Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
phuket - kata eller karon
|
|
| elmajo |
Lagt på d. 11/01-2006 12:24
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Hej Anica og fam. ![]() ![]() håber I får en uforglemmelig tur, tag en varm hilsen med vi sparer og sparer, så vi snart kan være der igen igen - måske I får lyst til at fortælle om turen, når I er retur? Kh. elmajo GLÆD JER![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/01-2006 12:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Torben Mustang Skriver :Hej med dig Anica. Jeg kender næsten alt på Phuket,desværrer kan dem der skriver ikke svare på dit spørgsmål (de kommer ikke så fine steder) Jer vil anbefale dig at tage til Karon der er alt hvad du søger, prøv at søge på hotel-mermaid.dk det er et kanon hotel 50 m fra stranden, stort værelse m/aircon mini bar- kabel tv 36 kanaler pris 595 baht pr dag (dobbelt værelse) samme pris om i er en eller to på værelset samt fast pris på morgenmad 75 baht pr person i dansk resturant som er åben 24 timer i døgnet (stuen under hotellet) Jeg mener ikke han ( Mogens Petersen) har aftaler med rejseselskaber, så i må nok tage et rutefly til Bangkok-Phuket ca 7000 kr. Jeg håber ikke der er nogle der misforstår det jeg skriver de fleste der skriver her på siden kommer kun i Bangkok og Pataera, men dem om det, håber du kan bruge det til noget ellers er der mange andre mugligheder i Patong Karon Kata Rawai. Lad høre hvad du mener senere.............. [small]Det var sq da en underlig måde at nedgøre os der bor enten i Bkk eller Pattaya ( jeg går ud fra at det skulle tolkes som Pattaya ), men det er da fint at du er så klog, at andre kan få glæde af det. Fine steder, rend mig, hva' specielt fint er der over Phuket ?[/small] Ta' lige klaphatten af og kom ned på jorden
Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/01-2006 13:12 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 11/01-2006 15:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Hej Suk, Det er den samme gamle krikke, som "har guldkort og aldrig rejser på monkeyclass". Peter
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 11/01-2006 16:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Jeg hader luksusdyr... Der er ingen dårlig stil over at opleve Thailand uden 1 million bath i lommepenge - Vi andre rejser til Thailand fordi vi kan lide det, ikke for at have en luksusrejse i sus og dus hvor man ligger på stranden og bliver opvartet... Op i røven med sådan en ferie... Herre Gud...
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/01-2006 16:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg håber ikke der er nogle der misforstår det jeg skriver de fleste der skriver her på siden kommer kun i Bangkok og Pataera, men dem om det, Hør lige her mister, der tror jeg du går grumme galt i byen, at dømme efter mange indlæg her, ser jeg slet ikke den samme tendens som du øjensynligvis gør. Du virker nu ikke selv synderlig berejst når du ikke engang kan stave til pattaya. desværrer kan dem der skriver ikke svare på dit spørgsmål (de kommer ikke så fine steder) Der skyder du dig selv gevaldigt i foden mester, og det kunne iøvrigt være interessant at se hvor mange her der rent faktisk har været så "fine steder". Tror du bliver forbavset do. rinpoche |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 11/01-2006 17:02
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Guldkort, aldrig monkeyclass, bor på et guesthouse - underlig kombination. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 11/01-2006 17:59
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Så skete det igen igen igen ![]() Prøvede lige at læse tråden fra start. Der stilles et spørgsmål, der resulterer i 25 svar. Hvoraf der med min bedste vilje, er 6 der giver svar på spørgsmålet. Mange af indlægene her er "fnidder" kan vi være det bekendt? John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/01-2006 18:15
|
|
Kan godt følge dig John, men det kan da godt pisse folk gevaldigt at når der kommer en person og fortæller os hvad vi er, hvor vi kommer og hvad vi gør! Synes ikke der er nogen grund til at lade det stå uimodsagt ellers kunne det jo lyde som om vedkommende har ret. Prøvede faktisk efter bedste evne forud for nævnte indlæg efter bedste evne at besvare spørgsmålet. mvh rinpoche PS, jeg synes nu nok at du kan medregne de gode ønsker om en god rejse som relevante ![]() |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 11/01-2006 19:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
jeg vil gerne med bastian til soi cowboy, man kan nå alle gogo-barene på 2 aftener, og man er lige vissen begge dage. hvorfor tage til phuket når alt er lige i soi cowboy. der ligger selv et lille hyggeligt hotel, det er bare ikke så tit der er ledige værelser, men har da været heldig et par gange, så bruger man jo heller ik en formue i taxa'er frem og tilbage. jager |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 11/01-2006 21:22
|
|
Jeg er sikker på at du møder bastian før eller siden, sexturister har det jo med at mødes de samme steder. rinpoche Redigeret af rinpoche d. 11/01-2006 21:22 |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 11/01-2006 23:26
|
|
Så er denne tråd vist også på vej i censuren - Tag jer sammen folkens...
