Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Non-Immigration Visum til Thailand
 Udskriv debat
Nye regler for retirement visa
hugoboerge
hiks skrev:

De tænker kun på penge penge i det land, jeg er selv elektriker 40år og i job, hvorfor skulle pensionister ikke kunne bo hele vinteren dernede, og bidrager med hele pensionen eller opsparede penge, hvorfor skal pengene stå i banken. Er det en ekstra indtægt hvis pensionisten dør.

Hvad er det thailand frygter? falanger over 50 laver intet kriminalitet, men bruger bare løs af alle desres penge.

turisme er en kæmpe indtænkt kilde over hele verden, og jo flere turister jo bedre. bankok piver over der ikke kommer turister nok, i lav sæsonen har turist stederne meget lav indkomst, de holder turisterne ude af landet på den måde.

hvis Turismen forsvandt i thailand ville landet blive som cambodia, lud fattig.

somalia èrne og tyrkerne i denmark har da aldrig haft nogen penge med til denmark, i det hele taget dem der har penge kommer ikke til denmark. man kan ikke samligne denmark og thailand.

Denmark paradis for fattige.
Thailand paradis for rige.

Reglerne er klare nok. Beloebet i banken behoever kun at staa paa kontoen i 2-3 maaneder paa det tidspunkt man soeger om visa (eller forlaengelse for 1 aar om man vil). Hvis man ellers opretholder en pensionsindkomst paa minimum THB 65,000 pm (retirement) eller THB 40,000 p.m. (marriage Thai) behoever man ikke at have noget beloeb staaende paa bankkontoen. Man kan ogsaa lave en kombination (penge paa konto plus dokumentation af indtaegt).

Jeg synes ikke det har noget med at de kun taenker paa penge, formaalet er at man kan dokumentere at man kan klare sig selv mens man er i landet.

Gamba
Enig. Og ingen penge med NON O multi hvis man vil tage visarun hver 3 måned. Syndes faktisk det er nemt som gift at kunne få lov opholde sig i Thailand. Tænk hvis Thailand indførte samme regler som Danmark. Jeg skal lave nyt NON O visa denne måned i Penang og håber det stadig går lige så nemt som de andre år.

Http://welcome-in...
Welcome inn Hotel room & Villa rental
[img]Http://www.welcome-inn.com/images1/rent.jpg[/img] is not a valid Image.

http://www.welcome-inn.com
Spring til debat: