer, og der er ingen mærkelige selskabskonstruktioner med advokater inde over. Hun går hjemme, klør ham i nakken, får husholdningspenge og andet underhold, men der er klare linjer. De er ikke blevet gift. Huset er betalt kontakt, så han sidder heller ikke med en gæld, hvis deres forhold opløses. Som han siger: huset er på en måde min tak til hende, for den tid vi har været sammen. Den holdning kan jeg forstå, men kors hvor er der ellers mange naive mandspersoner. Man må spørge sige selv om de ville være lige så naive hvis det foregik i DK. Nogen gange virker det som om de stikker hovedet op i det hul hvor det ikke hører hjemme, når de lander i Thailand/Pattaya. For 11 år siden da jeg blev godt syg, Da købte jeg et hus til konen for 250.000 baht,og forærerde det til hende,en gave for tak fordi hun altid var så sød og god ved mig underligt nok. Så hun havde noget at vende tilbage til hvis jeg døde. 'Men jeg overlevede og ny bruger vi da huset,og hun har udvidet godt på det hus. nyt køkken på 5x8 m. Så det er nu alt fir stort hahaha, men hun er glad for sit hus Hvad kan man faa for THB 250,000.- ? |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 21/04-2013 13:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
hugoboerge skrev: sonny skrev: natty skrev: sonny skrev: Man skal da lade være med at købe noget i thailand,Hvis man ikke køber noget kan de ikke tage noget. Ok man kan købe et hus og forære konen/kæresten,så mister man heller ikke noget. Man behøver ikke altid gøre hvad konen/kæresten vil Netop, kender en som efter 10 år med kæresten byggede et hus til hende som en gave, som de så bor sammen i. Han har vist også begunstiget hende, sammen med andre i sit testamente, men de har så også kendt hinanden rigtigt længe og haft et langt liv sammen, inden han besluttede sig for det. Hvis han dør eller de går fra hinanden, er huset hendes, og det har han det fint med, men ellers ingen overførte penge, de har separate bankkontoer, og der er ingen mærkelige selskabskonstruktioner med advokater inde over. Hun går hjemme, klør ham i nakken, får husholdningspenge og andet underhold, men der er klare linjer. De er ikke blevet gift. Huset er betalt kontakt, så han sidder heller ikke med en gæld, hvis deres forhold opløses. Som han siger: huset er på en måde min tak til hende, for den tid vi har været sammen. Den holdning kan jeg forstå, men kors hvor er der ellers mange naive mandspersoner. Man må spørge sige selv om de ville være lige så naive hvis det foregik i DK. Nogen gange virker det som om de stikker hovedet op i det hul hvor det ikke hører hjemme, når de lander i Thailand/Pattaya. For 11 år siden da jeg blev godt syg, Da købte jeg et hus til konen for 250.000 baht,og forærerde det til hende,en gave for tak fordi hun altid var så sød og god ved mig underligt nok. Så hun havde noget at vende tilbage til hvis jeg døde. 'Men jeg overlevede og ny bruger vi da huset,og hun har udvidet godt på det hus. nyt køkken på 5x8 m. Så det er nu alt fir stort hahaha, men hun er glad for sit hus Hvad kan man faa for THB 250,000.- ? For 11år siden kunne man nok få en del mere end idag....
