Se indlæg
 Udskriv debat
Flyrejsen.dk
thaikurt1
Der er ikke noget at undskylder for solmand, da du jo har skrevet links til deres hjemmeside mere behover de jo hele ikke hvis man vil havde mere at vide saa kan man jo selv gaar ind og laese hvis man har brug for det Grin
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Hep
solmand skrev:
Svar til HEP.....
ja jeg gav linket til der hvor jeg har købt vores biletter. der står jo alle betingelser og sådan men prisen er stadigvæk 4800 kr inck skat. men jeg regnede da med at hvis folk logger ind på den side så læser de alle de oplysninger de har brug for som man gør på en hver anden side .jeg mente derfor ikke at det var nødvendigt at jeg skrev en mindre roman om betingelserne som folk aligevel selv læse..men jeg undskylder hvis jeg ikke har skrevet fyldelsgørende Sad
mvh Solmand

Det var nu mest fordi at Falang Yao efterlyste yderlige oplysninger og at man på flybillet.dk ikke kan se de nærmere betingelser for rejsen - i hvert fald ikke uden at gå igennem hele bestillingsprocessen, hvilket jeg dog ikke har gjort.

Mit indlæg var i øvrigt ikke for at irettesætte dig eller andet, men udelukkende ment som en "community service".

I øvrigt er billetten 18 kroner billigere når man køber den direkte på www.sas.dk Wink

falang yao
Hep skrev:
[
Det var nu mest fordi at Falang Yao efterlyste yderlige oplysninger og at man på flybillet.dk ikke kan se de nærmere betingelser for rejsen - i hvert fald ikke uden at gå igennem hele bestillingsprocessen, hvilket jeg dog ikke har gjort.

Mit indlæg var i øvrigt ikke for at irettesætte dig eller andet, men udelukkende ment som en "community service".

Hej Hep,

Jeg beklager hvis mit indlæg blev opfattet som en irettelse, da det var absolut ikke min intention. Jeg efterlyste mere konkrete/præcise oplysninger om billeterne. Jeg må erkende at det er lykkedes, i stedet for dem hvor der stod lakoniskt: "SAS København.Bangkok direkte 4.800 kr pr person...".
Jeg synes også at det er prisværdigt at nogle her i forumet gører sig umage til at hjælpe og yde "community service", sådan skal det være at vi skal være TIL og FOR hinanden, da der er mange hvor økonomien spiller en stor role, for hvornår man skal rejse(inkl.undertegnede da vi er 5 i familien).
Så både Solmand og Hep, vær venlig at forsætte i samme ånd.(tommel op).

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: