Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Militær i offensiv mod Suvarnabhumi taxi mafia
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/06-2014 15:23
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
milex skrev: I får det til at lyde som om der ikke kører tog!!. Som jeg læser det, kører City-line som normalt. Express-line kører dog kun til Makkasan. Så kan ikke se det store problem. Nå - ellers kan vi hjælpe dem med nogle IC4-tog. Helt misforstaaet mht om togene koerer eller ej. City-line er normal men express line som jeg laeser det koerer efter behov. Lad os vende det rundt og sige at artiklen er ikke helt tydelig. Som naevnt tidligere saa synes jeg at JanH skal tage toget saa vi kan faa en udfoerlig rejsebeskrivelse om en togrejse med kufferter samt hvordan han vil komme til sit bestemmelsessted. Han gaar sikkert ikke dertil. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 20/06-2014 15:56
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
hugoboerge skrev: http://bangkokair.../news.html BANGKOK, 3 April 2014 (NNT)> The Express Line of the Airport Rail Link is to suspend its services temporarily from Phayathai station to Suvanabhumi, to carry out major maintenance, from April 14th onwards. The major maintenance period will continue until April 2015, servicing one train at a time and requiring 1-2 months for each train, said Airport Rail Link Co chief Executive, Peerakan Kaewwongwattana. The express services are therefore being adjusted in line with this situation. Passengers are invited to join the Airport Link at Makkasan station for the express service running from Makkasan to Suvanabhumi. The City Line, meanwhile, still provides its all-stops service from Phayathai, its terminal station, as usual. Jeg linkede til ovennaevnte i replikboksen, men maaske er linken blevet overset ? Så forstår jeg bare ikke hvorfor du kommer med ovennævnte. Linket angav jeg også selv til JanH i replikboksen før din replik, men er måske blevet overset:-) Nå, benytter selv toget uden problemer HVIS mit hotel ligger indenfor gå-afstand af en station. Ellers gider jeg ikke. |
|
|
|
| JanH |
Lagt på d. 20/06-2014 15:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 100 |
Nej, jeg har besluttet at tomle den indover, jeg ER jo en fedterøv!![]() Har prøvet toget nogle gange sidste år, men der mangler elevatorer ned fra stationerne, så man skal slæbe kufferter ned af trapperne. Kan også være et problem med bagageplads i togene. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/06-2014 16:42
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
JanH skrev: Nej, jeg har besluttet at tomle den indover, jeg ER jo en fedterøv! ![]() Har prøvet toget nogle gange sidste år, men der mangler elevatorer ned fra stationerne, så man skal slæbe kufferter ned af trapperne. Kan også være et problem med bagageplads i togene. Her kom lidt af rejsebeskrivelsen. God tur. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 21/06-2014 08:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
så har du ikke været på Phuket i lufthavnen er der total anerki en tur til Kata Beach koster normalt 700 bath men de har rottet sig sammen og tager 1500 til 1800 for en alm 2500 for en bus TomDK skrev: Ja militæret har studeret hvor de kan vinde nogle point især i udlandet. Men jeg synes nu ikke at have bemærket problemet i lufthavnen. Jeg har endnu ikke prøvet at få en taxa hvor han ikke kørte på meter eller forsøgte at få ekstra ud af det. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 21/06-2014 09:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
kiml, gælder det også taximeter-bilerne? De prøver at slå ned på dem, der nægter at køre efter taximeter. Jeg har ikke selv prøvet at blive præsenteret for voldsomme overpriser i taximeterbilerne, men det er også nogle år siden, jeg sidst har brugt dem. For dem, som synes de 50 baht i gebyr i Suvarnabhumi er dyrt, så kan det oplyses, at gebyret er 100 baht i Phuket lufthavn. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.