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 21/04-2013 13:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Hvorfor er det lige at en farang med penge tror han kan købe "alt"? Edward er tydeligvis en mand der har tænkt, at nu giver jeg fruen et hus og så kan hun ellers betale tilbage med at passe mig til jeg dør... Sådan en nar!!! Han er jo ikke engang interesseret i at lave noget, anden end at tylle beer chang og tøffe rundt på sin kværn, husk nu på at en sag skal ses fra mere end en side og dette var set med hans øjne. Han vil have kærlighed og opmærksomhed, men jeg tror han glemte sin kone og kun tænkte på sig selv, hvor interssant mon det har været for konen at høre på hans ævl? Høre, ser og lugte til en mand der pimper den er vist ikke lige sagen. Han har futtet alle sine penge af... og hvad så? Det er da ikke noget nogen som helst kan lære noget af, ud over måske at man skal pleje sit forhold, ikke bare købe det hele og tro den hellige grav er velforvaret! Det er nemt nok for mig at sidde her og fyre en masse ævl af og tro jeg sidder på den grønne gren, vi har selv et nyt hus i Thailand og hvem ved..... måske, some day... håber det ikke!!! Buddha forbyde det!!! Men jeg plejer da mit forhold og det vil jeg altid gøre for som én engang sagde til mig: det går begge veje!Poor guy... Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/04-2013 14:34
|
flyer skrev: hugoboerge skrev: sonny skrev: natty skrev: sonny skrev: Man skal da lade være med at købe noget i thailand,Hvis man ikke køber noget kan de ikke tage noget. Ok man kan købe et hus og forære konen/kæresten,så mister man heller ikke noget. Man behøver ikke altid gøre hvad konen/kæresten vil Netop, kender en som efter 10 år med kæresten byggede et hus til hende som en gave, som de så bor sammen i. Han har vist også begunstiget hende, sammen med andre i sit testamente, men de har så også kendt hinanden rigtigt længe og haft et langt liv sammen, inden han besluttede sig for det. Hvis han dør eller de går fra hinanden, er huset hendes, og det har han det fint med, men ellers ingen overførte penge, de har separate bankkontoer, og der er ingen mærkelige selskabskonstruktioner med advokater inde over. Hun går hjemme, klør ham i nakken, får husholdningspenge og andet underhold, men der er klare linjer. De er ikke blevet gift. Huset er betalt kontakt, så han sidder heller ikke med en gæld, hvis deres forhold opløses. Som han siger: huset er på en måde min tak til hende, for den tid vi har været sammen. Den holdning kan jeg forstå, men kors hvor er der ellers mange naive mandspersoner. Man må spørge sige selv om de ville være lige så naive hvis det foregik i DK. Nogen gange virker det som om de stikker hovedet op i det hul hvor det ikke hører hjemme, når de lander i Thailand/Pattaya. Det lyder rigtigt, men hvad fik han saa for sine penge i form af jordareal, husareal osv osv. Det var saadan set det jeg spurgte om. For 11 år siden da jeg blev godt syg, Da købte jeg et hus til konen for 250.000 baht,og forærerde det til hende,en gave for tak fordi hun altid var så sød og god ved mig underligt nok. Så hun havde noget at vende tilbage til hvis jeg døde. 'Men jeg overlevede og ny bruger vi da huset,og hun har udvidet godt på det hus. nyt køkken på 5x8 m. Så det er nu alt fir stort hahaha, men hun er glad for sit hus Hvad kan man faa for THB 250,000.- ? For 11år siden kunne man nok få en del mere end idag.... ![]() D |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 21/04-2013 14:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
flyer skrev: Hvorfor er det lige at en farang med penge tror han kan købe "alt"? Edward er tydeligvis en mand der har tænkt, at nu giver jeg fruen et hus og så kan hun ellers betale tilbage med at passe mig til jeg dør... Sådan en nar!!! Han er jo ikke engang interesseret i at lave noget, anden end at tylle beer chang og tøffe rundt på sin kværn, husk nu på at en sag skal ses fra mere end en side og dette var set med hans øjne. Han vil have kærlighed og opmærksomhed, men jeg tror han glemte sin kone og kun tænkte på sig selv, hvor interssant mon det har været for konen at høre på hans ævl? Høre, ser og lugte til en mand der pimper den er vist ikke lige sagen. Han har futtet alle sine penge af... og hvad så? Det er da ikke noget nogen som helst kan lære noget af, ud over måske at man skal pleje sit forhold, ikke bare købe det hele og tro den hellige grav er velforvaret! Det er nemt nok for mig at sidde her og fyre en masse ævl af og tro jeg sidder på den grønne gren, vi har selv et nyt hus i Thailand og hvem ved..... måske, some day... håber det ikke!!! Buddha forbyde det!!! Men jeg plejer da mit forhold og det vil jeg altid gøre for som én engang sagde til mig: det går begge veje!Poor guy... Helt enig Flyer... Manden pustede selv til ilden og var skyld i at hun smed ham ud. Som jeg oplever Thai-kvinder, så skal der MEGET til, før hun opgiver. Jeg tror alle der giver sig selv og plejer forholdet har en rigtig god chance. Meget går ihvertfald i stykker pga. druk og andre damer... |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/04-2013 15:28
|
