Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har thai et problem med nakken? De drejer aldrig nogensinde hovedet og kigger til højre og venstre, samme med gående, kig ligeud, see nothing, hear nothing, bang u dead!
Har thai et problem med nakken? De drejer aldrig nogensinde hovedet og kigger til højre og venstre, samme med gående, kig ligeud, see nothing, hear nothing, bang u dead!
Man ser det ofte med scootere, der kører ind fra små sideveje på større veje.
Men det er ikke kun nakken, der er problemer med. Jeg har lagt mærke til, at selv helt nye biler ofte har problemer med at blinke af. Det gælder også biler, der er produceret i udlandet - men måske de udskifter blinkrelæet med et lokalt produceret, når bilerne importeres.
Man ser det ofte med scootere, der kører ind fra små sideveje på større veje.
Men det er ikke kun nakken, der er problemer med. Jeg har lagt mærke til, at selv helt nye biler ofte har problemer med at blinke af. Det gælder også biler, der er produceret i udlandet - men måske de udskifter blinkrelæet med et lokalt produceret, når bilerne importeres.
Jeg tror sgu du har ret. Når man skifter til blinkende baglygter, bremselys i flashende blå og røde neon farver. Så er det sgu nok blinklys relæet de bruger