Se indlæg|
Ingen forsikring - pas er væk - penge er væk - kom ind på enkeltbillet.
|
|
| jh |
Lagt på d. 23/09-2014 19:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Asian Farmer skrev: Klart han ikke har forsikring! Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand. Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende. Hvor er det henne i Thailand der er militær undtagelsestilstand????? |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 24/09-2014 02:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
milex skrev: Asian Farmer skrev: Klart han ikke har forsikring! Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand. Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende. Så du mener at alle turister i Thailand dd. ikke er forsikret???? Nej det mener jeg ikke! Jeg skrev at jeg endnu ikke har hørt om forsikringsselskaber der dækker i lande med Martial Law. Blandt andet derfor Travel Shield blev oprettet. |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 24/09-2014 02:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
natty skrev: Asian Farmer skrev: Klart han ikke har forsikring! Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand. Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende. Totalt og aldeles vrøvl, det kommer helt an på hvad Udenrigsministeriet anmefaler. Du har ikke ret der, medmindre du mener alle turister i Thailand kommer fra Danmark ;-) |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 24/09-2014 02:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
kro90 skrev: Asian Farmer skrev: Klart han ikke har forsikring! Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand. Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende. Du er helt galt på den, har lige været i Thailand, og før vi rejste havde jeg et opkald til mit forsikringsselskab omkring dækning, og her var svaret bare: God tur, bare det var mig. og et seriøst svar, at de dækker så længe UM ikke fraråder alt ikke nødvendigt indrejse Ja nemlig, hvilket så ikke er gældende for de fleste andre lande. Og derfor er der mange turister der fravælger Thailand pt. |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 24/09-2014 02:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
jh skrev: Asian Farmer skrev: Klart han ikke har forsikring! Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand. Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende. Hvor er det henne i Thailand der er militær undtagelsestilstand????? I hele Thailand ! "BANGKOK, Sept 16 -- Prime Minister Gen Prayuth Chan-o-cha said his government would maintain martial law for as long as it helped Thai people feel safe. - See more at: http://www.pattay...dpuf" |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 24/09-2014 08:22
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Asian Farmer skrev: natty skrev: Asian Farmer skrev: Klart han ikke har forsikring! Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand. Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende. Totalt og aldeles vrøvl, det kommer helt an på hvad Udenrigsministeriet anmefaler. Du har ikke ret der, medmindre du mener alle turister i Thailand kommer fra Danmark ;-) Når du skriver: Klart han ikke har forsikring! Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand., er det da noget vrøvl, da samtlige danske forsikringsselskaber som tegner disse, også gør det til Thailand, også uden at der skal betales faretillæg. Der er da også en del tyskere som rejser til Thailand, bla. familier med børn, tvivler på at de alle turde, hvis de ikke kunne forsikres hjemmefra. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| FarangDingDong |
Lagt på d. 25/09-2014 07:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Han har det vist meget godt nu. http://www.thaivi...n-pattaya/ Livet er for kort til lange underbukser
|
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 25/09-2014 08:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Var der nogle tvivl omkring dette ville ske ? Synes nu nok det var klart fra starten af at han IKKE ville havde hjælp og hjem. Men bare feste videre og leve livet. Hvor må folk der har hjulpet ham føles sig godt dumme. Det triste ved sådan noget her, er jo at dem der virkelig har brug for hjælp, får endnu svære ved at finde nogle der gider hjælpe dem. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 25/09-2014 08:27
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Bade-Dyr skrev: Var der nogle tvivl omkring dette ville ske ? Synes nu nok det var klart fra starten af at han IKKE ville havde hjælp og hjem. Men bare feste videre og leve livet. Hvor må folk der har hjulpet ham føles sig godt dumme. Det triste ved sådan noget her, er jo at dem der virkelig har brug for hjælp, får endnu svære ved at finde nogle der gider hjælpe dem. Jeps badedyr det totalt idiotisk som han har opført sig, og som du skriver det ødelægger det for dem der virkelig har brug for det. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/09-2014 17:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Ha ha ha - havde en snak med fruen om det, jeg havde fuldstændig ret i, hvad konsekvenserne ville blive hvis han fik penge i hånden. PS. har allerede sendt linket videre, så må vi se hvad fru very good heart siger til det? ![]() Håber at i har det godt. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/09-2014 19:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Det er vel reelt hvad knægten kan vende tilbage til i Tyskland.![]() |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 26/09-2014 07:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Det tror jeg ikke, han nyder det i PYT med al den opmærksomhed, han kan sagtens klare sig. Men hvor længe vil politiet lade ham gøre det? Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 26/09-2014 07:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Nu har han jo været anholdt men løsladt igen pga han ikke har brudt nogle love her nede. |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 26/09-2014 07:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Aner det ikke, tror han er lidt af en svindler og alle har ondt af ham p.g.a. de tykke ben, som han formentlig har haft hele tiden.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 26/09-2014 08:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Mon ikke de kommer og henter ham, når de obligatoriske 30 dage er gået. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 26/09-2014 09:48
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Girobank skrev: Aner det ikke, tror han er lidt af en svindler og alle har ondt af ham p.g.a. de tykke ben, som han formentlig har haft hele tiden. Vist kun hans ene ben som er helt vildt overdimensioneret, men ingen tvivl om at han har fundet ud af at lave penge på det. Vil lige spørge lidt dumt, hvad er det der har givet ham sådant et ben? En sygdom, infektion eller er han bare født sådan? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Anjin |
Lagt på d. 26/09-2014 10:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 170 |
Måske er det bare hans ben der vokser , når han lyver (a la Pinochio s næse)![]() Nej, det har været nævnt, at han lider af elefantitis, hvilket lyder som en oplagt mulighed : http://da.wikiped...efantiasis |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 26/09-2014 10:59
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Anjin skrev: Måske er det bare hans ben der vokser , når han lyver (a la Pinochio s næse) ![]() Nej, det har været nævnt, at han lider af elefantitis, hvilket lyder som en oplagt mulighed : http://da.wikiped...efantiasis Ok, fik lige læst lidt om elefantiasis. Åbenbart noget vi alle kan blive ramt af da det smitter med myg. Men lyder nu lidt som om han er selvforskyldt i det grelle tilfælde han er blevet til, da der findes behandling - men han har måske haft mere travlt med at tylle bajere end at opsøge en læge og få behandling inden det udviklede sig til det han lider af idag. Der står mere om filariasis og elefantiasis HER. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 26/09-2014 12:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Konen siger de har sagt i TV nu her, at han sendes hjem imorgen. Så må vi jo se om det sker. Og se hvor længe det går inden han er her nede igen. |
|
|
|
| mickE |
Lagt på d. 26/09-2014 14:33
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Bade-Dyr skrev: Nu har han jo været anholdt men løsladt igen pga han ikke har brudt nogle love her nede. Det er jo lige noejagtigt det han har gjort "bade-dyr"! Man/han maa ikke beskaeftige sig med noget thaierne selv kan..... og det har han gjort i og med han har loejet, snydt og bedraget.... ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