hugoboerge skrev: flyer skrev: hugoboerge skrev: sonny skrev: natty skrev: sonny skrev: Man skal da lade være med at købe noget i thailand,Hvis man ikke køber noget kan de ikke tage noget. Ok man kan købe et hus og forære konen/kæresten,så mister man heller ikke noget. Man behøver ikke altid gøre hvad konen/kæresten vil Netop, kender en som efter 10 år med kæresten byggede et hus til hende som en gave, som de så bor sammen i. Han har vist også begunstiget hende, sammen med andre i sit testamente, men de har så også kendt hinanden rigtigt længe og haft et langt liv sammen, inden han besluttede sig for det. Hvis han dør eller de går fra hinanden, er huset hendes, og det har han det fint med, men ellers ingen overførte penge, de har separate bankkontoer, og der er ingen mærkelige selskabskonstruktioner med advokater inde over. Hun går hjemme, klør ham i nakken, får husholdningspenge og andet underhold, men der er klare linjer. De er ikke blevet gift. Huset er betalt kontakt, så han sidder heller ikke med en gæld, hvis deres forhold opløses. Som han siger: huset er på en måde min tak til hende, for den tid vi har været sammen. Den holdning kan jeg forstå, men kors hvor er der ellers mange naive mandspersoner. Man må spørge sige selv om de ville være lige så naive hvis det foregik i DK. Nogen gange virker det som om de stikker hovedet op i det hul hvor det ikke hører hjemme, når de lander i Thailand/Pattaya. Det lyder rigtigt, men hvad fik han saa for sine penge i form af jordareal, husareal osv osv. Det var saadan set det jeg spurgte om. For 11 år siden da jeg blev godt syg, Da købte jeg et hus til konen for 250.000 baht,og forærerde det til hende,en gave for tak fordi hun altid var så sød og god ved mig underligt nok. Så hun havde noget at vende tilbage til hvis jeg døde. 'Men jeg overlevede og ny bruger vi da huset,og hun har udvidet godt på det hus. nyt køkken på 5x8 m. Så det er nu alt fir stort hahaha, men hun er glad for sit hus Hvad kan man faa for THB 250,000.- ? For 11år siden kunne man nok få en del mere end idag.... ![]() D Der skete et "teknisk" uheld. Jeg oenskede at spoerge om hvad man fik for de THN 250,000 dvs jord areal og boligareal, antal af vaerelser osv. |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 22/04-2013 23:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Rejses spørgsmålet naturligvis om hvem der er skurken, og hvem der er én notorisk naiv tosse? I min verden er der ingen tvivl om, at Ted har begået den værste fejltagelse som man overhoved kan begå i Thailand i forhold til én Thaikvinde! Han har økonomisk set blanket sig selv ”totalt af” (uden behørige økonomiske reserver i behold) og dermed blevet afhængigt af hendes gøren og laden i fremtiden. Sagt med andre ord: Han blev ”malket” for alt af økonomisk interesse. Og der ikke var mere at hente - blev han kastet på porten! Til Thaikvindens (Tip) medmenneskelighed høre så: at hun betalte hans billet tilbage til England! Ted rejste tilbage til England med sit tøj i en skuldertaske, og kun iført sendaler! Hilsen Rasmus |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 23/04-2013 07:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
patirak skrev: flyer skrev: Hvorfor er det lige at en farang med penge tror han kan købe "alt"? Edward er tydeligvis en mand der har tænkt, at nu giver jeg fruen et hus og så kan hun ellers betale tilbage med at passe mig til jeg dør... Sådan en nar!!! Han er jo ikke engang interesseret i at lave noget, anden end at tylle beer chang og tøffe rundt på sin kværn, husk nu på at en sag skal ses fra mere end en side og dette var set med hans øjne. Han vil have kærlighed og opmærksomhed, men jeg tror han glemte sin kone og kun tænkte på sig selv, hvor interssant mon det har været for konen at høre på hans ævl? Høre, ser og lugte til en mand der pimper den er vist ikke lige sagen. Han har futtet alle sine penge af... og hvad så? Det er da ikke noget nogen som helst kan lære noget af, ud over måske at man skal pleje sit forhold, ikke bare købe det hele og tro den hellige grav er velforvaret! Det er nemt nok for mig at sidde her og fyre en masse ævl af og tro jeg sidder på den grønne gren, vi har selv et nyt hus i Thailand og hvem ved..... måske, some day... håber det ikke!!! Buddha forbyde det!!! Men jeg plejer da mit forhold og det vil jeg altid gøre for som én engang sagde til mig: det går begge veje!Poor guy... Helt enig Flyer... Manden pustede selv til ilden og var skyld i at hun smed ham ud. Som jeg oplever Thai-kvinder, så skal der MEGET til, før hun opgiver. Jeg tror alle der giver sig selv og plejer forholdet har en rigtig god chance. Meget går i hvertfald i stykker pga. druk og andre damer... Ikke enig...! Muligt at -"klaphatten" ikke levede op til idealet af en farang mand.... Men, konen virker også kalkulerende. Straks hun får rådighed over hans penge, ændrer tonen sig drastisk mellem dem. Ingen omsorg, sex, eller kærlighed. Kun tålt ophold.!.!.! At sidde som farang i Korat, på en grise farm, uden TV og Internet, fordi konen, som nu disponerer over pengene, ikke vil bruge "Hans" penge på den slags, er ikke i orden. Det er også "sølle", at hun kun kunne donere en enkelt billet til ham. Kun det, intet til at leve for, efter alt hvad han har foræret hende. Det var bare ud af klappen. Nhæææ, Klaus Pagh modellen, ville nok have været det rigtige her..! Redigeret af Anonym Bruger d. 23/04-2013 07:37 |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 23/04-2013 07:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
What did you learn in school today, dear little girl of mine? I learned that farang is a stupid man and very easy to cheat. That was what I learn in school today. Ja, endnu en der ikke tænkte sig om og blev godt og grundigt bollet i R....!
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/04-2013 17:21
|
DK skrev: patirak skrev: flyer skrev: Hvorfor er det lige at en farang med penge tror han kan købe "alt"? Edward er tydeligvis en mand der har tænkt, at nu giver jeg fruen et hus og så kan hun ellers betale tilbage med at passe mig til jeg dør... Sådan en nar!!! Han er jo ikke engang interesseret i at lave noget, anden end at tylle beer chang og tøffe rundt på sin kværn, husk nu på at en sag skal ses fra mere end en side og dette var set med hans øjne. Han vil have kærlighed og opmærksomhed, men jeg tror han glemte sin kone og kun tænkte på sig selv, hvor interssant mon det har været for konen at høre på hans ævl? Høre, ser og lugte til en mand der pimper den er vist ikke lige sagen. Han har futtet alle sine penge af... og hvad så? Det er da ikke noget nogen som helst kan lære noget af, ud over måske at man skal pleje sit forhold, ikke bare købe det hele og tro den hellige grav er velforvaret! Det er nemt nok for mig at sidde her og fyre en masse ævl af og tro jeg sidder på den grønne gren, vi har selv et nyt hus i Thailand og hvem ved..... måske, some day... håber det ikke!!! Buddha forbyde det!!! Men jeg plejer da mit forhold og det vil jeg altid gøre for som én engang sagde til mig: det går begge veje!Poor guy... Helt enig Flyer... Manden pustede selv til ilden og var skyld i at hun smed ham ud. Som jeg oplever Thai-kvinder, så skal der MEGET til, før hun opgiver. Jeg tror alle der giver sig selv og plejer forholdet har en rigtig god chance. Meget går i hvertfald i stykker pga. druk og andre damer... Ikke enig...! Muligt at -"klaphatten" ikke levede op til idealet af en farang mand.... Men, konen virker også kalkulerende. Straks hun får rådighed over hans penge, ændrer tonen sig drastisk mellem dem. Ingen omsorg, sex, eller kærlighed. Kun tålt ophold.!.!.! At sidde som farang i Korat, på en grise farm, uden TV og Internet, fordi konen, som nu disponerer over pengene, ikke vil bruge "Hans" penge på den slags, er ikke i orden. Det er også "sølle", at hun kun kunne donere en enkelt billet til ham. Kun det, intet til at leve for, efter alt hvad han har foræret hende. Det var bare ud af klappen. Nhæææ, Klaus Pagh modellen, ville nok have været det rigtige her..! Helt rigtigt. En kold og kynisk kvinde. Min kone var lettere chokeret men som en joke spurgte hun "gabaew hang lao yang". Det er den heldigvis ikke. |
|
|
|
| Unggoy |
Lagt på d. 23/04-2013 18:48
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Ingen tvivl om at han var naiv som så mange andre MEN spækket på fede vestlige feminister hopper og danser mens de griner af ham og kalder ham en pervers sexturist, der ligger som han har redt. En sjælden gang hører man om en mand, der har taget røven på en kvinde og så bliver der lavet et program i tv, prime time fredag aften, hvor han bliver korsfæstet af Anne-Grethe Bjarup Riis og Pernille Aalund.... ja mænd er nogle svin. Redigeret af Unggoy d. 23/04-2013 18:54 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 23/04-2013 20:28
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Unggoy skrev: Ingen tvivl om at han var naiv som så mange andre MEN spækket på fede vestlige feminister hopper og danser mens de griner af ham og kalder ham en pervers sexturist, der ligger som han har redt. . Jeg tror ikke der er særligt mange fede vestlige feminister her på DTW. ![]() Så mon paranoiaen har overtaget, i en ellers seriøs debat?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| bob |
Lagt på d. 20/11-2013 23:00
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
Lærerig film... |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

for som én engang sagde til mig: det går begge veje!