Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Finde en Thailands kæreste/kone
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/03-2014 08:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
buick skrev: Snerle skrev: Jeg er 47 og søger en pige 35-42 år, ikke 20 år yngre. Gerne ældre, men så tænker jeg det kan blive svært med skole og uddannelse. Jeg søger en Thai pige fordi jeg tidligere har haft en Thailandsk kæreste her i Danmark. Hun lever lidt op til nogle af beskrivelserne, så det blev et kortere forhold. Jeg synes om kulturen og væremåden og har kun fået det bekræftet af en ferie i Thailand. Ikke alle er ens, så jeg er sikker på der findes "gode" piger, men da jeg ikke er helt grøn, så er jeg nok bare for forsigtig... Det er bare at klø på du er allerede langt på ve til et godt forhold nu du har fået lidt erfaring som en på 47 så ville jeg også holde mig til en på 35 eller mere, de fleste yngre mangler at løbe hornene af Det bedste råd jeg kan give, er at tage en tur til derned og ned efter den rigtige Lad mig nu se... Manden er 47 år gammel og har ikke endnu fundet den rigtige. Han leder efter en dame på 35-42 år som heller ikke har fundet den rigtige i alle disse år. Hvor stor er monstro chancen for at de finder hinanden på et par ugers turistbesøg? Og at de er de rigtige for hinanden? Thai damer går på arbejde, hvilket også indsnævrer det "vindue" de har til at møde hinanden, med mindre det selvfølgelig er i "embeds medfør". |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/03-2014 13:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Rinpoche - vi har et aftenmarked i Korat der hedder Save One. Har når jeg har spist på det´s store madsteder, da set kvinder der viser interesse for mig. Hvis du er en rigtig luskebuks, sætter du dig hver mandag og spiser mellem kl. 17 og 19, der ser du ofte sultne kvinder i en slags militæruniform, nemlig statsansatte med en god løn. Du vælger naturligvis de kvinder der har flest guldstriber på skulderstroppen (lang lønanciennitet), og giver den fuld gas på dit mest charmerende smil. ![]() |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 25/03-2014 16:33
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
vandango skrev: Rinpoche - vi har et aftenmarked i Korat der hedder Save One. Har når jeg har spist på det´s store madsteder, da set kvinder der viser interesse for mig. Hvis du er en rigtig luskebuks, sætter du dig hver mandag og spiser mellem kl. 17 og 19, der ser du ofte sultne kvinder i en slags militæruniform, nemlig statsansatte med en god løn. Du vælger naturligvis de kvinder der har flest guldstriber på skulderstroppen (lang lønanciennitet), og giver den fuld gas på dit mest charmerende smil. ![]() Har egentlig altid troet at antal stjerner svarede til antal forliste ægteskaber - og farveladen over venstre bryst havde noget med antal børn at gøre. Bl.a. fordi nævnte dekorationer har noget med alderen at gøre. Altså Vandango - har vi en gold-digger her? Men sådan er der jo så meget :-) |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/03-2014 18:12
|
|
Det var denne her fra Rinpoche jeg studsede lidt over. "Thai damer går på arbejde, hvilket også indsnævrer det "vindue" de har til at møde hinanden, med mindre det selvfølgelig er i "embeds medfør". ![]() Dog næppe gold-digger men jeg gik efter en veletableret kvinde i et godt job. Så må det med kærligheden komme senere, men sådan er der jo så meget. ![]() Pjat med mig - jeg har mødt jordens dejligste kvinde på ThaiLoveLink, og her efter 3 år er vi både gift, og stadig forelsket i hinanden. Redigeret af vandango d. 25/03-2014 18:18 |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 25/03-2014 18:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
vandango skrev: Det var denne her fra Rinpoche jeg studsede lidt over. "Thai damer går på arbejde, hvilket også indsnævrer det "vindue" de har til at møde hinanden, med mindre det selvfølgelig er i "embeds medfør". Dog næppe gold-digger men jeg gik efter en veletableret kvinde i et godt job. Så må det med kærligheden komme senere, men sådan er der jo så meget. ![]() Pjat med mig - jeg har mødt jordens dejligste kvinde på ThaiLoveLink, og her efter 3 år er vi både gift, og stadig forelsket i hinanden. Lyder godt Vandango, jeg har også mødt min kæreste på nettet ( Thaifriendly) jeg ser det som en super mulighed for at møde en man passer med, man kan sortere skidtet fra der hurtigt, og så aftale at mødes med guldet i Thailand, hun tog mod mig i Bkk airport. Herefter gode tider sammen derude.
Mvh,
Nahm |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 25/03-2014 20:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Enhver ”lykkerider” som har et ønske om at finde sig én Thaikone – bør lige skrive sig disse umådelige vise ord bag øret fremsat af Hr. buick, i sit indlæg #3 i denne tråd! Hr. buick skrev i sit indlæg #3: af 23-03-2014 PS: det er ingen kunst af finde en thai pige. Kunsten kommer i at kunne sortere de kedelige typer fra - husk nu antallet af kedelige typer stiger explosivt for hver meter du nærmer dig en bar. PPS: hold dig langt langt væk fra thai piger i Danmark, det er ikke uden grund de er alene (og det er ikke pga. voldlige mænd) Det er kun mit råd efter 20 år i gamet så ta det eller lad være - i sidste ende er det dig som skal leve med din beslutning. Rasmus Redigeret af Rasmus d. 25/03-2014 20:26 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/03-2014 10:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
vandango skrev: Rinpoche - vi har et aftenmarked i Korat der hedder Save One. Har når jeg har spist på det´s store madsteder, da set kvinder der viser interesse for mig. Hvis du er en rigtig luskebuks, sætter du dig hver mandag og spiser mellem kl. 17 og 19, der ser du ofte sultne kvinder i en slags militæruniform, nemlig statsansatte med en god løn. Du vælger naturligvis de kvinder der har flest guldstriber på skulderstroppen (lang lønanciennitet), og giver den fuld gas på dit mest charmerende smil. Statsansatte i Thailand har en notorisk ringe løn, selvfølgelig lidt afhængig af anciennitet og stilling. De har til gengæld andre fordele: status, pension og mulighed for at optage meget billige lån. Hvorledes udlægger du "viser interesse for dig"? Nu spiller jeg djævlens advokat her, men tror du ikke mere det bunder i at du for det første er farang i Khorat og for det andet at du er en stor høvl? ![]() Det har i hvert fald været min oplevelse, at hvis thai damer viser interesse for undertegnede, så gør de det på en meget subtil facon. Med andre ord, således at jeg selvfølgelig ikke registrerer det. Man er vel en mandsperson Det har været deres venner/veninder der måtte banke budskabet ind bag min tykke hjernebrask. Sluttelig, godt at høre du har fundet din soul mate, Vandango. mvh |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/03-2014 12:04
|
|
Jeg ved at min hustru´s arbejdsplads er meget eftertragtet. Hun fik allerede tilbudt jobbet som 19 årig, så det var bare med at hoppe om bord. I dag næsten 28 år senere, har hun en løn som tilstadig forbløffer mig. Pensionen er et éngangs beløb som bliver 7 cifret? Kan oplyse at startlønnen er 12.000 baht om måneden. Vi er ved at få hendes ældste datter ind, som er færdig med universitetet. 2 ugers betalt ferie, plus fri på alle helligdage m.m.? Korat er en almindelig storby uden turisme, så ja den store høvl rager lidt op i landskabet, og tiltrækker opmærksomhed. Efter at have opholdt mig en del i Pattaya, er det en nærmest lettelse, at få lov til at glide ind i landskabet blandt almindelige Thailændere, og bare få lov til at være. Subtil facon - jo det kan du nok have ret i, desuden er jeg jo heller ikke "søgende" mere. Ja jeg har det pragtfuldt i Korat, jeg holder meget af vores fælles kultur/livsstil, men dagene er forfærdelige lange, når hun skal passe sit arbejde. Tak Rinpoche. ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.