|
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 12/01-2006 06:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
torben mustang skrev: Hej med dig Anica. Jeg kender næsten alt på Phuket,desværrer kan dem der skriver ikke svare på dit spørgsmål (de kommer ikke så fine steder) Jer vil anbefale dig at tage til Karon der er alt hvad du søger, prøv at søge på hotel-mermaid.dk det er et kanon hotel 50 m fra stranden, stort værelse m/aircon mini bar- kabel tv 36 kanaler pris 595 baht pr dag (dobbelt værelse) samme pris om i er en eller to på værelset samt fast pris på morgenmad 75 baht pr person i dansk resturant som er åben 24 timer i døgnet (stuen under hotellet) Jeg mener ikke han ( Mogens Petersen) har aftaler med rejseselskaber, så i må nok tage et rutefly til Bangkok-Phuket ca 7000 kr. Jeg håber ikke der er nogle der misforstår det jeg skriver de fleste der skriver her på siden kommer kun i Bangkok og Pataera, men dem om det, håber du kan bruge det til noget ellers er der mange andre mugligheder i Patong Karon Kata Rawai. Lad høre hvad du mener senere Taenk at i gider at taende af paa det! Phuket er jo lige netop stedet for "rige" Der ikke er rige nok til at komme de rigtige steder, men gerne vil prale af at de er noget ved "musikken" uden egentlig at have ret meget at have det i. Mange af os her paa siden rejser/bor overalt i thailand og vi deler en faelles interresse om Thailand. Det ved vi jo godt selv! Hr. t.m. er bare et eksempel paa en der rejser til thailand for kunne foere sig frem. Hvor om alt er saa kender jeg personligt mere til Pattaya og Bangkok end jeg kender til Phuket, da jeg har aldrig vaeret der! Til Hr. torben mustang: Naeste gang De kommer til Bangkok, saa proev at bo paa Hotel Regent og bestil bord til deres Brunch, den er helt fantastisk, og der er mange spaendende steder i Bangkok's natte liv, som jeg kan anbefale! Steder hvor De kan laere lidt om " en anden verden" ![]() Men skulle De en dag ligge til i yacht klubben i Hong Kong -som jeg varmt kan anbefale,- og hvis De kan lide "lobster" saa smut en tur forbi hotel hotel Conrad, deres brunch buffet holder hele vejen ![]() Aftens maden boer De indtage paa resturant "find" Det er et skandinavisk insted med fransk/skandinavisk Cusine og i Hong finder De nok "nattelivet" Hvis ellers De har "det rigtige kort" og hvis jeg er i Hong Kong, saa vil jeg da gerne vaere "guide" Men De kommer ikke ind uden "guldkort" heller ikke som "gaest"! ![]() ![]() Men ingen af stederne kan De klare Dem for 595.- baht......... ![]() Skid paa det! Vi maa vidre...............
“Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 12/01-2006 14:05
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Hej suk. Jeg har nu nærlæst mit indlæg til Anica og kan godt se at jeg igen har dummet mig jeg skulle have skrevet pæne steder der tænkte jeg ikke på de fastboende, men på SEXturisterne Jeg har aldrig selv været i Pattaya for efter hvad jeg har læst og hørt fra rigtig mange har Pattaya ikke andet end SEX og sprut (øl) at tilbyde Der er ingen natur, en kedelig lille strand som skulle være ret snavset???? Patong på Phuket er vel at sammenligne men har dog en dejlig lang og hvid strand![]() Det pæne ved Phuket syntes jeg Karon-Kata-Rawai-Chalong har pæne strande, smuk natur kun 2-3 minutters kørsel på motorbike ud af byerne og så har de ikke den vilde SEXindustri som feks Pattaya. Phuket er efterhånden blevet et ferieparadis for familier med børn der kan de hygge sig og holde ferie i fred og ro. Nu var det ikke for at nedgøre de fastboende i og ved Pattaya hvis i føler det så må en undskyldning være at jeg kun er en gammel dum farang . Bortset fra det så er det sgu nogle flotte billeder du har lagt ud på den side,du har jo et dejligt hus i Samutprakan hvor langt er der til Pattayr derfra????Nå jeg håber du kan bruge dette til noget??? og så et forsat godt nytår til dig og din familie. ![]() PS. Jeg har kastet klaphatten i skraldespanden
[mail][/mail]
|
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 12/01-2006 14:30
|
|
Hej med dig paulsenp. Jeg tror ikke du har forstået mig rigtigt.??? 1. Guldkort får man når når man flyver meget med bla Thai Air ![]() 2.Jeg bliver opgradet til næste klasse 8-9 gange ud af 10 gange 3. De en til 2 gange jeg ikke bliver opgradet bruger jeg mine bonus miles. 4 Jeg betaler kun for monkey class bliver opgradet da jeg gerne vil sidde godt i de ti timer og 50 min til BKK og derefter til Phuket Khon kahn, syntes du så stadig det er forkert???? Du tror måske jeg skrev det for at blære mig, men det var bestemt ikke hensigten.Håber vi har fået renset luften så vi kan komme videre. ![]() Forsat godt nytår. [mail][/mail]
|
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 12/01-2006 14:36
|
|
Til dig Locturian![]() Det var så 181 negative indlæg du kom med, tør snottet af næsen og få skiftet din ble du er jo kun en drengerøv, så mere vil jeg ikke sige om dit inlæg.
[mail][/mail]
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 12/01-2006 14:43
|
|
torben mustang skrev: Til dig Locturian ![]() Det var så 181 negative indlæg du kom med, tør snottet af næsen og få skiftet din ble du er jo kun en drengerøv, så mere vil jeg ikke sige om dit inlæg. ![]() Jeg synes du skulle tage at læse mine indlæg, før du kan sige at jeg laver 181 negative af dem, og flot at du kan bede mig skifte min ble, jeg ved ikke hvis barnlighed det siger mest om, min eller din... |
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 12/01-2006 14:48
|
|
rinpoche. Skal man nu være berejst for at stave til Pattaya, det kunne jo være en skrivefejl, eller at jeg ikke er lige så god til stavning som dig???? Det er muligt jeg skyder mig selv i foden,men jeg syntes det meste af snakken herinde handler pm BKK og Pattaya Du kan læse mit indlæg til suk det var ikke fine steder jeg mente men pæne![]() Forsat godt nytår [mail][/mail]
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/01-2006 16:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Torben. Det du skrev, det var jo forleden dag og forleden dag, det er jo ikke i dag.........Så ingen problemer i det. Men jeg forstår ikke det du siger om Loc's indlæg, prøv nu lige at læse dem, der er faktisk mange fornuftige ting at læse. Den med snottet og ble'en er den ikke lidt langt ude, hvor gammel er det nu lige du er ? Mvh. Suk.................... ![]() Årg. 1944 og så det sprogbrug---FY FY Jeg tror såmænd, at vi alle er mere eller mindre seriøse, men en uheldig bemærkning kan mange gange få en del af os op og ringe og så er det jo, at det går galt ( så er det i fangehullet ). men har vi alle ikke lovet hinanden en lidt bedre debat her i 2006 / 2549, det tror jeg nok vi har og det man lover, det skal man holde........(næsten)
Jeg skrev dette indlæg i en anden tråd, men gentager det lige, da jeg tror at du Torben ikke har læst det.. Med venlig hilsen Suk.................... Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/01-2006 16:34 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Der er ingen natur, en kedelig lille strand som skulle være ret snavset????