Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Fast ejendom i Thailand vs. SKAT i DK
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/05-2014 21:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
buick skrev: Tjaa op til dig du kan jo handle som du tror jeg handler som jeg ved men en sidste chance kan du og andre som tvivler få, prøv at finde de gamle skat udsendelser fra tv2 så kan i jo selv se hvad de kan og gør du tror du ved? Jeg understreger blot endnu engang at jeg aldrig har hørt om at skat har direkte adgang til alle vores konti, jeg kan ikke finde dokumentation for dine påstande. Jeg ved imidlertid at skat er i besiddelse af kreditkort transaktioner på feks udenlandske kreditkort. Men der er ingen tvivl om at skat nemt får adgang til vores bank oplysninger, men det er ikke en online løsning til alle danske bank konti. |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 22/05-2014 07:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Arbejder selv i en bank, og kan fortælle at der med 100% sikkerhed IKKE er direkte adgang fra SKAT til borgeres bankkonti. Det udelukker dog ikke at de kan lave en forespørgsel til banken, ligesom der er de sædvanlige oplysningspligter om økonomiske forhold indenfor banken, såsom renteindtægter og renteudgifter samt pensionsforhold... :-) Om der også udleveres oplysninger om overførsler til udenlandske banker ved jeg dog intet om, men man kunne jo sagtens forestille sig, at dette også forekom. Men som en anden skrev herinde: Hvis man overfører lidt mere end man bruger, hver gang man tager til Thailand, så står der vel til sidst nok i den Thailandske bank til at kunne købe en lejlighed.. Hvis det var hvad man ønskede. |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 22/05-2014 09:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Er du et orakel??? hvis ikke du har hørt om det så findes det ikke?? jeg var ikke klar over du var så vidende om alt ![]() TomDK skrev: buick skrev: Tjaa op til dig du kan jo handle som du tror jeg handler som jeg ved men en sidste chance kan du og andre som tvivler få, prøv at finde de gamle skat udsendelser fra tv2 så kan i jo selv se hvad de kan og gør du tror du ved? Jeg understreger blot endnu engang at jeg aldrig har hørt om at skat har direkte adgang til alle vores konti, jeg kan ikke finde dokumentation for dine påstande. Jeg ved imidlertid at skat er i besiddelse af kreditkort transaktioner på feks udenlandske kreditkort. Men der er ingen tvivl om at skat nemt får adgang til vores bank oplysninger, men det er ikke en online løsning til alle danske bank konti. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/05-2014 10:17
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
buick skrev: Er du et orakel??? hvis ikke du har hørt om det så findes det ikke?? jeg var ikke klar over du var så vidende om alt ![]() Nej det er jeg absolut ikke, det var også derfor jeg søgte på det på Google for om jeg kunne tage fejl. Men nu er det faktisk et område jeg ved noget om, men du bliver ved med at nægte at du kunne have taget fejl, prøv og læs farao54's svar han arbejder i en bank. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.