Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Børnehjemmet i Nordthailand... hvad skete der?
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 08/08-2013 12:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Fotofreak skrev: SteenJ skrev: Fotofreak skrev: Dine fotos kunne jeg meget godt tænke mig at se ... - Men desværre går jeg langt udenom Facebook, M.v.h. Fotofreak Dårlig undskyldning---------- Haløjsa SteenJ Jeg kunne ikke drømme om at deltage på Facebook, men jeg vil meget gerne se fotos fra børnehjemmet M.v.h. Fotofreak Venligst STOP med at kalde Doi Lo skolen for et Børnehjem, for det, har den ALDRIG været, på trods at det er blevet pointeret utalige gange om at det var en Almindelig folkeskole for fattige børn (og få "sygdoms ramt" ) . Som fodnote vil jeg påpege at det sidste billede er til ære for undertegnede som forærede skolens nylig åbnet klinik, nogle blodtryks apparater og et par stetoskoper som Pede (Peter) har været elskværdig at fragte for mig. Tak Peter. . Redigeret af Lung Yao d. 08/08-2013 13:20 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 08/08-2013 12:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Respekt Lung Y.. ja, det mener jeg virkeligt.. saa godt gaaet... Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 08/08-2013 13:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Tak. Men mit beskeden "bidrag" kan ikke måle sig ved siden at saglig Hugos indsat for skolen og ikke at glemme Peters udvikling af deres IT værelser og udstyr, m.m. Men som man siger : << Små bæk gøre store Åer (og måske til sidste floder). >> Nogle ønsker at "støtte" forretnings livet" i diverse barer i Patty og andre steder, men det må de selv om , da det er med deres egne penge at de gøre det. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 08/08-2013 13:33
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Det er da vist ikke så nemt, hvis Fotofreak ikke har en fb-profil.....Vel??? Fejl informeret ik... Steenj HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 08/08-2013 13:38
|
|
Onkel Y. Nu stoetter jeg jo mest gadehunde, men hvis du kan flaekke en skrift sammen angaaende projektet, saa vil jeg gerne gaa ud med rasleboessen, jeg kommer i det meste af Bkk. og moeder mange mennesker......Kan jeg hjaelpe lidt, saa goer jeg det gerne.. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 08/08-2013 14:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
SteenJ skrev: Det er da vist ikke så nemt, hvis Fotofreak ikke har en fb-profil.....Vel??? Fejl informeret ik... Steenj Ja åbenbart... Det beklager jeg, Steenj Tørvejr over Vestegnen
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 08/08-2013 14:16
|
|
Steen. Stop nu det fucking fb. snak, traaden er mere m vigtig end det pis...vi taler om boern, som maa have en handsraekning, kan man bidrage lidt saa ved jeg at det goer undervaerker..... Bums eller ej !.....Vi har vel alle et hjerte......... Redigeret af Longway d. 08/08-2013 14:29 Mvh. Chiliposen.
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 08/08-2013 18:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Meget enig! |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 09/08-2013 09:38
|
|
En lamineret skrivselse kunne evt. vaere...Jeg tager gerne i mod andre forslag. เพื่อนทั้งหลาย ผมเคยมีเพื่อน ชื่อ ฮูโก เค้าอยู่ที่เชียงราย และเค้าพบ โรงเรียนสำหรับเด็กด้อยโอกาส เด็กบางคนในโรงเรียนติดเชื่อเอส์ด พ่อแม่เสียชีวิต เค้าเริ่มรับบริจาคเงินจากเพื่อนๆ ของเค้าเพื่อให้การช่วยเหลือ กับทางโรงเรียน ผมก็เป็นคนหนึ่งที่ร่วมบริจากให้กับทางโรงเรียน แต่ตอนนี้เพื่อนของผมได้เสียชีวิตไปแล้ว ผมจึงต้องการดำเนินการต่อ เพื่อหาทุนการศึกษาให้กับนักเรียนต่อไป ถ้าเพื่อนๆต้องการจะร่วมบริจาค ผมจะดีใจมาก ขอบคุณสำหรับน้ำใจที่มีให้กับ เด็กๆด้อยโอกาส. Mvh. Chiliposen.
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 09/08-2013 15:05
|
|
Der er nok ikke mange som kan tyde thaisproget, her kommer en kort version paa dansk. Den er ikke 100, saa lad vaer med at gaa amok. " Kaere Ven ! " Jeg havde foer en ven, hans navn var Hugo, han levede i CM. Han fandt en skole for fattige boern, noglr havde AIDS. Han startede saa en en indsamling til disse boern, saa de kunne faa det lidt bedre. Jeg vil blive meget glad hvis du vil hjaelpe. Tak for din hjaelp ! Mvh. Chiliposen.
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 09/08-2013 16:08
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Longway skrev: Steen. Stop nu det fucking fb. snak, traaden er mere m vigtig end det pis...vi taler om boern, som maa have en handsraekning, kan man bidrage lidt saa ved jeg at det goer undervaerker..... Uanset om man er enige eller uenige med hinanden her på siden så debattere man ordentligt med hinanden. Et sprog som det anvendte sprog er hverken velset eller velkommet på siden. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 10/08-2013 16:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Gode billeder Fætter c6; dutling68 skrev: [img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1148803_10201305758661929_591420578_n.jpg[/img] is not a valid Image. [img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/944604_10201305758261919_1046802463_n.jpg[/img] is not a valid Image. [img]https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/996595_10201305757021888_1427036111_n.jpg[/img] is not a valid Image. [img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1146656_10201305759021938_190271303_n.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.