Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
SAS flyver igen!
|
|
| Bjarke85 |
Lagt på d. 13/06-2013 23:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 819 |
Nahm, forstår udemærket. Og det er virkelig uheldigt og træls for dig og din kæreste. Det jeg blot ville pointere er, at jo færre personer involveret, jo mindre risiko er der for misforståelser og fejl. Og så er der kun én at holde ansvarlig, i stedet for man skal hen og finde ud af hvor fejlen ligger :-) Og når nu det er så nemt at købe direkte af udbyderen, så ser jeg ingen grund til at tilføje yderligere led. Det er hverken for at sige til dig det er dumt gjort, eller du bare skulle have gjort sådan og sådan. Pointere bare min mening, og hvad jeg syntes er bedst ![]() Håber ikke det sker for dig igen, eller for nogen andre :-) |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/06-2013 07:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
natty skrev: Jeg ved det er ændret, men indtil for 1½ år siden var priserne fra DK til BKK med Thai altid dyrere på deres hjemmeside med mindst 1000-1500 kr, end det man kunne finde i/på andre bureauer og internetsider. Sådan er det da stadig. Det var meget billigere at booke hos et online rejsebureau end hos Thai på min kommende tur. Jeg har lige lavet en søgning på en rejse i September 1-15 september. Nemrejse.dk er den billigste med 4.822 kr og på Thai's egen hjemmeside er prisen 6.333 Så den prisforskel findes så absolut stadig. Men man kan undres over hvorfor men det er nok fordi de lever af deres netværk af agenter som de ikke vil gøre sure. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 14/06-2013 07:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Jeg syntes nu også at havde oplevet at agenter er billigere end Thai-Airways, sidst kone skulle haste til Thailand (sidst i april) og havde brug for en hurtig billet, var det igen Kilroy vi købte hos og endda tre kilo billigere, jeg ringede sidst på eftermiddagen til Thai-Airways for at høre om de kunne hjælpe med en billet til dagen efter, begyndte billetdamen at ævle løs om alt mulig om åbne og lukkede billeter, gebyrer og om overbooked fly, derfor tjekkede jeg lige Kilroys hjemmeside med der fik jeg besked om at ringe til deres kontor, da afrejsen var for tæt på bestillingstidspunktet, hvilket jeg gjorde og sikke en service!!! Mathilde sagde at det var lige på kanten at det kunne lade sig gøre (da klokken 16:18 og de lukker kl 17) men hun ville gøre alt hvad der stod i hendes magt for at skaffe konen en billet, lidt nervøs ringede jeg til hende igen lidt i 17 men der kunne hun oplyse at det hele var i orden og kl 17:10 modtog jeg en mail med rejsedokumentet!! Pris 5370dkr. Thai-Airways skulle have, hvis de kunne skaffe en billet 8500dkr. + gebyr Så agenter.... JO TAK
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

JO TAK