Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
En pudsig type = Sharky Pattaya
|
|
| Longway |
Lagt på d. 23/10-2013 14:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Haaber at det er okay at vi lige koere over paa podegra. Jeg spiser hverken okse, alt med fjer, aeg, indmad, deriblandt leverpostej..fed mad holder jeg mig ogsaa fra, jeg spiser fisk og svin, men gu' ved om jeg kan spise lam, jeg har lyst til en laekker kebab naar jeg taenker paa det muslimske kvarter inde ved Nana. Den medicin du naevne kender jeg ikke, men hvis det gigtmedicin saa takker jeg nej, det var netop gigtmedicin som fik min hovedepulsaare i maven til at briste 2 steder... Hvis man googler diverse medicin for gigt ( Urinsyregigt ) saa er der folk som har taget det i 14. dage og pulsaaren er gaaet floejten og dermed godnat...det bryder jeg mig ikke om. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/10-2013 14:24
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Longway skrev: Haaber at det er okay at vi lige koere over paa podegra. Jeg spiser hverken okse, alt med fjer, aeg, indmad, deriblandt leverpostej..fed mad holder jeg mig ogsaa fra, jeg spiser fisk og svin, men gu' ved om jeg kan spise lam, jeg har lyst til en laekker kebab naar jeg taenker paa det muslimske kvarter inde ved Nana. Den medicin du naevne kender jeg ikke, men hvis det gigtmedicin saa takker jeg nej, det var netop gigtmedicin som fik min hovedepulsaare i maven til at briste 2 steder... Hvis man googler diverse medicin for gigt ( Urinsyregigt ) saa er der folk som har taget det i 14. dage og pulsaaren er gaaet floejten og dermed godnat...det bryder jeg mig ikke om. @Longway, jeg synes lige du skulle konsultere din laege omkring Allupurinol for dit eget bedste. Allupurinol reducerer nemlig urinsyre. Jeg har vaeret paa Allupurinol i adskillige aar og der er ingen bivirkninger og jeg er ikke blevet angrebet af gout. Man skal holde sig fra al indmad (dog kan jeg godt indtage en leverpostejmad) reducere indtagelsen af skaldyr eller afholde sig 100%. Portvin er en NO NO og saa er der saa spoergsmaalet omkring indtagelse af oel og roedvin. Som sagt konsulter din laege. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.