Se indlæg|
Kørekort problem
|
|
| JanH |
Lagt på d. 04/07-2014 18:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 100 |
milex skrev: Problemet er vel ikke så meget om den lokale BIB mener du har lovlig kørehjemmel eller ej. Og jo det er stadig en grå pap-folder. Problemet er jo hvis du er impliceret i en ulykke og der ved nærmere eftersyn konstateres du ikke har et lovligt kørekort efter thailandske regler. Så kan den lokale BIB mene hvad han vil. Den er grim og helt til grin den papfolder og unødvendig til mit brug Kører motosai i Bangkok, har tjekket med svoger der er polib her, og han siger mit danske alm. kørekort er OK hvis der sker en ulykke, og jeg HAR kort til MC, det er der skisme ikke mange farang bøvehoveder herude der har. PS: Er vel blevet stoppet 5-6 gange gennem årene og har vist det danske kørekort, ingen problemer. Redigeret af JanH d. 04/07-2014 18:34 |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/07-2014 18:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
JanH skrev: milex skrev: Problemet er jo hvis du er impliceret i en ulykke og der ved nærmere eftersyn konstateres du ikke har et lovligt kørekort efter thailandske regler. Så kan den lokale BIB mene hvad han vil. PS: Er vel blevet stoppet 5-6 gange gennem årene og har vist det danske kørekort, ingen problemer. Læste du, hvad du svarede på? Politiet er ikke det store problem, det kan højest og kun i sjældne tilfælde resultere i en lille bøde. Manglende forsikring, fordi der ikke er gyldigt kørekort, kan derimod blive meget dyrt, både økonomisk og helbredsmæssigt. Redigeret af Kim Ludvigsen d. 04/07-2014 18:43 |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 04/07-2014 18:42
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Kan blot sige 'Kohberg' - og held og lykke. Op til dig selv! |
|
|
|
| JanH |
Lagt på d. 04/07-2014 18:49
|
|
Det er da utroligt så meget amatør-ævl man skal læse her, jeg HAR en forsikring, OK?????![]() |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 04/07-2014 19:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
OF TROPIC -sorry. Hold da kæft hvor jeg griner "Det er da utroligt så meget amatør-ævl man skal læse her" skriver @JanH - kære du "har du læst halvdelen af dine egen indlæg ?" for det er da amatør-ævl der vil noget og så alligevel ingenting.. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/07-2014 19:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
JanH skrev: Det er da utroligt så meget amatør-ævl man skal læse her, jeg HAR en forsikring, OK????? ![]() Llad være med at beskylde andre for amatør-ævl, når det er dig, der ævler. Det kan godt være, du er heldig, at ingen undersøger sagerne nærmere, hvis uheldet er ude. Men hvis du ikke har et gyldigt kørekort, og du kører galt, så dækker forsikringen IKKE. Og et almindeligt dansk kørekort er ikke et gyldigt kørekort i Thailand. |
|
|
|
| JanH |
Lagt på d. 04/07-2014 19:41
|
|
Up to you, I aner ingenting... At shorttimers skal sætte en dagsorden her med deres "viden" om Thailand er da ubegribeligt. Amagerboy der fiser til Patty 14 dage et par gange om året og dermed er ekspert, plus flere andre, men nyd besserwisser-rollen og lad os bare få mere bla-bla, bare ærgerligt folk tror på det. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 04/07-2014 19:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Oprigtig talt - nu kører Janh motosai i BKK. Troll - tror jeg. Og dog - ikke rigtig. Troll opretter blot et indlæg - og morer sig over andres ophidsede indlæg derefter. Men hvis andre gider svare på hans selvmodsigende indlæg - så velbekomme. |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 04/07-2014 20:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
@JanH IGEN noget ævl du fyrer af....Du aner intet om mig så knut... At du endnu engang spiller KLOGE ÅGE men kommer med oplysninger der ikke passer...og det på trods af at du skulle bo/finde dig i Thailand....siger endnu mere om dig.. Jeg smider med mudder lige nu så stopper her.. so sorry DTW men måtte lige skyde fra hoften....@JanH du er fortabt..... |
|
|
|
| JanH |
Lagt på d. 04/07-2014 21:00
|
|
Åh, hold nu op med jeres seriøse vrøvl, hvis der sker noget så ringer jeg bare til svoger, det fikser han på kort tid sådan er det i LOS, vidste I det amatører? Lige et klip fra det street-racing jeg var med til sidste år! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/07-2014 22:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Var du virkelig med i løbet sidste år Popeye .? Og måske vinderen... Nhå ja, James Dean stillede heller ikke op i 2013 ![]() |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 05/07-2014 08:13
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Haaber at laesere af denne traad, som ikke er godt inde i reglerne for koerekort og forsikringer af koeretoejer i Thailand, ikke faester lid til de urigtigheder der kommer fra JanH. Hvis ikke det er fordi JanH koerer MC, saa ville jeg tro han var et tidligere medlem, som er nu udelukket. Maaske JanH's svoger ikke er til saa megen hjaelp, hvis general Prayuth kommer igennem med sin oprydning i politiet. Hilsen Conrad |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/07-2014 10:40
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Conrad skrev: Haaber at laesere af denne traad, som ikke er godt inde i reglerne for koerekort og forsikringer af koeretoejer i Thailand, ikke faester lid til de urigtigheder der kommer fra JanH. Hvis ikke det er fordi JanH koerer MC, saa ville jeg tro han var et tidligere medlem, som er nu udelukket. Maaske JanH's svoger ikke er til saa megen hjaelp, hvis general Prayuth kommer igennem med sin oprydning i politiet. Hilsen Conrad Ha ha det er da logik for burhøns, tilmeldt: 02/06-2014 og har allerede lavet en masse ballade, ja det er da en "oldtimer", eller én der før er blevet smidt ud, måske rigtig mange gange. ![]() |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 05/07-2014 11:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
ÆV!! Jeg tror efterhånden jeg er den eneste, der ikke er meget vigtig i Thailand. Og har en højtstående svoger i politiet, der lige fixer mine problemer. Måske er det fordi der ikke er flere tilbage. De er alle i familie med andre farang. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/07-2014 11:41
|
|
sudsakhon skrev: ÆV!! Jeg tror efterhånden jeg er den eneste, der ikke er meget vigtig i Thailand. Og har en højtstående svoger i politiet, der lige fixer mine problemer. Måske er det fordi der ikke er flere tilbage. De er alle i familie med andre farang. Der er ingen politi her, vi har spilmafia og jabamafia i familien, de kan også fixe dine problemer. Kom du trygt til Korat, så finder vi en løsning på dine problemer. ![]() Faktisk har jeg en god ven som er politimand i Pattaya, via hans mor som jeg er gode venner med. Fik lige hilst på momse her da jeg var i Pattaya. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 05/07-2014 11:44
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
vandango skrev: sudsakhon skrev: ÆV!! Jeg tror efterhånden jeg er den eneste, der ikke er meget vigtig i Thailand. Og har en højtstående svoger i politiet, der lige fixer mine problemer. Måske er det fordi der ikke er flere tilbage. De er alle i familie med andre farang. Der er ingen politi her, vi har spilmafia og jabamafia i familien, de kan også fixe dine problemer. Kom du trygt til Korat, så finder vi en løsning på dine problemer. ![]() Faktisk har jeg en god ven som er politimand i Pattaya, via hans mor som jeg er gode venner med. Fik lige hilst på momse her da jeg var i Pattaya. Det er rart at have forbindelserne i orden. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/07-2014 11:51
|
|
hugoboerge skrev: vandango skrev: sudsakhon skrev: ÆV!! Jeg tror efterhånden jeg er den eneste, der ikke er meget vigtig i Thailand. Og har en højtstående svoger i politiet, der lige fixer mine problemer. Måske er det fordi der ikke er flere tilbage. De er alle i familie med andre farang. Der er ingen politi her, vi har spilmafia og jabamafia i familien, de kan også fixe dine problemer. Kom du trygt til Korat, så finder vi en løsning på dine problemer. ![]() Faktisk har jeg en god ven som er politimand i Pattaya, via hans mor som jeg er gode venner med. Fik lige hilst på momse her da jeg var i Pattaya. Det er rart at have forbindelserne i orden. Det har det også været, når han har haft fri, har han hentet mig hjem død drukken fra Walkingstreet, ved gud hvor jeg holder af mine Thailandske venner. |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 05/07-2014 15:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Jeg har ingen forbindelser og har heller ikke haft brug for at have det. Jeg har papirerne i orden og proever paa at opfoere mig som det soemmer sig for en pensionist fra Danmark ![]() Conrad |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 05/07-2014 15:24
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
vandango skrev: hugoboerge skrev: vandango skrev: sudsakhon skrev: ÆV!! Jeg tror efterhånden jeg er den eneste, der ikke er meget vigtig i Thailand. Og har en højtstående svoger i politiet, der lige fixer mine problemer. Måske er det fordi der ikke er flere tilbage. De er alle i familie med andre farang. Der er ingen politi her, vi har spilmafia og jabamafia i familien, de kan også fixe dine problemer. Kom du trygt til Korat, så finder vi en løsning på dine problemer. ![]() Faktisk har jeg en god ven som er politimand i Pattaya, via hans mor som jeg er gode venner med. Fik lige hilst på momse her da jeg var i Pattaya. Det er rart at have forbindelserne i orden. Det har det også været, når han har haft fri, har han hentet mig hjem død drukken fra Walkingstreet, ved gud hvor jeg holder af mine Thailandske venner. Men nu er du jo toerlagt ? |
|
|
|
| JanH |
Lagt på d. 05/07-2014 15:43
|
|
Conrad skrev: Jeg har ingen forbindelser og har heller ikke haft brug for at have det. Jeg har papirerne i orden og proever paa at opfoere mig som det soemmer sig for en pensionist fra Danmark ![]() Conrad God mand Conrad, husk du repræsenterer Danmark! Phuket er/var ellers den mest korrupte provins i Thailand, men det slutter vel nu når Chan-ocha får ryddet op, hvis det da overhovedet er muligt. A´ tvivler... ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.