Se indlæg
 Udskriv debat
ukraine
Rasmus
Der er sikkert mange som har et ganske positivt indtryk af russer. Tag nu f.eks. Hr. Ole Sohn, han har sikkert haft mange gestfrie og gavnmilde russiske venner. Wink

fckguld
Conrad skrev:

Det da trist at hoere, saa negative meldinger om russere i Pattaya.

De fleste russere jeg har moedt her paa Phuket, har vaeret flinke og ikke anmassende og ubehoevlede. Deres kvinder har heller ikke vaeret nogen fede trunter, de fleste flotte kvinder, hvis man er til den slaviske type.

Mine bagboer her i moobanen er fra Rusland og er en familie paa 4 personer og de opfoerer sig som alle andre.

Men jeg maa dog sige at det er sjaeldent jeg bor paa hotel her eller tager paa arrangerede ture.

Hilsen
Conrad
Hvor kommer du på Phuket, jeg er der flere gange om året og har sgu ALDRIG mødt russere der opfører sig pænt, de spiller verdens mestre og er i virkeligheden nogle stakkels bumser- der aldrig skulle have haft lov forlade Rusland.
Ikke engang på KataThani Resort-har jeg mødt normale russere. ( og det russiske forretnings folk( måske kriminelle)
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Anonym Bruger
Rasmus skrev:

Der er sikkert mange som har et ganske positivt indtryk af russer. Tag nu f.eks. Hr. Ole Sohn, han har sikkert haft mange gestfrie og gavnmilde russiske venner. Wink

Klasse GrinGrinGrin

fckguld
flyer skrev:

Ja den problematik findes i alle folkeslag verden over, jeg tror en af hovedårsagerne til den opførsel er at folk ikke kan tåle at blive "rige" uden de tror der følger en vis herskermani men, penge er jo lig med magt, har man magt kan man opføre sig som det bedst passe én, nu er russerne tilsyneladende blevet "nyrige" og skal lige lære at tøjle den store købekraft de er blevet i besiddelse af.

Der er et ordsprog der hedder "Når skidt kommer til ære...."

Forår i luften over VestegenenSunflower
Fuldstændig enig.

aabo
Jeg var i PaTong sidste år i april måned og oplevede mange slags russere.
På hotellet, hvor jeg boede, var der en del russiske par med børn, og disse mennesker opførte sig som de fleste andre.
Problemerne var især med enlige russiske mænd, de svinede med morgenmaden, der var med i prisen for hotelopholdet.
Jeg oplevede også i nattelivet adskillige af disse russiske mænd - godt stive af øl og sprut - rave rundt på gaderne, råbende og skrigende samt ret gode til at genere alle andre.
Nu har jeg fundet et sted i syden - Rattaphum nær Hat Yai, hvor der ikke er ret mange turister, så der er fredeligt og roligt.
Hvorfor selv gøre i dag, hvad du kan få andre til at gøre i morgen.

fckguld
aabo skrev:

Jeg var i PaTong sidste år i april måned og oplevede mange slags russere.
På hotellet, hvor jeg boede, var der en del russiske par med børn, og disse mennesker opførte sig som de fleste andre.
Problemerne var især med enlige russiske mænd, de svinede med morgenmaden, der var med i prisen for hotelopholdet.
Jeg oplevede også i nattelivet adskillige af disse russiske mænd - godt stive af øl og sprut - rave rundt på gaderne, råbende og skrigende samt ret gode til at genere alle andre.
Nu har jeg fundet et sted i syden - Rattaphum nær Hat Yai, hvor der ikke er ret mange turister, så der er fredeligt og roligt.
lyder Dejligt , skal selv til Dannok(songkla) sidst på året.

aabo
fckguld.
Det er du ikke ene om.
Nu snupper jeg lige det meste af april måned i Rattaphum - dog efter et par dage i Bangkok og ved River Kwai.
Til efteråret planer jeg igen ophold i Rattaphum - denne gang dog i 2 måneder, hvis man vil give mig visum og jeg kan finde ud af at søge om det.
Redigeret af aabo d. 06/03-2014 19:18
Hvorfor selv gøre i dag, hvad du kan få andre til at gøre i morgen.

farao54
fckguld skrev:

Conrad skrev:

Det da trist at hoere, saa negative meldinger om russere i Pattaya.

