Se indlæg
 Udskriv debat
Klaus Pagh
hugoboerge
Bjarke85 skrev:

I øvrigt, var det ikke dig, der sagde at du stadig så din søn og datter på 40 og 35 år som børn ???

I så fald siger jeg bare føj !

Foejt du bare videre.

I Thailand bliver man regelmaessigt spurgt "Mee lok ke kon?" hvilket betyder hvor mange boern har du ? Hertil er der kun eet svar i mit tilfaelde og det er "me lok sawng kon", hvilket betyder at jeg har to boern. Alderen i den henseende er ligegyldig, det er mine boern.

Bjarke85 du har lidt at laere endnu, men det kommer nok.

Lad os proeve at definere "naermeste paaroerende". Det kan vaere:
Aegtefaelle/registreret partner
Samlever i aegteskabslignende forhold og hold nu rigtig godt fast:

BOERN eller deres efterkommere.

Saa sig bare foej til det og proev at blive lidt moden ikke ?

Som sagt KP er en meget charmerende person. Jeg moedte ham for mange aar siden i Manila og vi sad en aften og fik et par pilsnere ude ved en strandkant.

Kim Ludvigsen
Bjarke85 skrev:

Faldt lige over en artikel på EB omkring Klaus Pagh, som en del mente var en chamerende gammel gentleman.

Jeg syntes der tegner sig et andet billede. Først en 39 år yngre kæreste, så en 45 år yngre thai, og også beskyldninger om incest.

http://ekstrablad...043256.ece

Tjaa. Man kan jo kun gisne om incesten er rigtig eller ej, men det er jo ihvertfald fakta at han er til helt unge personer... Tuttelu Tralla

Meget godt gået af en person, der ynder at fremhæve Janteloven.

Hvis nu en af os beskylder dig for et eller andet, du ikke har gjort, kan de andre herinde blive ved med at gisne om, hvorvidt det er rigtigt eller ej? Også efter retten har udtalt, at der ikke er noget om snakken?

Noget kunne tyde på, at Klaus Pagh netop er meget charmerende, siden kan konstant er i stand til at finde sig yngre veninder/koner. Og det er altså vist kun den sidste i rækken, der er fra Thailand, så den der med at han køber dem, holder nok ikke helt.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Bjarke85
Tja, om man holder med ham og siger det er ekskonen der prøver at svine ham. Eller om man holder med hende og tror Klaus Pagh er et svin. Det er jo op til hver enkelt Smile Og fordi retten finder ham uskyldig, er det ikke ensbetydende med han ikke har gjort noget, blot at dette ikke kunne bevises. Hvilket det ofte ikke kan i mange af sådan nogle sager. Men nu dømte jeg ham heller ikke og sagde han havde gjort det, jeg skrev man kun kunne gisne om det.

Hugo, det var bare lidt gas, fordi du skulle lege flueknepper i den anden tråd, og sige ens børn er altid børn. Men de unge piger i snupper, er jo også nogles børn, og i er sikkert ældre end forældrene i nogen tilfælde.

Men nu er der forskel på 30 og 50, og så 33 og 78. Jeg har da lov til at syntes det er helt absurd ulækkert. Det har da intet med modenhed at gøre. Det er bare sådan jeg har det. Jeg kunne godt sige jeg ikke havde det sådan og jeg syntes det var fint. Men det ville jo være at lyve Smile

Når jeg ser og hører 78, tænker jeg på min morfar. Og når jeg ser 33, så tænker jeg på min storesøster. (for at relatere til tallene) og det høre bare ikke sammen, føj !

hugoboerge
Bjarke85 skrev:

Tja, om man holder med ham og siger det er ekskonen der prøver at svine ham. Eller om man holder med hende og tror Klaus Pagh er et svin. Det er jo op til hver enkelt Smile Og fordi retten finder ham uskyldig, er det ikke ensbetydende med han ikke har gjort noget, blot at dette ikke kunne bevises. Hvilket det ofte ikke kan i mange af sådan nogle sager. Men nu dømte jeg ham heller ikke og sagde han havde gjort det, jeg skrev man kun kunne gisne om det.

Hugo, det var bare lidt gas, fordi du skulle lege flueknepper i den anden tråd, og sige ens børn er altid børn. Men de unge piger i snupper, er jo også nogles børn, og i er sikkert ældre end forældrene i nogen tilfælde.

Men nu er der forskel på 30 og 50, og så 33 og 78. Jeg har da lov til at syntes det er helt absurd ulækkert. Det har da intet med modenhed at gøre. Det er bare sådan jeg har det. Jeg kunne godt sige jeg ikke havde det sådan og jeg syntes det var fint. Men det ville jo være at lyve Smile

Når jeg ser og hører 78, tænker jeg på min morfar. Og når jeg ser 33, så tænker jeg på min storesøster. (for at relatere til tallene) og det høre bare ikke sammen, føj !

Du synes at jeg bl.a. snupper "unge piger" det er da lidt af en beskyldning. Jeg skal da gerne indroemme at min kone er yngre end jeg selv, men ung er hun altsaa ikke. Hendes barn (laeg maerke til udtrykket BARN) har allerede bidraget med et barnebarn, saa min kone er bedstemor.

Det kunne vaere interessant at faa en definition paa ordet "ulaekker" som Bjarke85 ynder at slynge om sig med. Jeg kunne godt slaa det op, men jeg gider faktisk ikke spilde min tid paa det.

Bjarke85
Når jeg skriver "i" mener jeg ikke dig specifikt hugo Smile det er bare sådan generelt.

Hvorfor kunne det være interessant ? Ved du ikke hvad ulækkert betyder ? Jeg syntes det er ulækkert at en på 78 er sammen med en på 33. Det kan du ikke tage fra mig uanset hvor meget du vil analysere ordets betydning. Vi kunne også bruge frastødende og kvalmene !

PeterS
Jeg ser en meget kvalmende og frastødende person i denne tråd,

hvem mon?

en mand der ikke mener folk er uskyldige når retten har talt.

føj et svin.

flyer
PRØV DOG AT KOMME LIDT VIDERE I JERES LIV..... I SMADRE DETTE FORUM TOTALT!!!!!

Mit gæt: webmonster lukker snart ned igen, takket være denne mudderkastning :-(
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Bjarke85
PeterS skrev:

Jeg ser en meget kvalmende og frastødende person i denne tråd,

hvem mon?

en mand der ikke mener folk er uskyldige når retten har talt.

føj et svin.

PeterS, enten er du umådeligt naiv eller bare ret uvidende. Det er da langt fra bare fordi retten har afsagt en dom, at det er rigtigt ? Det er derfor vi har 3 rets instanser. Så i princippet kan 2 gøre det forkert, hvorefter den 3'e automatisk bare har ret, fordi der ikke er flere end 3.. Gør det, det mere rigtigt ? Hvad hvis der var 5 ? så kunne 4 tage fejl ?

Nej du, retten har ikke automatisk ret. Vi er bare nød til i et samfund at have et system så nogenlunde ro og orden, samt retfærdighed kan herske istedet for kaos.

Der findes da maaaassere af sager med urimelighed i alverdens retssystemer. Det ved du vidst også godt selv Smile

Anyway, det er total off topic.

Bjarke85
flyer skrev:

Enig flyer. Der er total mudderkastning mod mig, fordi jeg bragte en artikel om en offentligt kendt mand. Så er jeg både et svin, umoden og misundelig Smile

Men lad dem bare, jeg kan klare det Grin det er jo helt tydeligt og grinagtigt at se den forsvarsposition de aldrene herre går i Grin faktisk flækker jeg af grin mens jeg sidder og skriver Grin

flyer
Bjarke85 skrev:

flyer skrev:

Enig flyer. Der er total mudderkastning mod mig, fordi jeg bragte en artikel om en offentligt kendt mand. Så er jeg både et svin, umoden og misundelig Smile

Men lad dem bare, jeg kan klare det Grin det er jo helt tydeligt og grinagtigt at se den forsvarsposition de aldrene herre går i Grin faktisk flækker jeg af grin mens jeg sidder og skriver Grin

Tja.... men du vidste jo nok hvilken reaktion det stensikkert ville give....

Det er jo os alle der må dæmme op for al den ballade, jeg kommer måske også selv nogen gange med noget "lige til stregen" men jeg kan love dig og alle de andre, jeg har sandelig også slettet en hel del, netop fordi jeg kendte reaktionen på forhånd.... :B

Høj sol over Albertslund

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

zapper
flyer skrev:

kan håbe umodne bjarne85 snart udelukkes

Kim Ludvigsen
Bjarke85 skrev:

Nej, du er ikke de ting, fordi du bragte et link til en artikel, men på grund af de ting, du skriver.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Bjarke85
flyer skrev:

Bjarke85 skrev:

flyer skrev:

Tja.... men du vidste jo nok hvilken reaktion det stensikkert ville give....

Det er jo os alle der må dæmme op for al den ballade, jeg kommer måske også selv nogen gange med noget "lige til stregen" men jeg kan love dig og alle de andre, jeg har sandelig også slettet en hel del, netop fordi jeg kendte reaktionen på forhånd.... :B

Høj sol over Albertslund

Jeg syntes bare den lå til højrebenet fordi klaus pagh netop havde været et emne... Om jeg kunne forudse nogle reaktioner. tjo det kunne jeg jo nok Smile men det er vel ikke mit ansvar at styre andres reaktioner, det må være deres eget.

Bjarke85
zapper skrev:

flyer skrev:

Kan ikke se hvad jeg skulle blive udelukket på ? Det er ikke mig der kalder dig øgenavne.. umodne bjarne ? jeg hedder godt nok Bjarke. med et k ! Smile

Jeg er alt muligt, blot fordi jeg syntes klaus pagh er ulækker.. Det har jeg sku da min gode ret til at syntes..

hugoboerge
zapper skrev:

flyer skrev:

Han er blevet udelukket foer, saa det er der ikke noget nyt i.

Der findes for mange idioter på nettet, der keder sig så meget, at de i stedet for at debattere, kun provokere.

Jeg ved ikke hvem der provokerer her, men som jeg laeser det er der kun een person.

Som Mark Twain udtrykte det: "Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience".

Saa jeg stopper her i denne traad foer jeg bliver trukket ned paa et lavt niveau.

Longway
Underlig traad.

Om Pagh er til intime forhold til andre i familien, om han er en gentleman, om han er en satan, om han er kaerlig..Hvad ved vi da om det og hvor interessant er det dog at vide hvad der sker bag den lukkede doer......Hvis man man gik lid op i sit eget forhold istedet for at gaette, saa var mange tyttebaer maaske vundet.......

Hallo....kom dog ned fra den tabloid avis.....

Varmt i Bkk.

Sun baby

PS. Jeg kan ogsaa synge, bimbam busse............OG ?
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
milex
Man kan jo bare ignorere ham, så er han 'udelukket'.

Enig med hugoborge!.
Som Mark Twain udtrykte det: "Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience".

Bjarke85
jeg begyndte ikke at diskutere milex, så det ordsprog holder ikke.. Jeg fik en regnbyge ned over mig, pga. mit indlæg og artiklen og så begyndte diskussionerne Wink

Men det ville da være rart hvis du ignorerede mig Milex, så vil jeg gøre det samme med dig Wink

milex
Tak.

flyer
Alle budre tænke over dette:

Hvis jeg var kampdommer her i ringen ville jeg sige: Break!!!

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Spring til debat: