Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Det danske sprog er svært...
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/11-2013 23:15
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Nu spørger jeg bare dumt. Måske er pik, patter og kusse også hverdagsbetegnelse i Danmark for nogle? Hilsen, Robert |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 30/11-2013 23:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
Robert Kronberg skrev: Nu spørger jeg bare dumt. Måske er pik, patter og kusse også hverdagsbetegnelse i Danmark for nogle? Hilsen, Robert @Robert, jeg er bange for du spørger dumt (igen), "nom" er da et normalt/pænt ord for bryst, har du et andet ord du hellere vil bruge ? nu er jeg ikke perfekt i thai, men du har da fået en forklaring herom allerede ik ? Mvh,
Nahm |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 01/12-2013 02:14
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Goเต้าdo. En pat, eller et yver om man vil hedder Dau. Dansk Thai mælk reklamerer med Num djak dau. Mælk fra yveret. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 02/12-2013 10:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
jeg synes godtnok det thailandske sprog er svœrt, men der er nogle sjove ting også, det er sjovere at gå til tandlœge I Thailand ihverfald hvis man er englœnder, tandlœge på thai: morfun. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 02/12-2013 11:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Sjovt at se at tråden startede med: Det danske sprog er svært ............ og nu er vi i udtalelser af Thai ord. (jeg hoppede selv på "vognen" ) . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 02/12-2013 12:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
FOR der er sku svaert han FOR afsted mit FOR I min vest er kaput MAAL kan ogsaa have mange forskellige betydninger ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.