De fleste russere jeg har moedt her paa Phuket, har vaeret flinke og ikke anmassende og ubehoevlede. Deres kvinder har heller ikke vaeret nogen fede trunter, de fleste flotte kvinder, hvis man er til den slaviske type.

Mine bagboer her i moobanen er fra Rusland og er en familie paa 4 personer og de opfoerer sig som alle andre.

Men jeg maa dog sige at det er sjaeldent jeg bor paa hotel her eller tager paa arrangerede ture.

Hilsen
Conrad
Hvor kommer du på Phuket, jeg er der flere gange om året og har sgu ALDRIG mødt russere der opfører sig pænt, de spiller verdens mestre og er i virkeligheden nogle stakkels bumser- der aldrig skulle have haft lov forlade Rusland.
Ikke engang på KataThani Resort-har jeg mødt normale russere. ( og det russiske forretnings folk( måske kriminelle)

Jeg er fuldkommen enig i at vinterferien i Prag ikke er noget vi kan være stolte af.. Ej heller grisefesterne i det spanske i fordoms tid... Og specielt ikke manien med at skulle 'booke' solsengene...
Men der er altså langt fra disse handlinger, og så til den opførsel jeg har set Russerne stå for. Efter hvad jeg kan vurdere, så er Thai'erne heller ikke specielt glade for dem som personer.. Men jeg tror nu også at vi skandinavere kan fremkalde forargelse ved vores handlinger, hvilket jo nok ligger meget i kultur forskellene. Jeg har derfor spekuleret i om der mon ikke kan forklares noget af deres handlinger via deres kultur. Dermed ikke for at undskylde dem, men tænk på den kinesiske kultur med at bøvse offentligt. Men selv med mine bedste evner, og største tolerance, så kan jeg ikke finde reserver nok til at holde dem ud i længere tid ad gangen.
I 2013 tog jeg et par dage til Hua Hin, hvor der er minimalt med Indere, Arabere og Russere. Men jeg stødte faktisk ind i nogle russere, som opførte sig fuldkommen 'normalt'. Så min teori er at de Russere der tager til Pattaya, nok primært er den type 'vi ikke bryder os om', mens dem som er ganske flinke og 'normale' vælger at tage til andre rolige steder.

Mht det med 'når skidt kommer til ære, så ved de ikke hvad de skal være', så ved jeg snart ikke...
Se bare Putin... Han minder, i hvert fald mig, om dem vi ser ralle rundt i Pattaya og ter sig tosset... :-)

fckguld
aabo skrev:

fckguld.
Det er du ikke ene om.
Nu snupper jeg lige det meste af april måned i Rattaphum - dog efter et par dage i Bangkok og ved River Kwai.
Til efteråret planer jeg igen ophold i Rattaphum - denne gang dog i 2 måneder, hvis man vil give mig visum og jeg kan finde ud af at søge om det.
Ja lækkert- vi skal 30 dage til khon kaen 5 april- og lidt rundt i landet i sommerferien - Elsker Thailand uden russere ha ha .

Conrad
#22 fckguld

Jeg bor midt paa Phuket og har gjort det siden 2006.

Jeg kommer stort set over hele oen.

Hilsen
Conrad

Anonym Bruger
der er gode russere og dårlige russere.....deres største fejl er vel det antal de kommer i.....lidt er godt, men når de overtager en hel destination så bliver folk trætte af dem....dette er vel uanset nationalitet....en hel by overrendt af danskere er vel heller ikke ønskværdigt....

Spring til debat: